Beantwoord

Terugkijken werkt niet



Toon eerste reactie

145 reacties

Reputatie 7

Hi @Vipnight, hele goede vraag van je! En top dat jij zoveel mogelijk informatie wilt weten voordat jij wordt overgezet, dat zou ik zelf namelijk ook willen. Het is niet mogelijk om weer teruggezet te worden naar het oude platform als je eenmaal gebruik maakt van het nieuwe TV platform. Uiteindelijk is het ook de bedoeling dat iedereen wordt overgezet naar het nieuwe platform. Beantwoordt dit zo jouw laatste vraag? Mocht jij graag naar het nieuwe TV platform over willen gaan, dan hoor ik dat graag. Dan zorg ik dat dit zo snel mogelijk wordt geregeld! 😊

heb net mijn kastje omgeruild van opnemen naar niet meer opnemen omdat je terug kan kijken........ wat schets mijn verbazing wil net 5 van gisteravond terug kijken, 2 minuten beeld en geluid en patssss ERROR :-(

Hi @Laura_van_kessel Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik kijk graag met je waar het precies mis gaat en hoe we dat op kunnen lossen. Zou je wat meer toe kunnen lichten wat er niet werkt? Zie je bijvoorbeeld de mogelijkheid tot Terug Kijken helemaal niet, loopt het vast wanneer je er gebruik van maakt, zie je misschien een foutmelding etc.

Zou je hierbij ook kunnen vermelden op welke apparaten je Terug Kijken probeert te gebruiken? Lukt het bijvoorbeeld wel via TV Anywhere of via de browser? Zijn er andere zenders naast RTL waarbij het ook niet werkt? Ik hoor het graag!

Dag Brian,

Bij verreweg de meeste zenders loopt de hele box vast zodra we op ‘terug kijken’ klikken. We kunnen er dan ook niet meer uit, we moeten de box van het stroom halen en totaal opnieuw starten. We krijgen geen foutmelding, gewoon zwart beeld. Heel af en toe wat krakerige geluidjes, maar verder komt er niets.

TV anywhere of de browser gebruiken we eigenlijk niet voor tv kijken. Dus het is alleen via de Box i.c.m. de smart-tv van LG. Dat laatste zal het probleem niet zijn aangezien TLC wel altijd terug te kijken is. 

Geen van de RTL zenders werken, ESPN1 werkt niet en Comedy Central doet het ook niet. Verder heb ik geen zenders waar ik het ook nog geprobeerd heb, want er is verder niets dat ik terug wilde kijken. Bovendien zijn er wel erg veel zenders om het ‘even te testen’ gezien het bij vastlopen nogal lang duurt voor je weer verder kunt…

Alvast bedankt weer voor de hulp!

Hi @Koppie74, heel erg bedankt voor jouw terugkoppeling! Ik wil heel graag een verzoek voor je indienen bij de technische dienst. Het enige wat ik nog ter aanvulling van jou wil horen is of dit op meerdere programma’s op RTL4 afspeelt of specifiek bij één programma? 

Als jij dit aan mij kan laten weten, dan ga ik de hulptroepen voor jou inschakelen. Ik wil namelijk dat dit zo snel mogelijk voor je wordt opgelost! 😊

Het gaat met name over de programma's van RTL 4. Het is even weggeweest toen jij dit bericht schreef, maar nu weer terug. Met name de gast afleveringen en het lijk hoe verder je terug kijkt hoe moeilijker het wordt om terug te kijken. 

Groet,

Reputatie 7
Badge +1

Terug kijken werkt al een aantal dagen  op geen enkele zender, er verschijnt alleen de bekende tekst die ik niet hoef op te noemen maar bekend is bij T-Mobile.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Thea65 Momenteel is bij ons bekend dat terug kijken voor deze zenders voor problemen kunnen zorgen: SBS 9, Comedy Central, ESPN 2, ESPN 3, ESPN 4, Ziggo Sport Racing, Ziggo Sport Tennis en CNN Turk. Een tijdelijke workaround hiervoor is om op de toets '1’te drukken bij het afspelen van het programma. Verder is het nog in onderzoek en wordt de permanente oplossing verwacht op begin volgend jaar. Wat betreft het tegelijkertijd opnemen is dit inderdaad niet mogelijk op de TV Box met harddisk recorder. Wel is dit mogelijk op ons nieuwe TV-platform via Cloud Opnemen. Mocht je hierin geïnteresseerd zijn, dan kunnen we een TV-netwerk migratie voor je aanvragen en de huidige TV Box vervangen voor een TV Box zonder harddisk recorder. Zodra de TV-netwerk migratie is voltooid, kan je Cloud Opnemen in My T-Mobile Thuis activeren voor €5 per maand. Dit zou dan ook nog een optie kunnen zijn wat betreft het tegelijkertijd opnemen!:grinning:

Reputatie 1

Nee bij meerdere zenders bv bbc first ed

Dag @Lisa, dank voor je reactie en fijn dat je/jullie hier aandacht aan geven! Hoop dat het snel wordt opgelost en wij weer fijn naar onze programma’s kunnen kijken.

 

Als antwoord op jouw vragen:

Ik geloof dat het speelt bij meerdere zenders en niet perse tijdgebonden.Dat kan ik natuurlijk niet allemaal bijhouden. Ik ervaar ze in elk geval bij Comedy Central, SBS9, RTLZ.

Bij de meeste programma’s bevriest beeld en geluid, en na een tijdje loopt enkel geluid.

Bij RTLZ is dat andersom: wel beeld, geen geluid.

Reputatie 3

Terug kijken werkt al een aantal dagen  op geen enkele zender, er verschijnt alleen de bekende tekst die ik niet hoef op te noemen maar bekend is bij T-Mobile.

Yep, hier hetzelfde probleem. Terugkijken via de gids lijdt tot de bekende foutmelding. Tot nu toe geen enkele zender tegengekomen waar het wel werkt. Het gaat hier om.het oude platform.

Ik ervaar sinds enkele weken hetzelfde probleem; error bij terugkijken.

Zie veel referenties over de TD & dat ‘het probleem gevonden is’, maar wat was nou de oplossing?

Reputatie 7

Hi @Vipnight, excuses voor de late reactie. Klopt helemaal, je gaat dan over naar het nieuwe platform waarmee je ook gebruik kan maken van Cloud opnemen. De kosten per maand blijven gelijk maar in plaats van alleen opnemen met één TV Box kan je dan met alle TV Boxen en TV Anywhere opnemen.

De TV Box met opnamefunctie moet inderdaad omgewisseld worden (of je kan hem alleen weghalen). De andere TV Box kan je gewoon behouden. Bij het opstarten wordt er inderdaad een logo getoond. :slight_smile:

Laat maar weten wat je wil doen, dan zet ik het in gang!

Hier ook vandaag weer geen terugkijken!!! Krijg overal de melding; terugkijken wordt niet ondersteund voor dit programma. Dit geldt voor de tv en de app op telefoon en iPad. 

Reputatie 7

Hi @riannieuwetonge, merci voor het delen van jouw ervaring! Ik baal er echt van om dit te lezen, excuses hiervoor. Het klopt inderdaad dat dit issue niet per se aan een huishouden is gebonden, maar het is algemeen bekend bij ons dat dit speelt. De technische dienst zit er echt nog steeds bovenop, maar het kost jammer genoeg meer tijd dan gedacht. Zodra er een update over binnenkomt, dan ga ik dat gelijk met jullie delen. Ik hoop namelijk dat ik binnenkort (eindelijk) kan melden dat dit issue definitief is opgelost. Weet dus dat er nog steeds met man en macht hard aan wordt gewerkt om dit weer werkend te krijgen. Merci voor jouw geduld! ❤

Hier ook vandaag weer geen terugkijken!!! Krijg overal de melding; terugkijken wordt niet ondersteund voor dit programma. Dit geldt voor de tv en de app op telefoon en iPad. 

Hier ook op ned 3…

Reputatie 7

Hi @thijnjacobs, goed dat je dit aangeeft en fijn dat je al zo tevreden bent met de huidige zenders! Ik heb zojuist dan ook meteen een vergoeding voor je ingediend. Je kunt deze ook checken in je My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Het issue voor het wegvallende geluid is trouwens nog steeds in onderzoek, dus ik hoop dat hier snel iets uitkomt dat ik aan je kan melden. Voor nu een heel mooi weekend!

Hi @ElmerVDM, merci voor je aanvulling! Momenteel zijn er meerdere klanten die problemen ervaren met Terug Kijken en dit is dan ook al in onderzoek. Voor nu hoef ik hier geen individueel verzoek voor in te schieten. Ik hoop dat ik heel snel kan melden dat dit probleem is verholpen. Excuses hiervoor!

Hi @Nadinneke en @123chaos, zoals jullie weten heb ik ook bij jullie aangegeven dat de technische dienst hiermee aan de slag is gegaan! Jullie issue valt onder een algemeen probleem dat bij ons bekend is. Ik houd goed in de gaten wanneer dit wordt opgelost, zodat ik jullie hopelijk snel kan voorzien van goed nieuws. Voor nu heel erg bedankt voor jullie engelengeduld en sorry hiervoor! 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Vipnight, de migratie is aangevraagd en je zult binnen twee weken overgezet worden op het nieuwe platform. Houd er alsjeblieft rekening mee dat je Cloud Opnemen pas kunt toevoegen via My T-Mobile Thuis zodra de migratie afgerond is - hier ontvang je nog een sms en e-mail over.

Een mooi weekend toegewenst! 🌞

Sorry voor de highjacking, maar wij hebben ook problemen met terugkijken (catch up?) via de tv gids.

 

Eerst was de optie verdwenen, paar dagen later was het weer terug en zo gaat het al een paar weken. Nieuwste toevoeging aan dit probleem is dat hij aan het einde start van het programma. De ondertiteling is dan ook heerlijk out of sync als ik de workaround gebruik met het getal 1 op de afstandsbediening. Zonder uitzondering hebben alle zenders hier last van.


powerflip, paperclip reset, alles (inclusief tv) een uurtje zonder stroom, niks geeft verbetering. De modem, box en tv zitten rechtstreeks op elkaar aangesloten met de bijgeleverde materialen van T-Mobile. Direct op de telefoon aansluiting in ons huis.

 

Wij hebben geen cloud opnames oid aangezien wij een relatief simpel abo hebben. Helaas lees ik dat dit probleem is dat in soortgelijke vorm al langer speelt bij anderen…

Hoe gaan we dit fixen?

Reputatie 7

Hi @savasyurd, wat ontzettend tof dat jij hier jouw ervaring deelt! Ik ben enorm blij om te lezen dat jouw problemen zijn verdwenen na deze reset en ik ga dit zeker doorkoppelen. Dankjewel voor het delen, topper. Maak er een hele mooie dag van en laat het gerust weten als ik je nog ergens mee kan helpen! 😁

Ik heb moeite met terugkrijgen op comedy central.

Al dagen.

En de tv app voor mijn Android wil niet opstarten

Hallo, 

ik kan geen elke zender/programma terug kijken. Terwijl ik dit ongeveer een maand geleden nog wel kon. 
Er staat dan: terugkijken wordt niet ondersteunt voor dit programma. 
 

Ik heb ook nog steeds last van dit probleem al bijna twee weken nu….

Vervelend is dit…

Hallo techneuten en anderen.

Ik ervaar dezelfde problemen.

Eigenlijk met alle commerciële zenders, ik heb een aantal vaste programma's op opnemen staan en kijk deze later terug. Dat ging goed tot een aantal dagen geldeden. Bij het afspelen kreeg ik een zwart beeld en ik kan niet doorspoelen want dan vraagt hij of ik teug wil naar de tv uitzending.

Toen heb ik via de gids geprobeerd om terug te kijken en dan heb ik hetzelfde euvel. Zwart beeld en niet kunnen kijken.

Met de NPO heb ik dit niet, ik kan bijvoorbeeld 2 voor 12 gewoon terugkijken via de opnames.

René

Beste Boris, 

Sinds vandaag komt het probleem zoals Tm0b13L omschrijft ook bij mij voor. 

Dat was in ieder geval zo bij RTL4, bij Nederland 1 lijkt dit probleem niet voor te komen. 

Ook chromecast met de Tmobile app werkt helaas niet. 

Ik hoop dat hiervoor snel een oplossing komt. 

 

 

Heb hier ook problemen mee. Hoop op een snelle oplossing want dit is mega irritant.

Reputatie 1

Nog steeds op het oude tv platform, en met oude óf nieuwe tv boxen is terug kijken en begin gemist niet mogelijk.

Gisteren zowat hele dag bezig geweest met t-mobile probleem, klantenservice 5 x moeten bellen, beide nieuwe tv boxen op afstand gechecked en gereset, op aanwijzing tv box boven verwisseld met tv box beneden, dus voor zoveelste x 2 trappen op en af en kabels aansluiten zonder resultaat. Blijkt dat 1 vd nieuwe tv boxen gewoon kapot is. Andere nieuwe werkende tv box staat nu boven, en beneden oude tv box weer aangesloten. Belde 27 sep omdat ik al weken probleem had met terug kijken, begin gemist en tijdlijn tvgids, kreeg omwisselen tv boxen en nieuw tv platform aangeboden om t probleem op te lossen….?  Intussen al meerdere afleveringen Expeditie Robinson e.a. seizoens afleveringen van programma’s gemist, kijkplezier van resterende seizoens afleveringen is wel verziekt. Krijg nu andere nieuwe tv box en indien nodig afspr monteur v guideon. Maar kern vd problemen word hiermee niet opgelost.  

Reputatie 7

Hi @ElmerVDM, het klopt dat ik jammer genoeg nog niet de definitieve oplossing voor dit issue heb kunnen geven! Zoals ik een tijd terug bij jou aangaf, vallen jouw problemen onder een algemeen issue dat bij onze technische dienst bekend is. Toevallig heb ik vandaag te horen gekregen dat er mogelijk een nieuwe workaround is die ik graag met jullie in dit topic wil testen.

Zouden jullie eens op de volgende manier de TV Box(en) willen resetten?

Je drukt als eerste op MENU op je afstandsbediening, vervolgens bovenaan in het menu ACCOUNT en dan onderaan INSTELLINGEN.  Vervolgens links in het menu TV Box en dan rechts bijna onderaan Reset TV Box.

Als hij vervolgens klaar is met resetten, dien je in te loggen met je klantnummer en pincode.  

Kan jij aangeven of dit jouw probleem heeft verholpen? Ik hoop het enorm! ❤

Ik hoor heel graag bij wie dit heeft geresulteerd in een oplossing. Ik ben al super blij om te lezen dat de problemen bij jou aanzienlijk verminderd zijn @ElmerVDM! 😁

Reageer