Beantwoord

Terugkijken werkt niet



Toon eerste reactie

145 reacties

Reputatie 7

Hi @Taeke305, @thijnjacobs en @Nadinneke, wat balen om te lezen dat het probleem bij jullie nog steeds niet lijkt verholpen! Ik heb dit dan ook aangekaart bij één van mijn collega's van de technische dienst. Vervolgens heb ik voor jullie alle drie een verzoek ingediend om hier dieper in te duiken en zo snel mogelijk naar een passende oplossing te zoeken. 

Mocht het probleem in de tussentijd toch bij één van jullie zijn opgelost, laat dat dan vooral weten. Ik houd dit goed voor jullie in de gaten en zal alle updates hier delen. Nogmaals excuses voor dit ongemak!

Wat onwijs fijn dat het issue bij jou is opgelost @LB18! Kan je mij de exacte start- en einddatum aangeven van de periode dat jij hier last van had? Ik zie dit namelijk niet terug achter de schermen. Als je dit laat weten, maak ik graag een compensatie voor je in orde. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @BeMu, @frankdewert, @Thea65, @Musica,

Goed dat jullie deze signalen doorgeven, hier gaan wij iets aan doen! Zoals Sander al eerder aangeeft zal ik ervoor zorgen dat jullie dossiers gebundeld worden doorgeven aan de technische dienst zodat hiermee adequaat en effectief een oplossing gezocht kan worden. Inmiddels is duidelijk dat het probleem zich ook afspeelt bij enkele klanten op ons oude platform.

 

Hoi @HFS, dank voor de terugkoppeling. Ik zal dit toevoegen aan het openstaande onderzoek bij de technische dienst. Omdat wij de work-around die jij gebruikt niet ondersteunen durf ik alleen niet te zeggen hoeveel de technische dienst voor je kan betekenen. Aan de andere kant betreft het geen individueel probleem en hierom heb ik goede hoop dat wij dit voor iedereen tegelijkertijd kunnen oplossen.

 

Hi @Musica, de andere problemen die je ervaart met de TV verbinding zal ik behandelen in het topic dat je hebt aangemaakt, namelijk: TV problemen.

 

 

Nogmaals dank allen voor de informatie en de ondernomen stappen, wij proberen hier snel bij jullie op terug te komen met dé oplossing!

Reputatie 6

Hoi @Vipnight, de eerste stap is het omwisselen van de TV Box, ik stuur jou een nieuw model op waarop het nieuwe TV platform zijn werk kan doen. De box met opnamefunctie die je nu hebt, mag je naar een recyclepunt brengen. Deze box hoeft niet teruggestuurd te worden. Wil je hier een seintje geven zodra je de nieuw ontvangen TV Box hebt aangesloten? Dan kunnen we de daadwerkelijke migratie in gang zetten!

Reputatie 7

Hi @jkaan, dankjewel voor het mooie compliment! Super dat je de juiste datums aan mij hebt doorgegeven. Ook voor jou heb ik zojuist de vergoeding in orde gemaakt die je in jouw My T-Mobile Thuis omgeving terug kunt zien: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust!

Hi @thijnjacobs, heel fijn dat je hebt doorgegeven wanneer je last hebt gehad van deze problemen! Omdat de problemen zo lang bij jou hebben geduurd, wil ik je graag een maand lang een zenderpakket cadeau doen. Kan je mij vertellen welk zenderpakket jou leuk lijkt? Dan zorg ik dat je hier een maand lang gratis van kunt genieten. Ik baal heel erg dat er nu toch weer een nieuw probleem is opgetreden. Momenteel hebben ik en een collega dit probleem met het geluid op de radar staan en wordt dit onderzocht door een andere afdeling. Ik hoop dat hier snel wat uitkomt, wat ik met je kan delen. Excuses hiervoor!

Hi @Taeke305, heel graag gedaan! Ook voor jou heb ik gelijk een vergoeding in orde gemaakt. Jij hebt hier zojuist ook een mail van gekregen en kunt dit daarnaast ook terugzien in je My T-Mobile Thuis account: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het mij dan vooral weten.

Hi @ElmerVDM, wat ontzettend rot dat jij al meerdere maanden last hebt van slecht beeld tijdens Terug Kijken! Super dat je hier aanklopt, want ik help je hier graag bij. Heel fijn dat jij ook gelijk beeldmateriaal hebt meegestuurd. Goed om te weten dat het enkel lijkt voor te komen bij Terug Kijken. Ik zie dat er inderdaad een verzoek is ingediend wat niet helemaal goed is gegaan. Excuses hiervoor. Op de filmpjes zie ik The Big Bang Theory: heb jij vooral met deze afleveringen problemen of ook met andere programma's? Als jij dit nog aan mij kan laten weten, dan dien ik gelijk een verzoek in voor de technische dienst. Jij hoort namelijk ongestoord te genieten en daar help ik je graag bij!

Hi @123chaos, juist heel erg goed dat jij in dit topic aan de bel trekt! Ik los dit met liefde voor je op, want jij hoort zonder problemen van Terug Kijken te genieten. Dankjewel voor de duidelijke toelichting. Ik heb dan ook gelijk een verzoek ingediend bij de technische dienst om dit uit te pluizen. Zelf ga ik dit verzoek voor je in de gaten houden en laat ik het aan je weten als er meer over bekend is. Ik hoop dat dit heel snel is opgelost! 

Hi @Jemodak, dankjewel dat jij dit aangeeft en wat balen om te lezen! Zou jij eens een zogenoemde powerflip willen uitvoeren? 

  1. Haal de stekker uit het stopcontact
  2. Wacht minimaal 10 seconden.
  3. Stop de stekker weer terug.

Ik hoor heel graag van je of deze stap het probleem heeft getackeld? Laat het mij vooral weten, want ik fix dit graag voor je. Mocht dit niet helpen, dan hoor ik alvast graag of dit voor meerdere programma's geldt of expliciet bij één aflevering? Merci!

Hi @thijnjacobs, heel fijn dat je hebt doorgegeven wanneer je last hebt gehad van deze problemen! Omdat de problemen zo lang bij jou hebben geduurd, wil ik je graag een maand lang een zenderpakket cadeau doen. Kan je mij vertellen welk zenderpakket jou leuk lijkt? Dan zorg ik dat je hier een maand lang gratis van kunt genieten.

Hoi Lisa, dank voor het aanbod. Ik ben echter zeer tevreden met het huidige zender aanbod. Ik ontvang liever een vergoeding zoals mijn mede forumgenoten. Dankjewel.

Goedemorgen all, zoals jullie inmiddels weten, ervaren momenteel we problemen met Terug Kijken op verschillende zenders. Het probleem is aangemeld en wordt onderzocht zodat het spoedig opgelost kan worden.

Om het overzicht te bewaren, willen we één centraal topic gebruiken voor updates, zo voorkomen we dat bepaalde topics per ongeluk overgeslagen worden wanneer er nieuws gemeld kan worden. Dit topic is het centrale topic, blijf daarom af en toe een kijkje nemen. Zodra er updates zijn, geven we dat meteen hier door. Bedankt voor jullie geduld!

Beste Jason,

Zijn er al positieve test resultaten met nieuwere modellen TV box? Mij lijkt dat de oplossing daar moet worden gezocht. Dat is op zich ook relatief snel vast te stellen. Mvg Ruud 

Hi @ElmerVDM, wat ontzettend rot dat jij al meerdere maanden last hebt van slecht beeld tijdens Terug Kijken! Super dat je hier aanklopt, want ik help je hier graag bij. Heel fijn dat jij ook gelijk beeldmateriaal hebt meegestuurd. Goed om te weten dat het enkel lijkt voor te komen bij Terug Kijken. Ik zie dat er inderdaad een verzoek is ingediend wat niet helemaal goed is gegaan. Excuses hiervoor. Op de filmpjes zie ik The Big Bang Theory: heb jij vooral met deze afleveringen problemen of ook met andere programma's? Als jij dit nog aan mij kan laten weten, dan dien ik gelijk een verzoek in voor de technische dienst. Jij hoort namelijk ongestoord te genieten en daar help ik je graag bij!

Het speelt bij alle opnames (dus ook meerdere zenders).

Ik baal dat sinds die terugkijk problemen, CC beperkter aanbod nog steeds heeft. 
En ook sindsdien (ik weet niet of het gerelateerd is) Murder, She Wrote (bijvoorbeeld) die ik niet af kan kijken omdat hij overlapt met de volgende serie/film, die je niet terug kan kijken, waardoor je het einde mist. 

Reputatie 7

Hi @p.geijteman, dankjewel voor je aanvullingen! Fijn dat je dit topic gevonden hebt. Zoals ik hierboven aangaf, heeft dit issue onze volle aandacht en wordt eraan gewerkt. Ik houd je hier op de hoogte van eventuele updates. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust! 💪

Hi @thijnjacobs, merci voor het aangeven! Kan je aangeven wat jij een gepaste compensatie zou vinden? Ik ga mijn best doen om te kijken wat ik voor je kan betekenen, zodat we hier samen uitkomen. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Koppie74, bedankt voor je terugkoppeling: we hebben dit aangemeld bij onze techneuten en zij zijn het momenteel aan het onderzoeken. De probleembeschrijving is als volgt: wanneer je iets wilt terugkijken op RTL4, start het wel op maar loopt alles na een paar seconden vast - dit geldt alleen voor T-Mobile TV klanten. 

Het onderzoeksteam is bezig om het probleem te reproduceren en kan daarbij alle klantvoorbeelden gebruiken, daarom zet ik jouw beschrijving naar hen door. 

We hebben wel een tijdelijke workaround gevonden gelukkig → Wanneer je Terug Kijken start en dan op <1> drukt, zal het programma één minuut verder spoelen en dan doet het afspelen het wel goed.

Sorry voor het ongemak, we komen spoedig met een definitieve oplossing!

Reputatie 1

Hi @Taeke305@thijnjacobs en @Nadinneke, wat balen om te lezen dat het probleem bij jullie nog steeds niet lijkt verholpen! Ik heb dit dan ook aangekaart bij één van mijn collega's van de technische dienst. Vervolgens heb ik voor jullie alle drie een verzoek ingediend om hier dieper in te duiken en zo snel mogelijk naar een passende oplossing te zoeken. 

Mocht het probleem in de tussentijd toch bij één van jullie zijn opgelost, laat dat dan vooral weten. Ik houd dit goed voor jullie in de gaten en zal alle updates hier delen. Nogmaals excuses voor dit ongemak!

Wat onwijs fijn dat het issue bij jou is opgelost @LB18! Kan je mij de exacte start- en einddatum aangeven van de periode dat jij hier last van had? Ik zie dit namelijk niet terug achter de schermen. Als je dit laat weten, maak ik graag een compensatie voor je in orde. 

Bedankt voor je antwoord.

de problemen zijn op 1 September begonnen en sinds 20/21 heb ik er geen last meer van, alleen als ik nu een programma wil terugkijken begint hij helemaal aan het einde maar als ik op "1” druk en terugspoel kan ik wel alles vanaf het begin terug kijken.

Beste mensen,

Ik kijk al een tijd Pawnstars terug op RTL7, maar sinds kort krijgen we ook de melding ‘terugkijken wordt niet ondersteund voor dit programma’. Zou dit programma geblokkeerd zijn, of zou dit ook te maken hebben met de bug/storing waar het in deze thread over gaat? Hoe kan ik daarachter komen?

 

Groeten,

Mariska

Hallo @Jason,

 

Dank voor de terugkoppeling.

Ik heb ook nog even verder gekeken en het volgende valt mij op. Het vastlopen gebeurt nog steeds alleen soms loopt het na een paar seconden verder. Maar het loopt verder in het programma wat erna komt. Als ik bijvoorbeeld gast van donderdag vorige week wil terug kijken stopt het beeld loopt na een paar sec verder maar dan begint I can see your voice. Als ik denk dan start ik het weer op wat voor gast komt loopt het beeld vast maar loopt het geluid door. Als ik gast opstart van uit de gids dan zie je onder in beeld het verloop van het programma. Ik zie dan dat het programma afgelopen is. 

 

Misschien kunnen ze er wat mee met deze info.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, op dit moment kan ik nog geen resultaten delen omdat we die niet inzichtelijk hebben. We gaan er achteraan en hebben gevraagd om een update zodat we jullie mee kunnen nemen in het reilen en zeilen van het onderzoek. Sorry voor de vaagheid, ik hoop dat we maandag meer kunnen melden! 

Reputatie 7

Hi @Thalitha, wat een top nieuws! Heel graag gedaan en dankjewel voor het doorgeven. Maak er nog een mooie dag van! 🎈

Hi @ElmerVDM, wat ontzettend rot dat jij al meerdere maanden last hebt van slecht beeld tijdens Terug Kijken! Super dat je hier aanklopt, want ik help je hier graag bij. Heel fijn dat jij ook gelijk beeldmateriaal hebt meegestuurd. Goed om te weten dat het enkel lijkt voor te komen bij Terug Kijken. Ik zie dat er inderdaad een verzoek is ingediend wat niet helemaal goed is gegaan. Excuses hiervoor. Op de filmpjes zie ik The Big Bang Theory: heb jij vooral met deze afleveringen problemen of ook met andere programma's? Als jij dit nog aan mij kan laten weten, dan dien ik gelijk een verzoek in voor de technische dienst. Jij hoort namelijk ongestoord te genieten en daar help ik je graag bij!

Tot op heden heb ik nog niets weer gehoord. Wat is inmiddels de status? Overigens lijken de problemen fors verminderd, maar nog niet 100% opgelost.

Reputatie 7

Yay, wat leuk om te lezen @riannieuwetonge! Super dat je dit deelt. Mocht jij nog eens ergens vragen over hebben, weet dan dat je hier altijd aan kan kloppen. Maak er een mooie dag van! 😁

Reputatie 7

Hi Vipnight, bedankt voor de uitgebreide feedback en toelichting. Je noemt hier een flink aantal zaken, hier gaan we zeker mee aan de slag maar ik vermoed dat hier niet één oorzaak voor aan te wijzen is. Dit betekent ook dat we het niet met één spreekwoordelijke druk op de knop op kunnen lossen.
Wat mogelijk wel een mooie optie is; ik zie dat je nog gebruikt maakt van het oude TV platform. Ik kan je eventueel versneld over zetten naar het nieuwe TV platform waarmee je hopelijk een betere ervaring hebt. Hiervoor moeten we de TV Box met opnamefunctie/harde schijf dan wel inwisselen of uit je pakket halen, deze werkt namelijk niet goed samen met het nieuwe platform. Daarna kunnen we je dan handmatig overzetten. Dit betekent dat je dan wel een aantal dagen zonder opnamemogelijkheid zit. Zodra je overgezet bent kan je dan Cloud opnemen aanzetten en met elke TV Box (en TV Anywhere) opnemen via de cloud.

Als je gebruik blijft maken van drie TV Boxen dan blijft je maandbedrag ongewijzigd, zou je terug gaan naar twee TV Boxen dan ben je € 5,- per maand voordeliger uit (je betaalt € 5,- per maand voor cloud opnemen dat je kan gebruiken op alle TV Boxen en TV Anywhere). Als je dit wat vindt laat het dan zeker weten, dan zet ik het voor je in gang!

Helaas werkt terugkijken nog steeds niet je krijgt 2minuten beeld en geluid en ineens wordt terugkijken afgebroken, vind dit wel heel erg lastig, omdat 2 zenders tegelijk opnemen ook niet werkt jammer 

Reputatie 7

Hi @Koppie74 ,

Dank je voor je bericht!  We hebben indertijd een onderzoek gestart naar de problemen en hebben daarop bij jou de tv box omgeruild. Ook is er een fix geweest betreft de issues. Nu begrijp ik dat de problemen met Terug Kijken nog steeds voorkomen en daar gaan we wat aan doen!

Om het probleem zo goed mogelijk in kaart te brengen heb ik enkele vragen: 

  • Op welke zenders ervaar je hebt probleem?
  • Is de tv box direct aangesloten op de tv?
  • Is er een voorbeeld beschikbaar, waar het misgaat? Denk aan een datum, zender, programma.
  • Ervaar je behalve de huidige problemen, ook problemen met de verbinding of met het live tv kijken? 

@Boris de tv box is niet om die reden omgeruild dat was omdat hij niet functioneerde op een verbindings set . Dit doet hij nu nog niet met als gevolg een draad door de kamer. Nu is hij dus rechtstreeks aangesloten. 

Zoals eerder beschreven is het met name RTL4. Terugkijken begind bij het einde van het geen je wilt terugkijken. Ik moet dat de hele aflevering terug spoelen naar het begin te komen. 

Ik hoop dat er snel een oplossing voor komt.

Groet Koppie74 

Terugkijken lukt (nog steeds) niet bij CC trouwens (alweer).. 

Tijdje terug kon je enkele afleveringen terugkijken, maar nu vandaag kan ik weer helemaal niets terugkijken.. 

Beste T-mobile???

 

Beste Jason,

Zijn er al positieve test resultaten met nieuwere modellen TV box? Mij lijkt dat de oplossing daar moet worden gezocht. Dat is op zich ook relatief snel vast te stellen. Mvg Ruud 

Het probleem met “Terugkijken” komt waarschijnlijk niet door de TV Box daar terugkijken via bijvoorbeeld TV Anywhere (website) maar ook de T-Mobile TV (Android App) het zelfde probleem vertonen.

Ik ben trouwens benieuwd of het probleem alleen speelt bij T-Mobile TV of ook het oude platform “Interactieve TV”.

Reputatie 6

Hoi @Thalitha, de problemen die in dit topic staan beschreven, zijn reeds opgelost. Ik denk dan ook dat jij een ander probleem ervaart. Je kunt via drie manieren Terug Kijken, de manieren vind je op onze website. Zou je eens willen proberen of je via alle manieren een foutmelding krijgt? Ben je eventueel in de gelegenheid mij een foto te sturen van de exacte melding die er verschijnt? Je kunt programma’s tot zeven dagen Terug Kijken, valt het programma dat jij aanklikt binnen deze zeven dagen?

Reputatie 1

Ik heb vaak om de 10 seconden dat het beeld en geluid even stil staat, ongeveer een seconde

en dan gaat het weer verder, je wordt er knettergek van

Reageer