Beantwoord

TV hapert steeds // Traag internet Segbroek Den Haag



Toon eerste reactie

150 reacties

Ook ik heb (bij het Regentesseplein) sinds donderdagavond problemen met tv en internet. Tv begon bij Veronica kan.8 stotteren van de weergave. Lang voordat ik weer wat beeld had en uiteindelijk helemaal geen beeld meer (zwart beeld)

zaterdag de hele dag last gehad van stotteren va uitzendingen van alle zenders die ik bekeek. Via internet kreeg ik ook veel minder downloadsnelheid dan mijn gig up/down.

nu heb ik nog steeds slechte downloadsnelheid!

Modem en tv kast enkele malen gereset etc.

Reputatie 1

Nog steeds geen snelheden waarom ik ben overgestapt ben naar glasvezel T-mobile. Deze snelheid met een vaste ethernet kabel gemeten. Zowel kabel en Wifi is signaal niet consistent. Ik vrees dat vanavond de het tv kijken wederom frustrerende beleving gaat worden.

 

Hi @Dreetje44,

 

Dat is bemoedigend! Kunnen anderen dit beeld bevestigen? Is de snelheid weer hersteld? Mijn vraag gaat dan voornamelijk voor klanten met een 1000 Mbps abonnement. Ik hoor graag jullie bevindingen!

 

 

Overdag is niet het probleem. Doet zich de laatste twee dagen vooral in de avond voor.  Dan is het niet meer te doen

Hallo @Jason , @Sander ,

 

Ben niet woonachtig in Den Haag maar Bolsward, maar ik heb hier dus ook sinds gisteravond af en toe geen of erg traag internet.

Over TV van T-Mobile kan ik geen uitspraak doen, dat neem ik niet af. Maar video's via internet kijken gaat dan niet of in de laagste kwaliteit. Op moment is het weer goed, maar ook vanochtend sporadisch last gehad.

 

Ik maak gebruik van DSL, dus geen glasvezel.

Hoi Sander,

Nee de snelheid is nog niet hersteld. Ik heb een 1gb abonnement.

 

Reputatie 3

Zelfs in safe-mode (de officiële methode) krijg ik een rampzalige 46Mbps, de webpagina blijft zelfs steken! Drama

 

Het internet is nu alsnog tergend langzaam wat betreft de download. Waarschijnlijk vanavond wederom geen internet en tv meer om te gebruiken wanneer de snelheid naar 1-2 mbps kruipt. Dit een aantal dagen op rij nu.

Hoi @Sander, je hoorde graag onze bevindingen zei je drie uur geleden. Die heb je gekregen en aan de reacties is te zien dat de problemen die donderdag begonnen zijn, nog niet zijn opgelost. Ik vind dat lang duren, heb je weer een update voor ons? 

Goedemiddag Allen,

Ik woon op de Ranonkelstraat en heb sinds donerdagavond ook problemen. Ik ervaar packet loss van van 2-3% tot pieken van 18% op sommige momenten. Dit kan natuurlijk niet met glasvezel. Dit lijkt het ergste te zijn in de avond maar dit heb ik gedurende de hele dag. Ik kan geen normaal spel spelen op de computer. Gelukkig ben ik niet de enige met dit probleem in de buurt. 

Derde dag op rij met problemen helaas - zojuist zijn de glitches weer begonnen (Heesterbuurt)

Ik heb een 1000 mb abonnement. Dit is momenteel de uitkomst van de speedtest & packet loss test:

 

 

@Sander Ik woon op de Thorbeckelaan en bij mij is het ook al 3 dagen treurnis. Overdag gaat het nog wel, maar is internet en tv al trager dan normaal. Maar 's avonds is het echt dra-ma-tisch. Tv beeld staat seconden vast en hapert constant. Ik ben 2 maanden geleden overstapt van KPN vanwege jullie glasvezelnetwerk vanwege de snelheid tot 1000 Mb up en down, maar daar merk ik nu helemaal niks van. Een oplostijd van meer dan 3 dagen is onacceptabel.

@Sander, ik verwacht voor 17 uur een update!

Nu tijdens AZ-PSV op EPSN2 om de paar seconden een korte storing. Heel erg irritant!

Reputatie 2

 

Hier ook in het gebied 2563 slecht internet, dus ook haperende TV.

Dit is al de derde dag op rij, het begint in de ochtend met mijn max abbo snelheid van 100Mb, maar nu niet meer dan 6Mb.

Best vervelend met 2 studerende kinderen thuis die moeten video vergaderen.

Ook in de mandarijnstraat al drie dagen gehaper...

Gisteren geprobeerd te streamen naar mijn chromecast, was niet om aan te zien. En liep continue vast. Dit is toch ook geen oplossing.

Het is echt schandalig hoe er door tmobile met zijn klanten wordt omgegaan.

Geen oplossing, al 3dagen geen tv/ internet in de avond.

Maar de klant mag wel de volle mep betalen

Dag allemaal, 

 

[Update 17:00]

Weet dat ik continu dit topic monitor en klantervaringen deel met onze technici. Wees gerust - dat het zondag is, heeft geen invloed op onze inzet. Ik ben graag eerlijk, ik heb weinig details en kan niet ingaan op specifieke zaken rondom het herstel. Ik weet wel dat we gisteren een tijdelijke oplossing hebben klaargezet die niet afdoende bleek. Nu wordt gekeken hoe we zowel op korte termijn als middels een permanente oplossing de capaciteit kunnen uitbreiden, zodat de normale snelheden weer gehaald worden. 

 

Voor de TV gebruikers kan ik nog TV Anywhere aanraden. Ook al haal je lagere snelheden, de kans is groter dat het beeld via onze app beter te bekijken is, omdat deze minder bandbreedte nodig heeft (3 in plaats van 6 Mbps). Dit kan net het verschil maken, ook al stream je de app weer naar je TV met een Chromecast of Apple TV. Meer informatie: TV Anywhere

nlziet app op de appletv doet het ook prima bij lagere snelheden gelukkig….tv anywhere al een tijdje geleden opgezegd en voor 25euro in de maand mag je verder ook niet klagen als het regelmatig een tijdje slecht werkt...hoe irritant het ook is

Reputatie 1

 

 

Ik meld het maar weer en de tv is weer in de hapering modus. Ik zou graag willen weten wat er nu daadwerkelijk het probleem is...

Ik krijg hele verschillende resultaten. Lijkt niet aan de verbinding zelf te liggen maar meer een routering/peering probleem bij t-mobile.

p.s. na 4 dagen raak ik ook een beetje teleurgesteld in de technische capaciteit van t-mobile 

 

 

Hier ook trage download in Segbroek. Upload is gewoon prima. 

 

Hier in Dordrecht ook glasvezel traag. 2mbps volgens speedtest.net. Upload is prima.

Gisteren ook veel problemen, vandaag leem het enige tijd beter te gaan, maar nu is tv niet meer normaal te kijken door de haperingen. Zeer frustrerend dit.

Hier in postcode gebied 2564 ook issues.

Het merendeel van de dag was de download redelijk maar is nu weer droevig.

Reageer