Beantwoord

TV hapert steeds // Traag internet Segbroek Den Haag



Toon eerste reactie

150 reacties

Hi Sander, klinkt als goed nieuws. Net gecheckt en snelheid lijkt er langzaamaan beter op te worden. Nu vanavond even afwachten of het ook voor het tv-signaal gaat gelden. 
 

Volgt er nog compensatie voor de afgelopen 4 dagen?

 

 

Volgt er nog compensatie voor de afgelopen 4 dagen?

Dit zou ik ook heel graag willen weten. Ik heb te vaak last van slechte WIFI en haperend TV beeld.

Reputatie 1

Snelheid is nu goed!

 

hier ook weer helemaal OK. 

@Josje85 : Slechte WIFI is niet altijd de schuld van je provider. Er zijn te veel afhankelijkheden om dit zomaar te roepen

Hier ook weer prima 950/950 snelheid. Ben benieuwd hoe je vanavond gaat!

Wijk Segbroek:

Ik vraag me af of de reparatie / capaciteitsuitbreiding niet voornamelijk gericht was op de hogere snelheden. Ik snap overigens niet dat uitbreiding nodig was, dat het in 1x zo instortte. Bij mij werkte het gewoon goed tot een paar dagen geleden (afgezien van soms storingen, wel een stuk vaker dan bij andere providers). Ik zou denken dat gewoon iets vervangen moet worden, maar ja, ben niet de expert.

Ik heb een abo met downloadsnelheid 50 Mbit/s.

De meting voor download valt namelijk nog steeds een stuk lager uit dan tot een paar dagen geleden. In de avond werd het afgelopen dagen de download inderdaad erg veel lager, niet te doen. Upload is  wel goed gebleven, stuk hoger dan de download gek genoeg, maar doe ikzelf weinig mee.

Ik kan nu wel doen wat ik wil, dus heb er vandaag nog geen last van gehad. Ben benieuwd naar vanavond.

Wel zou ik het fijn vinden als ik weer de oude snelheid terug krijg.

upload is helaas weer aan het dalen..

 

upload is helaas weer aan het dalen..

 

 

Snelheid is weer normaal

Ik heb nog altijd geen internet en TV. Al de hele dag geen enkele verbinding.Gisteravond wisselend wel en niet ontvangst. 

Reputatie 1

gaat nog goed Segbroek:

 

Reputatie 1

Ik heb nog altijd geen internet en TV. Al de hele dag geen enkele verbinding.Gisteravond wisselend wel en niet ontvangst. 

dit topic gaat over Segbroek, Den Haag. Die problemen lijken namelijk verholpen…  (voor nu)

Welliicht woon je ergens anders of heb je een ander probleem?

 

Ik heb nog altijd geen internet en TV. Al de hele dag geen enkele verbinding.Gisteravond wisselend wel en niet ontvangst. 

dit topic gaat over Segbroek, Den Haag. Die problemen lijken namelijk verholpen…  (voor nu)

Welliicht woon je ergens anders of heb je een ander probleem?

 

Problemen verholpen? Ja voor jou misschien.

Het probleem is niet meer zo groot ja.

Abo met downloadsnelheid 50 Mbit/s. Wijk Segbroek (bloemenbuurt). 

k heb geschreven dat mijn download veel lager is dan hiervoor.

Upload is wel zo hoog als normaal.

Ik kan wel goed werken, maar liefst zie ik de oude snelheid helemaal terug.

 

 

 

 

 

Reputatie 2

maandag 19 uur: Segbroek nog steeds goed: Down 107, Up 136

De download is ver onder de 1000mbps, maar wel veel beter dan gisteren, eergisteren en de dag daarvoor  ( met 5 a 10 mbps.)

Segbroek is dichtbij maar ik weet niet of de mijn adres in de Stokroosstraat volledig profiteert van de  aanpassing. Er is gemeten met een kabel aan het modem (Zyxel)

Kan er iets aan de download gebeuren?

Vanavond, en het is nu 22/03 rond de klok van 20:30, is de verbinding voor mijn Abbo weer al van ouds en wanneer dingen goed gaan mag dat ook gezegd worden.

Dank voor de inzet!!!

Fijn dat vele mensen hun snelheid terug hebben.

Dat geldt niet voor iedereen.

Ik kan wel werken echter download is veel lager dan normaal.

Capaciteit bijschakelen is niet vervangen van wat kapot is.

Is dat een oplossing?

In elk geval heb ik de niet de volledige snelheid terug.

Ik verzoek om dit wel goed op telossen. 

Segbroek, Bloemenbuurt.

 

Reputatie 2

21 uur Segbroek blijft goed:

 

21 uur Segbroek blijft goed:

 

Goed om te horen dat jij Segbroek vertegenwoordigd:-)

Hier in bloemenbuurt kan de download beter.

Reputatie 1

T-mobile

Goed dat jullie een oplossing hebben gevonden. Het is nog niet zoals het zou moeten zijn. Download is goed, upload nog niet (zie screenshot).

Kunnen jullie in het vervolg wat meer informatie verstrekken als er wat mis gaat? Je zit nu met een hoop ontevreden klanten. Klanten lopen weg, alternatieven genoeg. Van een bedrijf dat 500 miljoen per jaar omzet in Nederland mag je wel verwachten dat ze dit kunnen opvangen.

 

 

 

Reputatie 4

T-mobile

Goed dat jullie een oplossing hebben gevonden. Het is nog niet zoals het zou moeten zijn. Download is goed, upload nog niet (zie screenshot).

Kunnen jullie in het vervolg wat meer informatie verstrekken als er wat mis gaat? Je zit nu met een hoop ontevreden klanten. Klanten lopen weg, alternatieven genoeg. Van een bedrijf dat 500 miljoen per jaar omzet in Nederland mag je wel verwachten dat ze dit kunnen opvangen.

 

 

 

 Lees dit maar is https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/66611034

Reputatie 1

we hebben nog steeds een groot probleem
~ 4 Mbps op 1 Gbps glasvezel
Ik kan niet goed werken
Weet iemand wanneer deze lijdensweg zal worden opgelost?

Reputatie 1

@Sander Na 1 goede dag (maandag) gaat het wederom niet goed met de snelheid. Ik vrees het ergste voor vanavond…

 

 

Reputatie 5

Ik begrijp ook niet waarom T-Mobile kiest voor unicast streams ipv multicast. Leuk als je 100 klanten hebt, maar met honderden duizenden tv boxen die aangaan in de avond loopt dus meteen het hele netwerk vol. 

 

Ik houd dit even in de gaten en anders trek ik mijn aanvraag weer net zo snel in voor T-Mobile glasvezel. Dit zijn toch echt basale dingen die je met een paar jaar ervaring wel onder controle moet hebben of iig niet als verassing moeten komen. Zeker dat T-Mobile nu op klant input leunt en blijkbaar zelf niet doorhad dat er capaciteitsproblemen zijn.

Reputatie 1

Gisterenavond had ik even goede snelheid en daarna ging het weer haperen.  Probleem lijkt structureel. Dat haperen gebeurde al regelmatig, enkel niet zo vaak en zo duidelijk als afgelopen week. 

Begin vorige week had ik al gebeld met de klanten service, ze gaven aan dat het zou liggen aan een defecte aangesloten apparaat óf dat ik aan de instelling van de modem had lopen rommelen.  Toen ik doorvroeg hoe dat dan kon en het mij zéér onwaarschijnlijk bleek,  wilden ze het probleem nakijken o.a. mbv de logboeken van de modem, en ik zou donderdag nagebeld horen. Niets meer vernomen.  Maar gelukkig vond ik deze thread op de community. Communicatie van internet en van klantenservice moet echt beter.

Reputatie 2

Ook vanavond geen probleem bij mij in Segbroek.

Het meten van de snelheid met of zonder VPN geeft het volgende resultaat:

 

Reputatie 7
Badge +16

Hi all, met een reset van de Media Converter en het modem zou alles weer terug naar de gewenste snelheid horen te gaan. Is dit bij jou nog niet het geval? Stuur mij dan een privébericht (de link is klikbaar) met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft. 

Dan gaan we dit zo spoedig mogelijk verhelpen.

En heden weer problemen...

Reageer