Beantwoord

TV hapert steeds // Traag internet Segbroek Den Haag



Toon eerste reactie

150 reacties

Reputatie 1

Helaas wederom problemen . Sinds 13.00 geen TV en internet Glasvezel

Segbroek

 

Ben er echt wel klaar mee.

Bel je de helpdesk, dan sta je in de wacht de eerste 20min.

2 studerende kinderen en thuiswerken, ik ga morgen de boel opzeggen en ergens anders heen wegens wanprestaties.

Reputatie 2

Ja! Het is weer zover, Alles uitgevallen, internet, tv, telefoon. Alleen via de hotspot van mijn gsm kan ik bellen en internetten.

@Sander doe wat!!!!!!!!! Rampzalig dat T-mobilethuis voor de zoveelste keer verstek laat gaan. In oktober kan ik godzijdank naar iets anders.

Ah het lijkt weer terug ---- kon ook niet internetten via Vodafone/Ziggo mobiel

 

dus blijkbaar meer aan d ehand

Reputatie 1

...alles doet het weer...

Reputatie 2

Ja, hier doet ook alles het weer (Segbroek Vogelwijk)

Hier werkt ook alles weer, Segbroek Fahrenheit

30 maart 2021 13:19

In Segbroek Fahrenheitstraat wederom sl cht internet en TV, heerlijk als.jr net wakker wordt uit je nacht en iedereen klaagt in huis over het slechte internet.

Pffffff

Reputatie 2

😡😡😡😡 Weer alles uit de lucht!!!!!! @Sander !!!!!!!!! Segbroek Vogelwijk

Heden geen internet wederom.

Ik word helemaal achterlijk van tmobile. Weer geen internet!

Reputatie 5

Valt wel mee toch, maar 1 keer in de 2 weken een storing. Denk niet dat dit netwerk op deze manier rendabel is als je alle klanten even snel weer wegjaagd als je het hebt aangelegd...

Oke weer terug, maar aardig irritant!

Poof. And it's gone.

Internet was even terug, maar weer uitgevallen hier. Postcode 2564

Reputatie 2

Inderdaad, weer opnieuw uitgevallen 😡 2566

Internet was even terug, maar weer uitgevallen hier. Postcode 2564

Same here, was 10 minuten terug, maar toen weer weg, en nog steeds down 😡

Reputatie 7

Hi all, we ontvangen inderdaad meldingen dat een aantal van onze klanten in de regio Den Haag problemen ervaart met de Thuisverbinding. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. We houden jullie op de hoogte in ons centrale Storingstopic. Excuses voor het ongemak!

Reputatie 4

@Sander wederom weer geen internet en tv Segbroek 2565. Sinds 13:50 uur. Er werken ook mensen thuis…. Dit kan gewoon niet.

 

Wat verwacht je dan voor zo’n goedkope prijs 2de x in 24h

Reputatie 2

Alweer uren geen internet. Hopeloos. Logisch dat ze zich onbereikbaar hebben gemaakt voor klachten. Alleen indirect via de community.

En op de officele storingspagina maar vermelden dat er in dit postcode gebied geen storingen bekend zijn. En tussendoor ook geen updates van moderators.

Reputatie 1

Er is weer internet en tv...

Reputatie 7
Badge +4

Storing zou zijn opgelost. Het herstarten van modem en media converter kan nodig zijn.

Nu vinden 3 apparaten het wifi signaal van de modem niet meer opwat het de afgelopen maanden wel heeft gedaan. Draadloos werkt dus nog niet (internet)

Reputatie 2

inderdaad, toen ik thuiskwam gsf mijn internetradio weer muziek. Voor de tv moest moest de tvbox nog wel resetten.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @FMNederland, heb je het modem en de Media Converter herstart door deze gedurende 20 seconden van de stroom te houden? Dit zou ervoor moeten zorgen dat ook jouw Wifi-netwerk weer werkt. 

Indien dit nog niet het geval is, controleer of Wifi per ongeluk uitstaat door het WPS-knopje op het modem drie seconden lang in te drukken. Brandt één van deze twee lampjes op de Zyxel?

 

Reageer