Beantwoord

TV hapert steeds // Traag internet Segbroek Den Haag



Toon eerste reactie

150 reacties

De eerste haperingen qua televisie zijn er weer - ESPN1….

Reputatie 7

Hoi @FMNederland ,

Goed dat je het bij ons aankaart! Ik heb vanzelfsprekend de verbinding erbij gepakt en zie dat deze er helemaal netjes uitziet. Wel ben ik erg benieuwd naar hoe de TV Box is aangesloten. Kan je me meenemen in je set-up? Als we dit beter in kaart kunnen brengen, kunnen we ook samen kijken naar een oplossing. Ik hoor het graag van je!

Er is al erkend dat er wederom een storing was @Boris 

 

Maar zoals deze werkend door de monteur is aangelegd. Of wil je een keer langskomen?

Dit Topic lijkt wat gestorven te zijn (laatste reactie 2 maanden geleden) maar ik heb het idee dat het probleem nog niet is opgelost. 

 

Ik ervaar deze problemen sinds een paar dagen ook (regio Amersfoort) lage download snelheid 640mbit/s en upload snelheid eigenlijk prima 875 mbit/s . TV hapert af en toe en kanalen switchen duurt lang .

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @rblaas, goed dat je het aankaart, maar dit topic ging voornamelijk over stadsdeel Segbroek in Den Haag en daar zijn de laatste maanden merkbaar minder/geen issues meer geweest - in ieder geval niet in de hoedanigheid waarin dit tot een tijdje terug het geval was. Omdat jij in de regio Amersfoort woont, ga ik met je na of het in jouw eigen netwerk ligt!

Ik zie in de lijnmeting een negental apparaten in poort vier achter op het modem waar foutmeldingen vandaan komen. Zou je deze één voor één willen loskoppelen en dan alleen de TV Box willen aansluiten, alsjeblieft? Probeer ook eens een andere LAN-poort op het modem. Indien je strubbelingen blijft hebben met de downloadsnelheid, let me know, dan starten we een onderzoek met de specialisten.

Ook hier in Segbroek problemen over glasvezel eerst haperen en nu helemaal geen signaal meer. Om moedeloos van te worden, misschien toch maar weer terug naar Ziggo. Daar veel minder instabiliteit gehad dan het afgelopen jaar met T-Mobile glasvezel.🤯🤬🤯

Reputatie 2

In oktober kan ik gelukkig weer naar Ziggo terug

Reputatie 2

Down 7,24Mbps, Up 68,1

Reputatie 1

Zelfde probleem!

 

Hier hetzelfde op Regentesselaan, glasvezel 1000mbit

Te veel storingen bij T-Mobile…..

 

 

 

 

 

Reputatie 1

 

Reputatie 2

Ziggo springt er ook onmiddellijk met reclame in 😄

 

Reputatie 2

Zijn er ook moderators in de zaal die kunnen rteageren? 😡

Reputatie 2

Na middernacht was het weer goed

Reputatie 1

Na middernacht was het weer goed

klopt, en nu loopt alles weer als een zonnetje….

Ik had 6Mbit down gemiddeld en 350Mbit up. 

Nu weer rond de 950 Mbit Up/Down.

 

Heb weinig tot geen problemen met TM… Heb wel alternatieve DNS’en ingesteld. Dit scheelt denk ik een slok op een borrel. Voor mij geen Ziggo, veel te duur en voor mij dezelfde kwaliteit.

Reputatie 1

Ik heb het zelfdeprobleem tv hapert en zappen duurt lang voordat hij overschakelt. Overdag nergens last van en in de avond begint het gezeik. Kan nu alweer geen tv kijken. Zeer hinderlijk. Nog 2 maanden en dan ga ik denk weer terug naar ziggo.

Hi all, we hebben inderdaad verschillende meldingen ontvangen van klanten in de omgeving van Den Haag die traag Internet ervaart op ons Glasvezelnetwerk. Het probleem is gemeld en in onderzoek. We zullen dit zo snel mogelijk oplossen. Excuses voor het ongemak! Updates volgen in dit topic: 

De meest recente update luidt als volgt: Technici hebben zojuist de oorzaak gevonden voor de getroffen groep gebruikers. Vanavond zal er een herstelpoging ondernomen worden om de snelheidsproblemen op te lossen.

Sorry voor het ongemak, we hopen het voor iedereen snel opgelost te hebben!

Vandaag om 2100 uur hetzelfde probleem. Kunnen we een update krijgen of het probleem is opgelost aangezien er staat dat er vanavond aan gewerkt zal worden? 

Reputatie 1

Aanvulling op mijn eerdere reactie ook het bekijken van opnames gaat met haperingen.

Reputatie 2

Nog slechter dan gisteravond, Down 3,17 Up 66,5

Reputatie 2

Krijgen we ook even een melding wanneer we kunnen  resetten?

Reputatie 1

misschien een update-tje vanuit t-mobile zou fijn zijn? De storingpagina is ongewijzigd….

 

Reputatie 1

Het beeld hapert niet meer maar de internet snelheid is niet om over naar huis te schrijven. Speedtest gedaan en download snelheid is 35,4 mb en upload snelheid is 45,2 mb. En ik heb toch echt glasvezel met 1000 mb snelheid

Reputatie 2

Op m’n Ipad kon ik gisteravond ongestoord tv kijken (downspeed was toen 3,17! Mbps)

Was behelpen natuurlijk, maar wat ik perse wilde zien heb ik dus toch kunnen bekijken.

Ben benieuwd hoe het vanavond gaat…....

Reputatie 7

Hi @Dreetje44,

 

Dat is bemoedigend! Kunnen anderen dit beeld bevestigen? Is de snelheid weer hersteld? Mijn vraag gaat dan voornamelijk voor klanten met een 1000 Mbps abonnement. Ik hoor graag jullie bevindingen!

Reputatie 2

Vraagje aan Sander: Kan ik de HD zenders ook in niet HD bekijken? Bij Ziggo staan de HD zenders ook als niet HD op de kanalen 800 of zo.

Reageer