Beantwoord

TV resolutie slechts 576P



Toon eerste reactie

114 reacties

Reputatie 1
Brian, ook mij is op dit forum een compensatie toegezegd (volgens mij zelfs in dit topic, maar er was nog een 2e draadje). Graag ontvang ook ik de toegezegde vergoeding.

Overigens is het onderliggende probleem nog niet opgelost. Heb al 2x moeten resetten en ik zie dat het signaal op mijn tv op dit moment nog wel HD maar slechts 720p is dus ik mag weer gaan resetten om de maximale kwaliteit te krijgen. Is er ook al zicht op de structurele oplossing?
Reputatie 1
@Cheyenne

Tot mijn grote verbazing krijg ik nu gewoon vrolijk een rekening van €125,- voorgeschoteld ???????
Wordt via automatische incasso gewoon vrolijk afgeschreven, hoe kan dit ???????

Ik wordt hier GVD compleet niet goed van weet je dat?
Nadat ook gewoon vrolijk mede gedeeld is dat het openstaand bedrag op € 0 ,- staat bla bla bla bla, niks dus gewoon onzin.
Hoe krijg je je ( ex ) klanten over de zeik? Nou deze dingen doen, IK KOOK !!!!!

IK betaal helemaal NIETS !!!

DIT IS GEEN MANIER VAN DOEN ! T-MOBILE SCHAAAAAAAAAM JE !!!!!

Er is dus nog niks opgelost, ik wil dat je me belt hierover !

Ben nu al 3 maanden geen klant meer, dit is echt onacceptabel, oplossen of een rechtzaak aan de broek, zeg het maar.

Peter.
Reputatie 7
@nietweer Ik heb het voor jou ook nagekeken maar ik zie geen eerdere melding terug dat jij deze problemen hebt ervaren. Heb je hier al eerder contact met ons over opgenomen? Dan kijk ik uiteraard ook graag wat ik voor jou kan betekenen!
Reputatie 2
Hi @firecaps30, ik heb de vergoeding voor je in aangemaakt. Ik kan niet meer zover terug in het systeem maar ik heb de periode in plaats daarvan tot nu door laten lopen in plaats van tot januari ter compensatie. Bedankt voor de je eerst melding, mede dankzij jou hebben we hier actie op kunnen ondernemen!

Heb vandaag de email gehad, bedankt!
Hi @firecaps30, ik heb de vergoeding voor je in aangemaakt. Ik kan niet meer zover terug in het systeem maar ik heb de periode in plaats daarvan tot nu door laten lopen in plaats van tot januari ter compensatie. Bedankt voor de je eerst melding, mede dankzij jou hebben we hier actie op kunnen ondernemen!

selectieve vergoedingen ?🙄
Reputatie 7
Hi @firecaps30, ik heb de vergoeding voor je in aangemaakt. Ik kan niet meer zover terug in het systeem maar ik heb de periode in plaats daarvan tot nu door laten lopen in plaats van tot januari ter compensatie. Bedankt voor de je eerst melding, mede dankzij jou hebben we hier actie op kunnen ondernemen!
Reputatie 2
Ik heb inderdaad sinds reset van de TV box weer HD beeld!

Hoe staat het met de compensatie?
Compensatie lijkt mij inderdaad wel gepast ! Of de mogelijkheid om op te zeggen.

Ik heb/had hier ook al tijden last van een zeer slecht beeld..verschil met netflix was wel erg groot.
Het was mooi geweest wanneer jullie iedereen op de hoogte hadden gesteld van het probleem.
Nu heb ik me een tijd lang moeten ergeren.. daar zit je dan met je 4k tv.
Heb ik nu glasvezel ? Het lijkt meer op digitenne van kpn.

Graag een passende oplossing
aria model:610x
samsung 4k tv
Reputatie 7
@firecaps30

Top dat die handeling het gewenste effect heeft gehad! Ons TV-team is nog steeds op zoek naar een permanente fix. Die gaat er wel komen, maar wanneer dat zal zijn durf ik je niet te vertellen. Ook betreft een compensatie heb ik nog jammer genoeg niks nieuws te melden.

@PeterB80

Ik heb goed nieuws te melden! Ik zie dat het bedrag gisteren is overgemaakt. Dus dit moet binnenkort op jouw rekening staan. De vergoeding is halverwege december ingediend en wordt altijd een maand later verwerkt. Ik wil je in ieder geval bedanken voor de tijd dat je bij ons hebt gezeten!
Reputatie 1
@firecaps30 @Brian

Compensatie ??

HAHA Ik denk dat je daar nog wel even op kunt wachten.

T-mobile hier heeft mij een maand geleden beloofd compensatie te vergoeden, zie vorige berichten.
Zelfs een mailtje van gehad dat het met de volgende / laatste rekening verrekend / gecrediteerd zou worden, deze rekening was op 2 januari 2019. En je raad het al, niks geen compensatie of creditering.
En vervolgens blijft het wederom doodstil.................maar nog wel lekker een dikke boete sturen dat ik de apparatuur niet op tijd zou hebben teruggestuurd, wat ik wel netjes gedaan heb.
Weer contact opnemen, nu weken verder NOG STEEDS GEEN ANTWOORD !!!!!!!!!!!!

Jongens waar zijn jullie mee bezig, mijn vertrouwen in deze organisatie is inmiddels naar een diepte punt gezakt. Als je wat toezegt regel het dan, handel het af dan kan iedereen verder, maar nee hoor.

Ik geef T-mobile tot 1 februari de tijd om het af te handelen / reageren anders stap ik naar het gerecht om mijn gelijk te halen.
Reputatie 2
Reset is gelukt, heb afgelopen avond HD beeld gehad! Hopen dat dit zo blijft..

Wacht graag op de software update die dit permanent fixt. En is er al wat bekend over compensatie?
Reputatie 7
Hey @firecaps30, de handeling wordt perfect beschreven door @timvw. Mocht het niet lukken dan kunnen we altijd nog op afstand een fabrieksreset uitvoeren.
Reputatie 1
Daar vond ik na wat zoeken een apart topic over. Als. Je een entone zonder opnamefunctie hebt (vierkant kastje van ongeveer 10 cm breed) dan zit er links een sd-kaart sleuf. Daarnaast zit een klein gaatje waar je 10 seconden met een paperclip of satéprikker in moet drukken. Je merkt duidelijk dat je iets indrukt. Na ongeveer 3 minuten is de box opnieuw voorzien van firmware en herstart. Op tv kun je de voortgang volgen.
Reputatie 2
Hoe doe ik een fabrieksreset? Heb een kastje zonder opname functie.
Reputatie 1
Hoi Brian, nog een keer geprobeerd te fabriek resetten en dat heeft voor nu even geholpen om het beeld HD te krijgen! Super! Hoop dat de definitieve fix er snel komt.

In een ander topic is eerder compensatie toegezegd voor de periode dat we naar zulk slecht beeld hebben gekeken. Ik hoor graag nog wat daarvoor gaat komen!
Reputatie 7
Hi allen, we hebben het probleem duidelijk in beeld gebracht en kunnen deze reproduceren. Er wordt inmiddels gewerkt aan een oplossing samen met onze leverancier maar deze wordt pas binnen enkele weken verwacht.

Wanneer de TV de standaard resolutie niet ondersteunt dan schakelt de TV Box vanzelf naar een lagere resolutie. Als de TV echter hogere resoluties ondersteunt dan schakelt de TV Box niet naar een hogere resolutie. Dit komt voor op alle types TV Box en netwerken. Onze developer is bezig met een fix.

Een tijdelijke oplossing is om de TV Box een fabrieksreset te geven, de TV Box schakelt dan wel naar de juiste resolutie (maar houdt deze niet altijd vast).

Bedankt voor alle meldingen en informatie, dankzij jullie hebben we dit probleem helder kunnen krijgen!
Reputatie 2
Is er al iets bekend @Sander of @Brian?
Reputatie 1
Graag! Dit probleem duurt nu voor mij al ruim 3 maanden, voor anderen al veel langer. Ik wil jullie graag de gelegenheid geven het probleem te onderzoeken en op te lossen. Jullie gaven aan te weten waar het probleem zat en er 2 weken hard aan te gaan werken, dus ik geef jullie dan graag die tijd om het probleem te fixen. Maar als dit nog veel langer gaat duren dan ga ik helaas wel overstappen naar een andere provider en dat zou ik jammer vinden want ik was heel tevreden met Vodafone thuis / tmobile thuis.
Reputatie 7
Hoi @timvw,

Ik weet dat we er nog druk mee bezig zijn. Ik zal vragen of er al iets gezegd kan worden!
Reputatie 1
@Brian We zijn 2 weken verder, hebben jullie een update? Is er nu zicht op een oplossing en wanneer gaat hij komen?
Reputatie 7
Badge +5
Maak je geen zorgen @PeterB80! Ik heb zojuist gereageerd op jouw topic. We gaan dit samen tot op de bodem uitzoeken! 😄
Reputatie 1
@Brian

Dank voor de compensatie, bij deze is het afgedaan.
Alleen nog wachten tot het daadwerkelijk is teruggeboekt.

Ik heb op 6-12-2018 de apparatuur aan jullie teruggestuurd in de retourdoos. 2 tv boxen en een modem.
Op 25-12-2018 krijg ik een mailtje met de mededeling dat de apparatuur nog niet is teruggestuurd, en wordt er gelijk gedreigd met een boet van € 125,- !!!!
Ik heb netjes gedaan wat er gevraagd is en de spullen op tijd teruggestuurd, heb hier ook een verzendbewijs van !!

Hier wordt ik wederom niet bij van dat T-mobile de boel niet op orde heeft en klanten gelijk bedreigen met een boete, en die zeker ik niet ga betalen.
Graag opheldering hierover !!!!!!
Reputatie 7
@firecaps30 In één van de andere topics heb ik vorige week een update geplaatst. Dit issue heeft de komende 2 weken de volle aandacht van onze developer!

@PeterB80 Ik heb de geschiedenis van jouw meldingen terug gekeken en het lijkt er inderdaad sterk op dat dit om hetzelfde issue gaat. Ik heb om die reden zojuist 2/3 van je TV abonnement (€ 15,- per maand) voor de periode van een jaar vergoed. Je ontvangt dus een totaalbedrag van € 120,- van ons terug!
Reputatie 1
@Sander en de rest @firecaps30

Voor mij was de maat vol zoals ik eerder heb aangegeven, en heb mijn abonnement beëindigd.

Ik ben overgestapt naar KPN en geniet nu zonder een enkel probleem van een super beeldkwaliteit en zoals het hoort in Full HD 1080i.

Ik vind het onbegrijpelijk dat een organisatie als T-mobile zo met hun klanten omgaat, en er geen oplossing aan kan geven zeer zeer slecht !
Zoals ik meer lees, hebben veel klanten last van dit spelende probleem en gaat het dus niet maar om " een handje vol " mensen.
Ik ben blij dat ik nu er vanaf ben, en eindelijk weer fatsoenlijk TV beeld heb zoals het hoort.

Tevens dien ik hierbij nogmaals een verzoek in voor compensatie van het abonnementen geld wat ik altijd netjes heb betaald, waar T-moilbe zijn diensten niet geleverd heeft, namelijk Full HD TV.
Een collega Sterre vermeld dit ook in een ander bovengenoemd topic.
Of ik stap naar de Kantonrechter of geschillencommissie, dit heeft zeker een jaar gespeeld, en nog steeds niet opgelost toen ik overgestapt ben.
Reputatie 3
Inmiddels ongeveer een maand verder, een geen update..



Wat als ik een Apple TV koop en de app installeer? Kan ik dan van de TV kastjes af?


Helaas, de Apple tv app biedt niet alle zenders en kwaliteit is in sd. Een gemiste kans aangezien de Apple tv 4K aan kan.

Reageer