Verzameltopic: Problemen Entone na update naar T-Mobile TV



Toon eerste reactie

409 reacties

Ook hier twee boxen die sinds de update elke keer opnieuw moeten verbinden. Boven kan ik niet eens meer tv kijken, staat na een paar seconden steeds stil. Ook herstart en alles, tevergeefs. Inmiddels ook wat jaartjes oud. Hopelijk morgen meer bekend, anders nieuwe boxen?

Reputatie 1

Ik heb exact dezelde probleme  elke dag opnieuw aan moeten melden en nu elke minuut een vastloper geen verbinding! Bloed irritant, Graag een oplossing Tmobile.. blijf niet elke keer de boel resetten! Updaten prima maar bij problemen ook oplossen. Betaal niet voor jan.... .. vr gr

 

 

Exact dezelfde problemen momenteel. Is er na de update niet beter op geworden helaas.

Reputatie 2

Ik heb exact dezelde probleme  elke dag opnieuw aan moeten melden en nu elke minuut een vastloper geen verbinding! Bloed irritant, Graag een oplossing Tmobile.. blijf niet elke keer de boel resetten! Updaten prima maar bij problemen ook oplossen. Betaal niet voor jan.... .. vr gr

Reputatie 6
Badge

Hallo,

 

Sinds de recente update van de tv boxen van Entone ziet het er allemaal hipper uit, maar is denk ik vergeten om te kijken of het verder allemaal goed blijft werken gezien alle berichten die ik hier lees, en zelf ook ervaar.

 

De ene dag moet ik de box met de afstandsbediening aanzetten ondanks dat ik deze niet heb uitgezet de dag ervoor, en de andere dag moet ik de stroomkabel eruit halen en terug erin stoppen om überhaupt iets te kunnen doen.

 

Erg vervelend en niet te doen eigenlijk. Ik lees dat veel mensen een nieuw type box krijgen, werkt dat goed? Want dan zou ik dat ook graag willen.

 

Groet,

Thijs

Neem aan dat de box standaard na 4 uur op standby gaat zonder activiteit via de afstandsbediening… (waarom je het überhaupt een hele nacht data zou laten verstoken voor niets is een andere vraag ...).

 

Hier geen noemenswaardige problemen met de ouderwetse Entone na de update overigens (die je aan de box zou kunnen toewijzen) ...

Reputatie 1

Hi @W.V., ik heb voor jou dit issue gelijk doorgezet naar onze specialisten. Zij gaan dit helemaal voor je nakijken en zodra er een update is laat ik het je gelijk weten! 

 

@Funstuffie Ook voor jou wil ik graag kijken naar de problemen die spelen. Zou je als eerst willen proberen om de TV Box een powerflip te geven? Dit kan namelijk veel issues al oplossen, hoe je dit kan doen kan je in dit topic vinden. Mocht dit niet hebben geholpen, laat het me dan graag weten. Ook ben ik benieuwd welke melding je krijgt als je meerdere programma's tegelijk probeert op te nemen. 

Ter info:We hebben ook een 2e TV-box liggen die lange tijd niet gebuikt is (en niet op stroom heeft gezeten).

Deze had in ieder geval 3 update's te verwerken voor hij beeld gaf.

Maar helaas: hetzelfde probleem.

Nu eens een reset gegeven (met paperclip naar poort voor SD-kaart) en vanavond of morgen eens kijken naar het resultaat, want opstarten, verbinden en vervolgens weer standby om na bijv 10 minuten weer in te schakelen: dan geeft hij de melding niet maar de volgende dag wel weer…

 

Misschien nog extra info: wij hebben een Entone Kamai als ik het goed heb (kastje van ca 10-12 cm breed schat ik)

 

 

Helaas, ook niet de oplossing. Vanavond alweer de melding 😏

Wij hebben inmiddels nieuwe tv-boxen ontvangen en geen problemen meer 

Reputatie 7
Badge +16

Moderator edit: De reacties van @G.D en @W.V. zijn afkomstig uit een ander topic en heb ik hierheen verplaatst zodat we dit als verzameltopic kunnen gebruiken.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Thijs Luiken, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Dit issue is inderdaad in het algemeen gaande op een aantal Entone Kamai TV Boxen na de upgrade. Als het goed is, moet dit vanaf morgen niet meer voorkomen. Ik kom hier morgen op terug!

Hoi @G.D, het kan bijna niet anders dan dat het ligt aan de verouderde TV Box in jouw geval. Ik ga deze omruilen voor je zodat je over een paar dagen een goed-werkende box hebt. 
 

Hoi @W.V., in jouw geval durf ik nu niet te zeggen wat een eindoplossing zou moeten zijn. Heb jij nog contact gehad met onze specialisten?

Heb hetzelfde probleem als W.V.

En dat het veel langer duurt voordat die na de volgende zender gaat, plus dat het beeld regelmatig vast loopt en krijg dan de melding dat ik op "ok" moet drukken om opnieuw te verbinden.

 

 

Bedankt voor de snelle reactie, en zie de nieuwe tv box vanzelf tegemoed komen

 

Mvg

Reputatie 1

Hi @W.V., ik heb voor jou dit issue gelijk doorgezet naar onze specialisten. Zij gaan dit helemaal voor je nakijken en zodra er een update is laat ik het je gelijk weten! 

 

@Funstuffie Ook voor jou wil ik graag kijken naar de problemen die spelen. Zou je als eerst willen proberen om de TV Box een powerflip te geven? Dit kan namelijk veel issues al oplossen, hoe je dit kan doen kan je in dit topic vinden. Mocht dit niet hebben geholpen, laat het me dan graag weten. Ook ben ik benieuwd welke melding je krijgt als je meerdere programma's tegelijk probeert op te nemen. 

Ter info:We hebben ook een 2e TV-box liggen die lange tijd niet gebuikt is (en niet op stroom heeft gezeten).

Deze had in ieder geval 3 update's te verwerken voor hij beeld gaf.

Maar helaas: hetzelfde probleem.

Nu eens een reset gegeven (met paperclip naar poort voor SD-kaart) en vanavond of morgen eens kijken naar het resultaat, want opstarten, verbinden en vervolgens weer standby om na bijv 10 minuten weer in te schakelen: dan geeft hij de melding niet maar de volgende dag wel weer…

 

Misschien nog extra info: wij hebben een Entone Kamai als ik het goed heb (kastje van ca 10-12 cm breed schat ik)

 

 

Helaas, ook niet de oplossing. Vanavond alweer de melding 😏

Reageer