Verzameltopic: Problemen Entone na update naar T-Mobile TV



Toon eerste reactie

409 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Allegro, @JasperG, @Jeroendg2401, bedankt ook voor jullie meldingen! Net als met de andere melders zal ik jullie dossier toevoegen aan het lopende onderzoek. Het onderzoek is nog in volle gang. Ik had jullie daarom ook graag al een update gegeven, alleen zijn wij nog met man en macht opzoek naar dé oplossing. Wij laten het hier niet bij zitten!

 

@Allegro wat betreft de pincode die je steeds moet invoeren: dat is heel snel opgelost! Als je in het kijkprofiel naar instellingen -→ niveau gaat, kun je daar de leeftijdsinstellingen wijzigen. Als je de leeftijd op 18 zet, kun je alle programma's bekijken zonder het invoeren van een pincode. Hiermee is in ieder geval dit obstakel helemaal verholpen! 🙂

Reputatie 1

Hoi @JolandavH, fijn dat je aan de bel trekt! Ik wil hier ook voor jou achteraan en ik zal je toevoegen aan het lopende onderzoek. Ik hoop je snel dé oplossing te kunnen bieden!

Ook bij ons dezelfde problemen met de Entone Kami 510b.

TV box springt uit, en moet steeds weer aangezet worden

Na opstarten elke keer weer TV pincode moeten invoeren op het TV scherm voor RTL 4.

Als dit zo blijft, dan heel graag een nieuwe TV box

Na RTL 4  en RTL 6 moest vandaag ook NPO 3 plotseling weer ontgrendeld worden; daarvoor deed deze het nog gewoon.

Wat is er toch aan de hand? Graag oplossen of met spoed een nieuwe set top box

Hallo,

Sinds een update van onze Entone Amulet 515B werken een aantal dingen niet meer. Zo kunnen we bijvoorbeeld programma's op RTL8 niet meer opnemen. En als we een programma pauzeren, kunnen we niet meer doorspoelen bij reklame. Als we een programma willen opnemen en ook het programma dat daarna komt, kan dat ook niet meer gemakkelijk worden geprogrammeerd. De box gaat ook vanzelf uit en dan moeten we na aanzetten opnieuw verbinden. Knap vervelend allemaal. Wat kan hieraan worden gedaan?

 Ook wij hebben (twee) oude entone tv-box model 510b. Hier krijgen wij constant een foutmelding wanneer tv gekeken wordt. Ik hoop dat wij ook een nieuwe box kunnen krijgen

Reputatie 1

Hoi @JolandavH, fijn dat je aan de bel trekt! Ik wil hier ook voor jou achteraan en ik zal je toevoegen aan het lopende onderzoek. Ik hoop je snel dé oplossing te kunnen bieden!

Ook bij ons dezelfde problemen met de Entone Kami 510b.

TV box springt uit, en moet steeds weer aangezet worden

Na opstarten elke keer weer TV pincode moeten invoeren op het TV scherm voor RTL 4.

Als dit zo blijft, dan heel graag een nieuwe TV box

Reputatie 2

Hoi @meneerS@J.hemelrijk@Hage_@Katgert@FamilieCapelle@tim.korzilius@peerstolk@MdeBoer,

Bedankt allen voor ook jullie melding! Op dit moment is het onderzoek nog in volle gang doordat reproduceren en het vinden van het exacte probleem lastig verloopt. Wij hopen jullie zo snel mogelijk meer te kunnen laten weten.

Wij laten het hier niet bij zitten, wij blijven hier bovenop duiken voor jullie!

Dan wacht ik even af! Ben al jaren klant en nooit problemen gehad.. tot deze update.. dagelijks melding niet verbonden etc etc. Hopelijk word het opgelost.. wekelijks resetten is geen doen…

 

Vr gr

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @TheSlayerNL, sorry dat wij jouw reactie in een ander topic gemist hebben, ik spring hier graag voor je bovenop! Ik ga gegevens van jouw TV Box verzamelen en doorzetten naar onze technische afdeling. Ik hoop ook jou snel het ‘brand meester’ sein te kunnen geven in dit topic!

Reputatie 2

Ik heb ook problemen met de Kamai 510 sinds update, beeld blijft af en toe hangen, en hij is ook erg traag.
Elke keer als ik hem van standby aanzet, dan krijg ik melding dat netwerkverbinding is mislukt, na drukken op OK werkt het wel weer.

Ik heb al in een andere topic gepost maar na 4 dagen geen reactie, gezien hier een verzameltopic is, er er wel word gereageerd doe ik het hier ook maar.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @JolandavH, fijn dat je aan de bel trekt! Ik wil hier ook voor jou achteraan en ik zal je toevoegen aan het lopende onderzoek. Ik hoop je snel dé oplossing te kunnen bieden!

Hoi Jason of andere T-Mobile medewerker,

wij hebben op 1 kastje (Kamai 510) problemen na de update. Het systeem kan niet uploaden en er komt in rode letters: ‘signature verification failed’.

alle stekkers eruit gehad, modem opnieuw opgestart, maar probleem blijft helaas.

Kun je mijn account meenemen in het onderzoek?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @meneerS, @J.hemelrijk, @Hage_, @Katgert, @FamilieCapelle, @tim.korzilius, @peerstolk, @MdeBoer,

Bedankt allen voor ook jullie melding! Op dit moment is het onderzoek nog in volle gang doordat reproduceren en het vinden van het exacte probleem lastig verloopt. Wij hopen jullie zo snel mogelijk meer te kunnen laten weten.

Wij laten het hier niet bij zitten, wij blijven hier bovenop duiken voor jullie!

Wij hebben sinds de update ook elke dag wel wat...maar met name de beeldkwaliteit is erg verslechterd.

Elke keer lijkt het beeld waziger te worden niet om aante zien..erger me dood, maar beter wordt het niet.

 

alle entone kastjes lopen steeds vast .ook melding dat er iets mis is gegaan. beeld is minder dan voor de update. tv programma overzicht is er ook niet op vooruit gegaan . schakelen naar andere zender gaat heel traag . kastjes worden warm , ik heb er vier en 1kastje doet helemaal niets meer. ik ben al een jaar of 8 klant . nooit problemen gehad , , 

Hallo, ook wij hebben sinds de update last dat het beeld steeds vastloopt en iedere ochtend opnieuw verbinding moeten maken. Stroom er al een paar keer afgehaald en dat werkt het weer tijdelijk, maar dat is geen structurele oplossing… 

We hebben ook een Kamai 510b. Groet Tim 

Hoi hoi

Hier hebben we ook geen beeld na de update, constant komt het scherm van er is iets mis gegaan druk op ok, beeld kwaliteit is ook minimaal. 

Hier zelfde probleem, iedere ochtend probleem met verbinden. Eerst stroom eraf en dan opnieuw starten.

Daarna bevestigen, al met al 5 minuten verder.

Hier hetzelfde probleem. Entone loopt continu vast, “er is iets misgegaan. Druk op OK om nogmaals te proberen". TV kijken lukt zo niet.

En toevoeging: iedere ochtend “problemen met verbinden met het netwerk. Druk op OK op nogmaals te proberen". Kastje is een Kamai 510b.

Hier hetzelfde probleem. Entone loopt continu vast, “er is iets misgegaan. Druk op OK om nogmaals te proberen". TV kijken lukt zo niet.

Reputatie 2

Hoi @J.hemelrijk, het modem is nog niet herstart (stroomloos) na de update. Kun je het modem van de stroom loskoppelen en na 20 seconden weer aansluiten, alsjeblieft? 

Vandaag wederom gedaan( 3e keer al deze week op aanraden van je collega's ) hij doet het dan idd weer een dagje..  heb nu alles uitgezet kabel eruit.. eerst modem opgestart en daarna tvbox en daarna de kabel in de tv box gedaan.. hopelijk komt er een oplossing want steeds uitvallen als je tv kijkt is niet fijn😉

 

Reputatie 1

Hoi @L.jo, met het door jou opgegeven e-mailadres kan ik geen abonnement vinden. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan voeg ik je toe aan het openstaande onderzoek!

Kan ik ook aan dat onderzoek toegevoegd worden?

 

Loopt bij mij weer regelmatig vast :/

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Ad111, zoals je vast merkt heb ik je reactie naar dit topic verplaatst. Op dit moment zijn wij niet alleen nog hard bezig met het onderzoek dat we voor jou hebben geopend, maar ook met het grotere onderzoek. Nog een kleine tussentijdse tip: voor de meeste klanten geeft de TV Box een dag lang weer beeld als je de TV Box kort van het stroom afhaalt.

Wij gaan hiermee voor je aan de slag en wij houden je hier in dit topic op de hoogte van de voortgang!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @J.hemelrijk, het modem is nog niet herstart (stroomloos) na de update. Kun je het modem van de stroom loskoppelen en na 20 seconden weer aansluiten, alsjeblieft? 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @L.jo, met het door jou opgegeven e-mailadres kan ik geen abonnement vinden. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan voeg ik je toe aan het openstaande onderzoek!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, er wordt een onderzoek opgezet voor iedereen die nog de Kamai 510 thuis heeft staan. We maken voor jullie allemaal een losstaand incident aan zodat de tv-specialisten kunnen onderzoeken waar het spaak loopt en deze bugs kunnen worden hersteld. 

Wordt snel vervolgd! 

Hallo

Na update van maandag 1-5 geen TV meer, maandag via chat contact gehad en dinsdag per telefoon. Call ingelegd bij technische dienst 2370/JGC67728 tot nu toe niets gehoord maar ook geen TV (2x Entone box). Waarom is er geen mogelijkheid om per mail te reageren? Kan er snel iets gebeuren zodat ik weer beeld heb?

Gr Ad

 

Reageer