Beantwoord

FTU verplaatsing

  • 10 December 2021
  • 53 reacties
  • 1442 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

53 reacties

Voor de duidelijkheid. Dit is de letterlijke tekst van de email die ik vanmorgen mocht ontvangen van de netbeheerder :

 

Wij hebben intern gekeken naar de mogelijkheden van een FTU-verplaatsing.
Echter blijkt er contractueel met T-Mobile vast te zijn gelegd dat wij dit niet doen.
Als u de FTU wilt laten verplaatsen zal dit dus door T-Mobile zelf moeten worden gedaan.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd!

 

Hallo @Waqqas ,  dank je wel voor je snelle reactie.

Dit lijkt mij ook de meest logische gang van zaken en dat zou ook helemaal prima zijn. Ik heb bij alle partijen ook aangegeven ervoor te willen betalen.

Het probleem is dat T-Mobile uiteraard zelf niets doet aan de aansluiting maar wel de opdracht moet plaatsen. De aannemer (Gideon) aangeeft geen binnenverplaatsing te doen, maar verwijst naar de netbeheerder, en de netbeheerder (VolkersWessels) aangeeft dat als de aansluiting eenmaal binnenshuis is zij er verder niets meer aan doen. Die verwijzen mij al een keer of vier door naar T-Mobile.

en zo is het kringetje weer rond

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @RandolphS 

Wij hebben hier glasvezelkabels van KPN liggen.

Zo een verplaatsing die je zelf wilt daar betaal je zelf voor en dan komt de aannemer of de netbeheerder de aansluiting verplaatsen.