Beantwoord

FTU verplaatsing

  • 10 December 2021
  • 53 reacties
  • 1439 Bekeken

op 01 November heb ik een woning gekocht. De vorige bewoner heeft een glasvezel aansluiting gehad  via T-mobile maar heeft het FTU punt laten aaleggen in de woonkamer naast het raam. 

Nu zijn we de woning aan het renoveren en wil ik het aansluitpunt graag laten verplaatsen naar de meterkast zodat deze, en het modem, niet in het zicht staan.
Ik wordt al ruim drie weken heen en weer gestuurd tussen T-Mobile, Gideon en VolkerWessels met betrekking tot de vraag wie nu de aansluiting gaat verplaatsen. Ik heb reeds meermalen aangegeven ervoor te willen betalen maar iedereen blijft me doorsturen met de mededeling “Dat doen we niet” en “daarvoor moet u bij T-mobile / Gideon / VolkerWessels” zijn. Ondertussen loopt de frustratie steeds verder op en is er reeds een aardige case opgebouwd binnen T-Mobile, maar nog steeds geen concrete actie.

 

Heeft iemand hier al eens een FTU binnenshuis laten verplaatsen en bij wie hebben jullie dat laten uitvoeren?


Alvast bedankt voor alle tips,

icon

Beste antwoord door Lisa 16 December 2021, 12:38

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

53 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @RandolphS, ik lees met volledige verbazing jouw bericht terug en ben oprecht flabbergasted dat mijn pogingen tot hulp gezien worden als een onprofessionele houding. Tegelijkertijd ben ik zeer zeker bereid voor een gedeelte het boetekleed aan te trekken, omdat ik me medeverantwoordelijk voel voor hoe deze gesprekken verlopen zijn en omdat ik me tot en met gisteren volledig ontfermde over deze situatie.

Er is op geen enkel moment in onze gesprekken, welke sinds 10 december gaande zijn, door jou bij mij aangegeven dat het de woning van je zoon betreft. Ik heb meermaals aangegeven of een voorzet gegeven tot contact op een andere wijze omdat T-Mobile als provider niet verantwoordelijk is voor het glasvezelaansluitpunt. Desalniettemin heb ik getracht je op elke manier te kunnen helpen en ben ik er dagelijks mee in de weer geweest, ik begrijp oprecht niet hoe dat als onprofessioneel kan worden gezien. Overigens vind ik het erg jammer dat we het op deze manier moeten afsluiten. Ik ben net als jij blij dat er een contactpersoon aangewezen is en baal enorm van deze compleet verkeerd geïnterpreteerde en aanvallende manier van communiceren.

Ik snap overigens volledig vanuit jouw perspectief hoe deze situatie nu benaderd is, had ik echter één keer gehoord dat jij niet de persoon bent die de contractant is, dan hadden we uiteraard op geen enkel moment “beschuldigingen” besproken, maar hadden we meteen geweten dat het 06-nummer niet klopte, jij als contactpersoon diende te worden toegevoegd én wij van alle miscommunicatie tussen elkaar alsmede de (onder)aannemer waren bespaard. Nu ik mijn reacties teruglees, besef ik dat de toon absoluut beter kan, daar ga ik zeer zeker aan werken. Tevens een welgemeend excuses voor het gevoel dat ik jou gegeven heb, dat is me nog niet eerder gebeurd op deze Community en dat getuigt van een belangrijk punt om aan te werken - 100 procent mee eens. Kun je je echter ook enigszins voorstellen dat wanneer we alles in werking hebben gesteld om jou, althans de persoon waarvan wij het idee hadden de contractant te zijn, te kunnen benaderen en we geenszins te weten komen - op dat moment - dat jij de zaken omtrent de vezelverbinding van jouw zoon regelt, dat we verbaasd zijn dat er na twee gesprekken aangegeven wordt dat er niet met je gesproken is? Ik heb ook toen overigens aangegeven dat er wellicht een volledig andere interpretatie van de oorzaak aan ten grondslag kan liggen. Dat is ook de reden waarom ik impliceerde dat het 06-nummer niet overeenkwam, heb ik je daarover direct een privébericht gestuurd, zonder reactie terug jammer genoeg én probeerde ik in de situatie mee te denken door, al dan niet onverstandig, te insinueren dat het wellicht door drukte, geheel begrijpelijk, niet meteen herinnerd werd.

Al met al, kan ik me zeker vinden in jouw gevoel, alleen ben ik enorm geschrokken van hoe dit tot uiting komt. Zeker nadat ik, naar mijn optiek, sinds begin december bijna elke dag heb geprobeerd op elke mogelijke manier te helpen en wordt dat nu compleet weggewoven omdat blijkt dat dit één groot misverstand geweest is. Laten we het houden op geen kwestie van onwelwillendheid aan onze kant, maar een kwestie van elkaar verkeerd begrijpen. Daarmee is wat mij betreft het laatste hierover gezegd. Ik wens jullie oprecht veel succes toe met het verdere verloop van de verplaatsing en heb nu echt goede hoop dat het spoedig tot een oplossing komt. 

Wat mij betreft nogmaals: sorry voor hoe dit compleet geëscaleerd is en hoe mijn intenties verkeerd overgekomen zijn, dat laatste is aan mij en zal ik aan gaan werken. 

Beste @Jason Jason,

 

Met verbazing las ik vandaag je reactie, en de update op je reactie. Deze update werd , voor alle duidelijkheid, geplaatst NADAT ik aan een collage van jou heb aangegeven niet gediend te zijn van een dergelijke benadering. Ik zal proberen op vriendelijke, maar duidelijke wijze aan te geven waarom ik denk dat je het handboek “klantcontact” wellicht nog eens door moet lezen.

 

Dit topic is door mij geopend op 10 December. Dit nadat er al verschillende gesprekken zijn geweest met T-Mobile en Volkers Wessels Telecom (VWT) zonder duidelijke voortgang. In deze gesprekken is door mij altijd aangegeven dat het de woning van mijn zoon betreft maar ben ik altijd de contactpersoon geweest. De keren dat er door de helpdesk werd teruggebeld is het altijd naar mijn nummer geweest omdat ik degene was die contact had met de helpdesk.

 

Ook in de priveberichten tussen Lisa, en later jijzelf, is nooit contact geweest met mijn zoon maar altijd met mij.

De rest van het verloop van deze soap zal ik in dit bericht niet herhalen, want dit is in het topic volledig terug te lezen maar twee dagen geleden begint je toon te veranderen. In plaats van het verder helpen van je klant beweer je dat er telefonisch contact met mij is geweest ondanks dat ik aangeef dat ik nog op een update zit te wachten.

Hiermee de eerste keer dat je mij rechtstreeks beschuldigd van een leugen.

Zonder hier direct op in te gaan blijf ik netjes en leg je uit dat ik telefonisch contact heb gehad met een medewerker van de helpdesk maar niet met de door jouw toegezegde specialist. Als afsluiting herhaal ik voor de duidelijk de drie openstaande punten.

Als reactie krijg ik van jou de melding dat er met MIJ is gesproken met tijdstip en tijdsduur van de call. Als  backup voor je stelligheid meld je dat dit is vastgelegd in de call historie van de collega.

Hiermee de tweede keer dat je mij rechtstreeks beschuldigd van een leugen

Vervolgens reageer je korte tijd later om ook de drie openstaande vragen te beantwoorden waarbij je de eerste vraag over klantcontact letterlijk meldt dat er “zeer zeker met mij is gesproken. Het gesprek is teruggeluisterd om te voorkomen dat er misverstanden zijn”. Ook vraag je mij “om niet meer en public te melden dat er niet met je gebeld is op de aangegeven data” en geef je me het advies mijn eigen oproepen lijst te checken.

 

Dit is dan de derde, en tevens laatste keer dat je mij rechtstreeks beschuldigd van een leugen.

 

Indien je het gesprek teruggeluisterd heb en daarbij ook goed hebt geluisterd had je kunnen horen dat het “mysterie” opgelost is.

Jullie hebben namelijk contact gehad met mijn zoon en deze heeft in dat gesprek ook aangegeven dat ik de contactpersoon ben voor deze kwestie. Hij heeft de medewerker aan mij door verwezen en mijn contactgegevens gegeven.

Deze medewerker heeft mij vandaag gebeld, na jouw uitermate onprofessionele en beledigende berichten op het forum en hebben we in een rustig gesprek de volgende stappen kunnen bespreken.

Aan het eind van dat gesprek van dat gesprek heb ik hem geadviseerd contact met jou op te nemen en je de kans te geven je berichten te nuanceren aangezien ik jouw reacties zeker niet zou accepteren.

En zelfs dan ben je niet in staat een gepaste houding aan te nemen maar kom je terug met allerlei verwijten betreffende zaken die aan onze kant verkeerd zijn gegaan. Wij hebben de verkeerde contactpersoon doorgegeven ( ik communiceer al vanaf half november met jullie over deze zaak) en wij een verkeerd telefoonnummer laten noteren.

Het enige positieve dat in jouw update staat is dat er een nieuw contactpersoon is toegewezen die voortaan de communicatie met mij op zich neemt en de voortgang in de zaak bewaakt.

Gelukkig heb ik ook met een aantal van jouw collega’s contact gehad in deze soap en besef ik terdege dat jouw onprofessionele houding en dito communicatie niet het niveau van de rest van je collega’s haalt en gelukkig een uitzondering is.

 

Ik stel dan ook voor dat wij het contact verder via je collega laten verlopen zodat we ons kunnen concentreren op het werkelijke probleem en dat is het oplossen van de onwelwillendheid van jullie onderaannemer om een opdracht uit te voeren. Zelfs als is aangegeven dat ik zelfs bereid ben de factuur vooraf te betalen om de onzekerheid over een tijdige betaling weg te nemen.

 

Met vriendelijke groet,

Randolph

Reputatie 7
Badge +16

Mijn reactie in dit topic was over het feit dat ik gisteren, en overigens ook vandaag, niet ben gebeld door de specialist zoals door jou toegezegd. 
Kun je me de laatste status doorgeven?

 

Is er reactie met betrekking tot mijn verzoek tot vooruitbetaling?
Komt er nog een contactmoment vanuit jullie specialisten afdeling?

 

Ik zal nog eventjes terugkomen op deze drie punten:

  1. Er is zeer zeker met jou gesproken. Het gesprek is teruggeluisterd om te voorkomen dat er misverstanden zijn. Wellicht ben je het door drukte vergeten, dat is natuurlijk geen probleem. Daarbij wil ik je wel vriendelijk verzoeken om niet meer en public te melden dat er niet met je gebeld is op de aangegeven data, ik snap dat er verwarring kan ontstaan door alle berichtgeving, maar probeer dit dan zelf nog na te gaan door de oproepenlijst te checken of iets dergelijks. 
  2. Er is een reactie met betrekking tot het verzoek: VWT wilde dit verzoek niet inwilligen wegens problemen met het betalen van facturen.
  3. Het contactmoment is al geweest en daarbij is de zaak besproken met jou.

UPDATE: ik wil dit ietwat nuanceren omdat we nu begrepen hebben dat er dus contact is geweest met meerdere personen (jouw zoon, begrijp ik). 

Probeer een volgende keer alsjeblieft aan te geven dat jij de contactpersoon bent en dat dit als zodanig aangepast moet worden. Nu zijn alle betrokken partijen in conclaaf geweest met de contractant - jouw zoon - zonder dat jij hiervan op de hoogte was. Bovendien staat jouw 06-nummer niet bij ons aangemeld en hebben wij geen enkele notie gehad van dat jij de contactpersoon bent. Ik snap dat het er nu als een zooitje uitziet en sorry voor mijn wellicht enigszins overtrokken statements, dat was zeker niet de intentie, daarom hebben we samen met de specialisten er alles aan gedaan om te achterhalen waar dit misgegaan is. Vanaf nu hebben we een contactpersoon aan jou toegewezen zodat alle contact met diegene verloopt en er geen misverstanden meer ontstaan! 😊 Ik wens je oprecht veel succes toe en hoop dat er nu snel meer duidelijkheid komt!

 

Reputatie 7
Badge +16

@RandolphS Bedankt voor je uitvoerige beschrijving, dat biedt ietwat meer inzicht inderdaad! Er is op 11 januari 2022 om 11:06 4 minuten en 14 seconden met jou gesproken door een collega van de specialistenafdeling. Dit kunnen we zien in de contact-logs van de desbetreffende collega. Vervolgens is er gistermiddag nog eens gebeld, echter werd er niet opgenomen. Er gaat hier of iets goed mis, of we lopen volledig langs elkaar heen te praten. Dit begint zich nu als een waar mysterie te ontrafelen, laten we hier proberen een oplossing voor te zoeken. Ik stuur je een privébericht met het 06-nummer dat wij geregistreerd hebben staan, dan kun jij aangeven of we wel het correcte telefoonnummer hebben staan.

@Jason, even een update want ik geloof dat wij elkaar niet helemaal begrijpen.

 

Aangezien de laatste terugkoppeling vanuit T-Mobile nog steeds was dat er werd gewacht op een terugkoppeling van VWT heb ik gebeld met VWT om te achterhalen waarom er niet werd gereageerd. Deze wisten mij te vertellen dat er wel degelijk een reactie was teruggegeven en die melding was : Aanvraag geannuleerd. Verder vragen leerde mij dat de aanvraag is geannuleerd door de uitvoerder (TOF?) vanwege het feit dat ze al regelmatig problemen hadden bij de het innen van de factuur. Deze wilden de opdracht alleen nog uitvoeren indien dit via T-Mobile zou lopen. Hierop heb ik gebeld met de helpdesk van T-Mobile waar ik een zeer vriendelijke medewerkster aan de lijn krijg die, na zich te hebben ingelezen, verbaasde over de gang van zaken en de status van “Wachten op terugkoppeling van VWT. Ze heeft toe toegezegd dit intern uit te zoeken en mij lter terug te bellen. Deze medewerkster heeft mij toen later terug gebeld (de helpdeskmedewerkster voor alle duidelijkheid) met een terugkoppeling betreffende de status.  Degene die de status in het dossier gezet had kon geen antwoord geven op de vraag waar hij eigenlijk op wachtte.  Hierop heeft de vriendelijke dame een nieuw incident aangemaakt en aan de uitvoerder (FOT??) gevraagd of het mogelijk is de verplaatsing uit te voeren indien ik de factuur vooraf betaalde.

 

Mijn reactie in dit topic was over het feit dat ik gisteren, en overigens ook vandaag, niet ben gebeld door de specialist zoals door jou toegezegd. 
Kun je me de laatste status doorgeven?

 

Is er reactie met betrekking tot mijn verzoek tot vooruitbetaling?
Komt er nog een contactmoment vanuit jullie specialisten afdeling?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RandolphS, je geeft aan dat er niet gebeld is, maar hebt om 11:05 een aantal minuten met een collega van de verantwoordelijke afdeling gesproken. Wat is hierin misgegaan?

@Jason , dank je wel voor je update. Ik ben echter vandaag, het is nu 18:00, nog niet gebeld door jullie specialist.

Reputatie 7
Badge +16

@RandolphS Het lijkt mij persoonlijk logischer dat er gewoon actie op ondernomen wordt om jouw FTU te verplaatsen, zeker als je zelf al vanaf het begin aangeeft hiervoor wilt betalen. Als ik echter dit mailtje zie, dan vraag ik me af in hoeverre die mogelijkheid toegekend wordt wanneer een FTU volgens de voorwaarden/richtlijnen geplaatst is - dat laatste deel ben ik nu aan het navragen. Nogmaals: omdat dit niet vanuit de provider georganiseerd wordt, heb ik niet altijd alle details beschikbaar en kan ik je uiteindelijk geen definitieve “nee” bieden als dit eruit komt, maar ik wil wel het onderste uit de kan halen omdat we hier nu al weken mee bezig zijn. 

Ik heb nu zelf met de verantwoordelijke afdeling gebeld, want het leidt op deze manier tot niets en daar heb je ook niks aan. Je wordt later vanmorgen, of vanmiddag gebeld door één van de specialisten aldaar - hij/zij kan je meer uitleg verschaffen dan mij tot op heden gelukt is.

Goedemorgen Jason,

 

We zijn ondertussen weer een weekje verder zonder resultaat. Deze week gaat de aannemer verder met het leggen van de vloer dus het wordt allemaal steeds spannender om eea geregeld te krijgen. De bedoeling is dat ik per 01 februari de nieuwe woning ga betrekken en ik hoop dat ik dan ook van een internetverbinding kan gaan genieten.

Indien dit  niet lukt heb ik dus geen internet en geen TV aansluiting totdat jullie deze administratieve puinhoop hebben opgelost.

Goedemorgen @jason,wat ik uit je vorige mailtje begrijp is het standpunt nu dat “omdat het FTU volgens de juiste voorwaarden is geplaatst” het niet zomaar verplaatst kan worden?

 

Als dit de finale houding is dan is een cosmetische verplaatsing dus niet mogelijk. Dan zijn we dus weken om elkaar heen aan het draaien, inclusief prijsopgave van de cosmetische verplaatsing, om uiteindelijk te stranden bij het standpunt dat het niet mogelijk is.

Klopt dit?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @RandolphS, we zijn nog steeds in afwachting van een definitief antwoord aangaande cosmetische verplaatsing. Ik ben alleen wel bang dat het antwoord niet heel veel anders zal zijn dan hetgeen je eerder ontving (medio december) - ik heb hetzelfde mailtje gekregen vanuit de operationele afdeling zodat ik me nog beter kan inlezen en omdat het FTU volgens de juiste voorwaarden geplaatst is, kan het niet zomaar anders aangelegd worden; dat is wat ik ervan begrijp. Ik houd hem ook deze week scherp en zal bij updates je direct inlichten.

Goedemorgen Jason,

 

We zijn ondertussen weer een weekje verder zonder resultaat. Deze week gaat de aannemer verder met het leggen van de vloer dus het wordt allemaal steeds spannender om eea geregeld te krijgen. De bedoeling is dat ik per 01 februari de nieuwe woning ga betrekken en ik hoop dat ik dan ook van een internetverbinding kan gaan genieten.

Reputatie 7
Badge +16

Er is een speciale groep voor escalaties waarbij dit soort langlopende conflicten besproken worden. Hierbij is jouw casus al eerder ingediend ter onderzoek. Het probleem zit ‘em erin dat wij als provider hierin weinig zeggenschap hebben omdat het FTU een stukje klantdomein is en in beheer is bij de netbeheerder. Dit zeg ik niet om het weg te wuiven, maar meer om te nuanceren waarom het langer duurt. Normaliter zou het een telefoontje vanuit jou zijn waarin aangekaart wordt dat je het FTU cosmetisch verplaatst wilt hebben, maar dat was kennelijk niet voldoende in dit geval. Ik blijf het najagen en probeer je spoedig van meer concretisering te voorzien!

Goedemorgen @Jason dank je wel.  Kun je me inzicht geven in wat voor process er opgestart wordt hiervoor?  Is er een scalatie gaande richting VWT of Guidion? Is er een wekenlijks overleg mbt langlopende openstaande incidenten? Is er een casenummer aangemaakt waarmee ik bij VWT of Guidion kan informeren?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @RandolphS, het is ook net een pechdienst zo vlak voor het einde van het jaar, sorry! Ik ga er vandaag weer keihard achteraan en zal er alles aan doen om nu wel snel meer duidelijkheid te bieden! 

@Jason Helaas heeft het niet zo mogen zijn dat dit voor het einde van het jaar geregeld is. Ik wacht af.

Het T-Mobile account zal ik aanmaken zodra ik de eerste facturen krijg voor mijn werkende verbinding. Maar daar heb ik, ben ik bang, nog tijd genoeg voor.

 

Ook jij , en @Lisa , een fijne jaarwisseling toegewenst en ik hoop snel wat van jullie te horen

Reputatie 7
Badge +16

@RandolphS Ik hoopte stiekem dat er goed nieuws zou zijn vóór de jaarwisseling en heb gekeken of VWT al een update geplaatst heeft, maar kan je nog niet verblijden sorry. Wel zie ik dat je nog geen My T-Mobile Thuis account hebt aangemaakt. Dit is geen verplichting natuurlijk, maar helpt wel met het inzien van alle abonnementsgegevens en facturen zodra je straks online bent: My T-Mobile Thuis.

Indien we elkaar niet meer spreken voor morgen: een prachtige, gezonde jaarwisseling toegewenst! 🎉💐

Reputatie 7
Badge +16

@RandolphS Ik begrijp helemaal dat je het gevoel hebt weer bij het startpunt beland te zijn, probeer er echter wel rekening mee te houden - hoe lastig wellicht ook - dat het FTU niet iets is dat wij als provider coördineren. We doen ons uiterste best om de verplaatsing voor je in te plannen met de aannemer, daarbij wordt de cosmetische verplaatsing wel 100 procent vanuit hen geregeld. Dat gezegd hebbende, zit ik er nog steeds bovenop en doe ik alles in mijn macht om bij alle betrokken partijen duidelijk te maken dat jij dit graag asap gefixt wilt hebben. Zodra ik meer weet, hoor je het direct!

@Jason Met alle respect voor de voorgedragen oplossing, maar ik ga niet weer VWT bellen om daar afgezeken te worden. Het nummer dat je geeft is het nummer dat ik inderdaad al een keer of 5 heb gebeld zonder resultaat.

 

Mijn vraag blijft dus hetzelfde. Is er een partij die dit coordineert of zijn we terug bij punt 1 en wachten we op een reactie van VWT?  Want die reactie kan ik je alvast vertellen.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @RandolphS, bedankt voor je terugkoppeling! Ik heb ook zeker genoten, dankjewel.

Wat betreft de verplaatsing van het FTU: je hebt nu een keer of vijf contact gehad met VWT en daar kwam niets uit. Nu wachten wij op een reactie vanuit VWT op ons statement aangaande de cosmetische verplaatsing van het FTU. Ik durf het bijna niet te vragen, maar zou je eens willen bellen met 088 - 0063744, alsjeblieft? Ik vraag me nu af of er niet een foutief telefoonnummer doorgegeven is en wil in de tussentijd met je checken of je hier terecht zou kunnen. Zo ja, dan wordt het proces eindelijk versneld, zo nee, dan wachten we nog op de reactie vanuit VWT. Ik jaag dit voor je na, beloofd!

Goedemorgen @Jason , prima weekend gehad. Ik hoop dat jij ook hebt kunnen genieten van een paar vrije dagen.

 

Het is mij ondertussen bekend dat de verplaatsing gedoon wordt door OF de aannemer OF de netbeheerder.  Het probleem is dat beide tot nog toe ontkend hebben de verplaatsing daadwerkelijk fysiek te doen en er in dit geval geen enkele overkoepelende regie is. Dus tot nog toe geen partij die het officieel coordineert. Dit is precies waar het misgaat.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @RandolphS, het verplaatsen van een FTU gebeurt inderdaad altijd via de aannemer of netbeheerder, afhankelijk van de situatie en glasvezeltechnologie. 

We houden je op de hoogte van eventuele ontwikkelingen en zullen proberen hier zoveel mogelijk vaart achter te zetten! 

Fijne feestdagen gehad dit weekend? 😊🎄

Hi Lisa, bedankt voor deze update. Begrijp ik nu hieruit dat het nu niet Guidion die het gaat doen, maar dat het wederom bij VWT ligt? De partij die tot nu toe bij hoog en laag volhield dat ze niet verantwoordelijk zijn voor “cosmetische veranderingen” . Verwachten jullie dat dit nog voor de jaarwisseling gebeurt of pas in het nieuwe jaar?

 

Ik waardeer je inspanningen en houd me dan ook vast aan jouw mededelingen hieromtrent , maar een heel warm gevoel geeft dit nog niet.

 

In ieder geval bedankt voor je inspanningen ( en die van je collega's) en hele fijne dage toegewenst.

Reputatie 7

Hi @RandolphS, ik heb een update voor je! Mijn collega's van de technische dienst zijn heel erg druk bezig om VWT (VolkerWessels Telecom) eventueel opnieuw langs te laten sturen om dit te fixen. Er wordt hier contact met je over opgenomen door mijn collega's zodra dit is gelukt en vervolgens krijg je dan ook uiteraard contact met VWT. De installatiedatum wordt dan ook sowieso verder naar achteren geschoven, dus hier hoef jij je geen druk over te maken. Het klopt dus als een bus dat wij proberen om dit zo snel mogelijk te regelen. Weet jij voor nu voldoende? 💪

 

Reputatie 7

Hi @RandolphS, heel fijn dat je geljik deze terugkoppeling hier deelt! Ik ben weer een kijkje gaan nemen achter de schermen, zodat ik je meer duidelijkheid mee kan geven. Zojuist heb ik aangeklopt bij één van mijn collega’s van de technische dienst zodat ik zeker weet dat ik je kan voorzien van de juiste informatie. Zodra ik hier een reactie op heb gekregen, dan laat ik dat aan je weten. Ook heb ik het tweede punt die jij noemde in je privébericht bij hem neergelegd en zorg ik ook dat ik hier een conrete update over krijg. Ik houd je op de hoogte!