Beantwoord

FTU verplaatsing

  • 10 December 2021
  • 53 reacties
  • 1442 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

53 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RandolphS, je geeft aan dat er niet gebeld is, maar hebt om 11:05 een aantal minuten met een collega van de verantwoordelijke afdeling gesproken. Wat is hierin misgegaan?

Reputatie 7
Badge +5

@RandolphS 

volker wessels kun je helemaal buiten beeld houden in het verhaal met de beheerder/eigenaar van de glasvezel. Dat bedrijf is alleen aannemer.

Als aannemer zullen ze je wel kunnen vertellen wie de beheerder of opdrachtgever van de glasvezel is.

Als dat Tmobile of OpenDutchFiber blijkt te zijn zal de verplaatsing via dat kanaal aangevraagd en verwerkt moeten worden.

Al met al is het een tenenkrommend verhaal over hoe ongeïnteresseerd medewerkers van organisaties heden ten dage zijn in het verlenen van een druppeltje klanten service. Je bent zelf verplicht om al bijna met de antwoorden op je eigen vragen te komen, want hulp van de betrokkenen kun je niet verwachten.

de eerder gestelde vraag welke postcode het betreft is nog steeds geldig, pas kan kunnen de mede speurders op dit forum proberen je van dienst te zijn 

 

Reputatie 7
Badge +15

@RandolphS 

Als het goed is reageert er vandaag of morgen een moderator die je zeker kan helpen 💪