Beantwoord

Glasvezel Kralingen Rotterdam



Toon eerste reactie

33 reacties

Maar weer eens proberen. Volgen jullie postcodechecker zou ik zonder problemen glasvezel kunnen krijgen. Heb ik ook al vaker aangegeven. Ik kan nu zelfs mijn status niet meer zien. Meer dan twee jaar T-Mobile. Wees anders gewoon eerlijk en zeg dat ik beter bij een andere provider kan aankloppen.

Bedankt voor je aanbod Jason. Maar ik heb via de T-Mobile winkel een Wifirouter kunnen lenen. Prima opgelost voor nu. Ik kreeg echter wel een e-mail van Guidion dat er door T-mobile nog geen verzoek is ingediend voor een afspraak. Kan ik zelf geen afspraak maken met Guidion?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RudiSpitz, ik begrijp volkomen dat je niet altijd de telefoon op kan nemen. Normaliter als dit gebeurt spreken ze een voicemail in.

@Cheyenne heeft navraag gedaan, echter is het antwoord hierop alleen direct naar haar gestuurd. Ik heb daarom een nieuwe navraag gedaan, ze gaan je nogmaals hierover opbellen, houd je telefoon goed in de gaten. Ook heb ik gevraagd de update met mij te delen, stel het lukt niet om op te nemen en ze laten geen bericht achter, dat ik het je dan kan vertellen.  

Beste T-mobile

Wij zijn weer een jaar verder en nog steeds geen glasvezel in mijn appartement. Nu dus twee jaar(!) geen enkele vordering gemaakt in mijn bestelling. Geen enkel contact met VanGelder of T-Mobile!  

Een aantal moderators die hier eerder naar gekeken hebben, zijn niet meer werkzaam als moderator. Sta dus waarschijnlijk weer achteraan. IK wordt hier moedeloos van. T-Mobile kan tenminste het fatsoen opbrengen om contact te zoeken en aangeven waar het probleem nu zit? En nu niet afschuiven naar VanGelder aub.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RudiSpitz, ik heb weer navraag voor je gedaan en heb met VWT contact opgenomen. Zodra ik van hen een antwoord krijg, laat ik het direct weten. Om valse verwachtingen te voorkomen, kan ik geen tijdsindicatie geven, maar doorgaans antwoorden ze binnen vijf dagen. 

kan iemand mijn klantnummer achterhalen?

Rudi Spitzers

*** (bewerkt door moderator i.v.m. delen privégegevens)

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @RudiSpitz, ik zal je klantnummer in een privébericht delen! Groetjes, Ishana

Reputatie 7

Hoi @RudiSpitz ,

Goed dat je het bij ons navraagt! We wachten tot we het signaal krijgen van de aannemer dat de installatie van de patching en bekabeling volledig is opgeleverd. Wij kunnen aan de hand daarvan de lijn activeren en de installatie binnenshuis af te ronden. 

Reageer