Beantwoord

Glasvezel Loosduinen



Toon eerste reactie

40 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Mark-DenHaag Ah excuses, ik begreep de situatie verkeerd: omdat VWT langskomt omn het FTU te plaatsen, wordt het pakket al verstuurd. Er kan daarna namelijk binnen vier dagen een afspraak gemaakt worden om de apparatuur te laten installeren. Sorry voor de verwarring!

Reputatie 5

@Jason Ze komen morgen langs. Ik heb mijn klantnummer toegevoegd aan mijn profiel.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Mark-DenHaag, het installatiepakket wordt in principe tien tot veertien dagen vóór de activatiedatum (ook wel plandatum genoemd) opgestuurd, zodat je tijdig alles binnen hebt voor de installatie. Echter, in sommige gevallen is er nog geen activatiedatum bekend en wordt het pakket toch verstuurd - dit is natuurlijk niet helemaal de bedoeling, waarvoor een oprecht excuses! Op welke dag komt VWT langs volgende week?

Zou je jouw Thuis klantnummer in je Communityprofiel erbij willen zetten alsjeblieft, dan kan ik uitzoeken of er al een datum aan ons doorgegeven is. Ik wil ook graag aan de distributeur melden dat het bij jou misgegaan is met het installatiepakket. Bedankt voor het melden!

Reputatie 5

 

@Mark-DenHaag Super dat het is gelukt, laat zeker nog even weten hoe het is gegaan :slight_smile:

Volker Wessels komt dus volgende week langs. Alleen vraag ik me nu wel af waarom ik zojuist al een postbode aan de deur heb met een compleet installatiepakket met een GPON glasconverter, modem en 2 TV kastje Ik heb namelijk nog helemaal geen installatie afspraak gemaakt met Guidion zoals in de brief staat in de doos. Is natuurlijk niet zo erg, maar nog niet nodig ;)

Hi @Loosduinen, via welk nummer neem je contact op met VWT? Het telefoonnummer waarop je ze kan bereiken is 088 1860 444, hier zouden ze je meer moeten kunnen vertellen over wat de verwachte planning is. Het kan soms zijn dat de werkzaamheden uit lopen omdat er gewacht moet worden op toestemming van de gemeente of een VvE etc. Mocht je er echt niet uit komen laat het mij dan even weten, dan ga ik kijken of ik meer duidelijkheid kan krijgen voor je! ​​​​​​


Goedenavond @Brian ,

Via het aangegeven nummer proberen we al steeds te bellen. Vandaag opnieuw geprobeerd, weer in de wacht gestaan. Totdat het bandje komt om je gegevens achter te laten en je wordt terug gebeld, dit wordt ook steeds niet gedaan. 
Gemeente is niet aan de orde lijkt ons, want het ligt al voor de tuin in de grond. VVE is ook het probleem niet. Maar een afspraak plannen is niet te doen met VWT.

Reputatie 7

Hi @Loosduinen, via welk nummer neem je contact op met VWT? Het telefoonnummer waarop je ze kan bereiken is 088 1860 444, hier zouden ze je meer moeten kunnen vertellen over wat de verwachte planning is. Het kan soms zijn dat de werkzaamheden uit lopen omdat er gewacht moet worden op toestemming van de gemeente of een VvE etc. Mocht je er echt niet uit komen laat het mij dan even weten, dan ga ik kijken of ik meer duidelijkheid kan krijgen voor je!

@Mark-DenHaag Super dat het is gelukt, laat zeker nog even weten hoe het is gegaan :slight_smile:

Reputatie 5

Ze zijn zover. ZOjuist Volker Wessels gesproken en vanaf volgende week gaat de agenda open om de huisaansluitingen te maken dus direct maar een afspraak gemaakt voor volgende week.

Reputatie 5

Super snelle reacties van de moderator hier op het forum. Alleen blijft het enorm lastig om Volker Wessels te pakken te krijgen. Sta gewoon een half uur in de wacht met de melding "nog 2 wachtenden voor u".

 

Bellen naar tmobile geeft alleen maar "het is druk, wij proberen u zo snel mogelijk te helpen" maar een indicatie of wachtrij geeft tenminste wat duidelijkheid.

 

Uiteindelijk weet ik nog niets...

Hoi @Loosduinen, het klopt dat na het aanleggen van de verbinding Volker Wessels Telecom met jou een afspraak dient te maken voor de afronding van de aansluiting. Wanneer het aansluitpunt gemaakt is, sturen wij Guidion aan voor de installatie van de apparatuur. Mag ik vragen wat VWT jou als reden geeft dat zij jou niet kunnen helpen? Uiteraard wordt de korting verwerkt als jij je in de actieperiode hebt aangemeld!

 

Goedemorgen @Ginny  & (@Jason),

Bedankt voor het beantwoorden van alvast de kortingsvraag.
We hopen dat we in jullie vakantie al wel verder geholpen kunnen gaan worden.

Het antwoord wat we steeds te horen krijgen bij VWT is: Afspraak maken gaat hij niet over, maar doorverbinden is ook niet mogelijk naar iemand die het wel kan. 

Zouden jullie kunnen zorgen dat we een link krijgen van VWT en Guidion om een afspraak online in te plannen? 
VWT kan ook iemand naar ons laten bellen, die er wel over gaat, om een afspraak in te plannen.

Alvast bedankt.

@Ginny , TM een melding naar VWT met de melding @Loosduinen en @Mark-DenHaag willen hun aansluiting gerealiseerd hebben, VWT mail naar die twee met een.link of telefoonnummer om afspraak te maken, in mijn ogen de goede route, niet bel maar effe met VWT dan komt het op de goede plek terecht.

Reputatie 6

@Doornekamp33 Omdat ik de situatie niet exact weet, durf ik geen uitspraken te doen waarom dat precies gebeurd is, maar het zomaar sluiten van een ticket is absoluut niet de bedoeling en dat is ook zeker niet de werkwijze binnen T-Mobile Thuis. Wij zijn er om onze klanten te helpen en zullen daar altijd onze uiterste best voor doen! ❤

De reden dat klanten zelf contact opnemen met VWT is omdat er een afspraak gepland moet worden. Wij hebben geen zicht op de agenda van de klant en geen zicht op de agenda van de VWT monteurs. Net zoals bij een Guidion monteur, laten wij zelf de afspraak maken. Dit is voor beide partijen het fijnst.

Nou @Ginny , Dan is de td veranderd, bij mij zijn toenerrijd verschillende tickets gesloten zonder contact, bericht en oplossing, pas na tussenkomst van Sander kwam er een bericht met mogelijke oplossing.

Er gaat nog steeds veel mis, niet alleen bij jullie hoor, is een rrend, targets halen lijkt belangrijker dan daadwerkelijk oplossen.

Ik haal in mijn werk de Targets niet, en verschillende gesprekken over gehad, ga ze ook niet halen want ik wil het voorgoed oplossen, bij mij  komt er sporadisch iets terug, collega’s die de targets wel halen hebben een veel groter aantal terugkerende problemen.

Wat betreft het doorsturen naar VWT, dat is jullie werk om het te regelen, een klant is jullie klant terwijl jullie klant zijn bij VWT, ik vind niet dat een TM klant dit zelf moet oplossen, is niet zijn pakkie aan.

Reputatie 6

Hoi @Loosduinen, het klopt dat na het aanleggen van de verbinding Volker Wessels Telecom met jou een afspraak dient te maken voor de afronding van de aansluiting. Wanneer het aansluitpunt gemaakt is, sturen wij Guidion aan voor de installatie van de apparatuur. Mag ik vragen wat VWT jou als reden geeft dat zij jou niet kunnen helpen? Uiteraard wordt de korting verwerkt als jij je in de actieperiode hebt aangemeld!

@Mark-DenHaag, ik zoek het graag voor je uit! Op basis van het e-mailadres dat jij in je profiel hebt staan, kan ik echter geen T-Mobile Thuis aanvraag vinden. Zou je in jouw profiel je T-Mobile Thuis klantnummer (drie letters, vijf cijfers) willen plaatsen? Dan kan ik jouw abonnement erbij zoeken.

@Doornekamp33, je kunt aannemen dat onze technische dienst ontzettend hard aan het werk is en zeker geen tickets afsluit om targets te halen. Het doorsturen naar VWT is absoluut geen zoethoudertje, maar een logische en noodzakelijke volgende stap in het proces. VWT dient een aansluitpunt te maken bij de klant alvorens wij een abonnement kunnen aansluiten.

Het is eigenlijk heel simpel, T-Mobile hoort deze zaken voor je te regelen, VolkerWessels een berichtje sturen welke er moeten gebeuren, dit stukjegebeurt niet want de Back Office is druk en laat teveel steken vallen of sluit ronduit tickets af, vraag me soms af of ze ze blind sluiten om hun targets maar te halen.

De front office houd jullie zoet, bel maarnaar Volker die gek word van die telefoontjes, man heeft wel wat anders te doen dan T-Mobile hun werk op te lossen, geen opdracht word er niet gewerkt, want niet betaald.

Reputatie 5

Ik ben ook wel benieuwd hoelang het nog duurt voordat ik word aangesloten. Kabels liggen hier ook al paar maanden in de grond. Blijkbaar stopt het proces dan, alleen vraag ik me dan af hoe deze investering ooit terugverdiend gaat worden als je niemand gaat aansluiten…

 

Verder heb ik voor tmobile gekozen voor mijn mobiel omdat werd aangegeven dat ik 14 mei zou worden aangesloten. Juist vanwege de combinatie korting ben ik hiervoor gegaan. Alleen die korting loop ik straks mis als de aansluiting niet binnen 2 maanden in gaat.

Reageer