Beantwoord

Glasvezelkabel nog niet na 3 maanden

  • 1 November 2022
  • 37 reacties
  • 815 Bekeken


Toon eerste reactie

37 reacties

Reputatie 4

zonder dit topic te willen kapen, waarom is het eigenlijk onmogelijk om te kiezen voor de overstapservice bij een Nieuwe glasvezelaansluiting? Ik heb hetzelfde probleem, T-mobile besteld, maar geen overstapservice, en durf vanwege alle horror verhalen hier Ziggo niet op te zeggen voordat T-Mobile daadwerkelijk werkt, maar dat kost me dan dus wel een maand extra Ziggo betalen.

Reputatie 7

Hi @Ramera.AH, ik wil je graag voorzien van een update! Mijn collega's zijn nog in afwachting van een update van Volker Wessels Telecom. Ze willen zeker weten dat als de monteur op 16-11 bij jou langskomt om alles aan te sluiten of er dan ook een aansluitpunt aanwezig is. Ik hoop dat we hier snel een reactie op binnenkrijgen. Mijn collega's zitten hier bovenop. 

Reputatie 7

Hi @Ramera.AH, juist omdat je momenteel geen diensten hebt, proberen we jou op die manier toch tegemoet te komen! Ik heb meteen een status update voor je opgevraagd aan mijn collega's van de technische dienst. Ik heb gevraagd of ze die rechtstreeks aan jou kunnen geven of dat ze de informatie doorspelen naar mij, zodat ik het naar jou kan doorzetten. Ik wil graag dat je snel meer duidelijkheid krijgt. 

Coulance?

Tegemoedkomen?

Ik zit zonder tv en internet!!! Omdat t mobile sinds 8 augustus niet in staat is gebleken de glasvezelkabel aan te leggen. Ook niet na 12x telefonisch contact met een wachttijd van +/- 40 minuten.

Is het al bekend wanneer? 

Reputatie 7

Hi @Ramera.AH, yes - dit klopt! Maar als uitzondering wil ik de kosten voor deze sim-kaart voor jou vergoeden. Zo wil ik je namelijk toch tegemoetkomen. Wanneer je op de sim-kaart de Unlimited Data voucher gebruikt, dan zitten hier geen extra kosten aan verbonden. Deze code ontvang je namelijk uit coulance van ons. Is dat wat je bedoelt of begrijp ik jouw vraag verkeerd? 🍀

Eerst ook nog prepaid sim kopen?

Telefonisch contact werd steeds -na erg lange wachtijd eindelijk een medewerker aan de lijn- afgebroken.

Wanneer ik de SIM - abonnement per 1 december van T mobile- nu activeer krijg ik dan de dubbele kosten vergoed die ik dan maak bij huidige  mijn provider en T mobile? 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Ramera.AH,

Sorry dat wij je niet sneller te woord kunnen staan, momenteel ervaren zowel wij als Volker Wessels een erg drukke periode omdat veel mensen omgezet (moeten) worden naar glasvezel. 

Ik heb gelijk polshoogte genomen bij @Jason over de navraag die hij heeft uitgezet en wij wachten nog steeds op verdere informatie van Volker Wessels. 

Wij doen er alles aan om je zo snel mogelijk online te krijgen en wij verliezen je niet uit het oog. Ik hoop en verwacht dat wij je snel meer kunnen vertellen!

 

Wat betreft de abonnementskosten: voor T-Mobile Thuis hoef je uiteraard geen abonnementskosten te betalen totdat het Internet werkend is aangesloten. Voor onze simkaart kan je gebruik maken van een prepaid simkaart zodat hier geen maandelijkse kosten aan verbonden zijn. Ondertussen werken wij hard voor je door om tot een permanente oplossing te komen!

Inderdaad GEEN TV en INTERNET!

Heb onlimited internet -email met codes- ontvangen voor 7 dagen maar.... moet je SIM van T mobile zijn anders werkt dit niet. 

Mobiel abonement van huidige profider loopt nog. Zou ik nu twee abonnementen moeten betalen? 

Hoi Jason,

Overstap service kon niet, heb ik nog gevraagd. 

Heb al veel keren telefonisch contact gehad met Volker Wessel en natuurlijk T-mobile (wachttijd net als bij T-mobile +/- 37 minuten).

Er werd veel beloofd maar niets gedaan bij beiden. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ramera.AH, welkom op de Community! 🙋‍♂️

De aanleg van de glasvezelkabel vanuit de tuin naar jouw woning dient door de (onder)aannemer te gebeuren. Ik zal eens nagaan waarom dit nog niet gebeurd is. Heb jij hier zelf ook al contact over gehad? 

De reden dat je zelf het abonnement diende op te zeggen, was omdat je geen gebruikgemaakt hebt van de keuze voor Overstapservice bij de aanvraag van jouw contract. Wanneer je dit niet doet, dien je zelf je huidige abonnement te annuleren.

Moest zelf - 8 augustus 2023- mijn huidige provider opzeggen van T mobile, 3 maanden geleden (ivm kabel aanleggen). 

Dus zit ik inderdaad zonder TV en internet na 3 november?

Hoelang weet ook nog niemand? 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ramera.AH 

Maak je gebruik van de overstapservice? Dan hoef je niet te vrezen voor dat je zonder internet zit, als T-Mobile op 4 november nog geen internet kan leveren dan schuift de einddatum van je huidige provider op totdat T-Mobile wel internet kan leveren.

Het T-Mobile contract start ook pas wanneer je weekend internet hebt van T-Mobile.

Reageer