Beantwoord

Hoe lang nog? Aansluiting Glasvezel R'dam Lombardijen van straat naar woning...

  • 28 September 2022
  • 35 reacties
  • 618 Bekeken


Toon eerste reactie

35 reacties

Reputatie 6
Badge

@eric

Okay, ieder zijn ding...

 

Dat bumpen is mijn inziens toch wel relevant!

Soms moeten bedrijven namelijk eens een flinke schop onder hun hol krijgen om de werkelijkheid onder ogen te zien, dat ze met die 'vage’ manier van werken alleen maar totale chaos creëren.

 

Als aangemelde klant mag toch wel eens een (inzage) schema/planning verwachten!

Zeker als je je al ruim een half jaar geleden hebt aangemeld als klant.

 

De desbetreffende wijken werden overspoelt met (te) veel T-Mobile reclame, is niet erg, maar zet er dan ook bij dat het nog héééééééél erg lang kan gaan duren.

 

Jij vindt deze manier van werken  waarschijnlijk normaal, dat is je goed recht, maar ik vind het gewoon amateuristisch! De logica is ver te zoeken. Soms zie je twee grondwerkers een gleufje graven voor een flat en daarna is het weer r maanden stil.

 

Wat is jouw binding met T-Mobile?

 

 

 

 

Hier een medeklant die er ook lang over heeft gedaan om een werkende verbinding te krijgen. Het probleem is dat T-mobile als operator afhankelijk is van de glasvezelverbindingen die de netwerk operators anbieden.  Dat kan KPN Netwerk zijn, Open Dutch Fiber en nog allerlei anderen. Die bedrijven hebben hun eigen planning. Maar op hun beurt besteden die het werk uit aan andere bedrijven als VWT, Van Gelder Telecom etc. En die gebruiken weer andere aannemers of ZZP’ers. Een recept voor slechte service en een uitgesproken gebrek aan communicatie en planning. Het zou inderdaad veel helpen als alle partijen in die chaos een duidelijke planning en voortgangsrapportage zouden voeren en die communiceren. Het is niet leuk als een planning uitloopt maar voor de klant een stuk fijner als die veel gedetailleerder kan zien waar hij zit in het proces en wat er nog moet gebeuren.

Maar voor installatie gebruikt T-Mobile  Guidion waar ze blijkbaar ook problemen hebben met planning. Bij problemen NA installatie wordt de zaak nog vager: bij sommige netwerk providers mar Guidion patchen bij andere niet. Wat ook niet helpt is dat in geval van problemen de technische dienst een onderzoek moet doen. Die zijn even overloaded als de derde partijen en communiceren ook niet met de klant. Al met al veel partijen met ieder hun eigen belangen in het oog en niet die van de klant

Ook hiervoor zou een open ticketing systeem wat door klanten in te zien is veel frustratie schelen.

Maar in het hele proces met al die partijen geld dat de linkerhand niet weet wat de rechterhand doet (en waarschijnlijk niet eens weet dat die bestaat).

Update weer een maand verderr...

T-Mobile, de aannemers, de vele vage onde-aannemers en zzp_ers, zijn volgens mij allemaal in winterslaap?

Het zijn in feite ook nog eens concurrenten van elkaar, dus alles wordt getrainneerd!

 

De kabeltjes steken hier nu al letterlijk 6 maanden uit de grond voor onze flat (220 appartementen).

Je ziet en hoort helemaal niks meer van T-Mobile.

 

Die projectleiders van T-Mobile kunnen ze beter allemaal funktie elders geven, want het is één groot

Incompetent zooitje geworden.

Nog nooit zo veel onduidelijkheid en vage beloftes gehad.

 

Reputatie 7

Hi @JBNL-RDAM, ik wil je allereerst ontzettend bedanken voor jouw geduld tot nu toe! Excuses dat je momenteel nog geen nieuwe ontwikkelingen hebt vernomen. Ik kan mij volledig voorstellen dat je graag wil weten waar je aan toe bent, dus ik heb mijn collega's gevraagd of ze jou van een status update kunnen voorzien. Ze komen hier zo snel mogelijk op terug. 

Reputatie 7

Hi @JBNL-RDAM, ik wil je graag laten weten wat mijn collega aan mij heeft doorgegeven! Mijn collega gaf aan dat de aannemer heeft geprobeerd om contact op te nemen met jou voor het maken van een afspraak. Ze heeft een nieuw verzoek ingediend met de vraag of zij dit nogmaals willen proberen en jou hier vandaag over kunnen terugbellen. Laat je het hier weten of ze jou vandaag te pakken hebben gekregen? 💪

Nou ik kan je verzekeren, dat er helemaal niet is geprobeerd om contact op te nemen.

En ze kunnen mij ten alle tijden telefonisch en/of per email bereiken, geen probleem

.

Reputatie 7

Hi @JBNL-RDAM, merci voor deze aanvulling! Wat gek zeg, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik hoop dat je dit keer snel wat hoort na het nieuwe verzoek van mijn collega. 

Nou T-Mobile ik ben er klaar mee!

Dit duurt mij allemaal veel te lang, ik blijf wel bij Ziggo!

Stik er verder maar in en steek die glasvezel maar daar waar de zon nooit schijnt.

 

Waar zijn al die onder-onder-onder-onder-onder-aannemers gebleven?

Lijkt wel of de klus geklaard moet worden door 1 ZZPer.

 

Nog nooit zo'n achterlijk zooitje ongeregeld bij elkaar gezien.

Dit wordt letterlijk een 10-jaren plan zo.

 

Ik ga die rol glasvezels (220 woningen) zo wel even doorknippen/verwijderen tot de grond, ligt al een half jaar in de weg en weg te rotten voor de flat.

 

Echt achterlijk beleid, hebben jullie aandelen Ziggo genomen of zo?

 

En dan op elke reactie, hetzelfde slijmerige riedeltje neerplempen, daar zitten de potentiële klanten echt niet op te wachten, doe gewoon je werk en spoor die waardeloze aannemers aan.

Dit gaat jullie heel veel klanten kosten, knipperdeknipknip weg met die glaszooi! 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @JBNL-RDAM, uiteraard erg jammer dat je door de verlate oplevering genoodzaakt bent om elders een aanbod aan te gaan. Ik voel me niet passen binnen jouw semi-kwetsende beschrijving van collega's, maar snap waar je sentiment vandaan komt na alle loze updates. Het verdient zeker niet de schoonheidsprijs als ik het zo bekijk, maar weet dat mijn collega's er alles aan hebben gedaan om dit in de juiste paden te begeleiden.

Ondanks de strubbelingen, wil ik je vragen het wel netjes te houden in het topic en dat zeg ik als begripvolle Hagenees met Rotterdamse wortels! Afijn, mocht het zo zijn dat je besluit het inderdaad te beëindigen, dan voel ik me geroepen je hierbij te helpen. Ik zal er dan voor zorgen dat de aanvraag met onmiddellijke ingang geannuleerd wordt. 

Kabel in de grond en na ruim 8 maanden nog steeds HELEMAAL NIKS uitgevoerd.

@JBNL-RDAM Alle T-Mobile medewerkers van de Community, schamen jullie je nou niet om telkens zoveel leugens te verspreiden?, inzake de aanleg naar daadwerkelijke aansluiting!

 

En ik maar denken dat er niks slechter is/was dan Ziggo, 

En de koude douche gaat al 8 maanden naar T-Mobile Community.

Weer er maar trots op.

 

Reputatie 1

zo wat een zooitje zeg daar bij jullie. helaas kan ik je verzekeren dat het bij ons ook zo is. Al een jaar lang zitten de kabels buiten weg te rotten. Wat nog grappiger is dat de wijkcentrale waar alle kabels zijn verbonden bij ons parkeerterrein ligt. Wij wachten al zo lang voor een update over de verbindingen maar die krijgen we helaas niet

T-Mobile maakt ook zoveel reclame van “Bestel nu glasvezel” wat technisch gezien onzin is want er is geen enkele draad in een woning. Heb volkerwessels telecom nog laatst proberen te bereiken, 15 min aan de lijn wachten..

 

KPN heeft mij al 2 upgrades voor mijn DSL gratis gegeven omdat we lang trouwe klant zijn. Ik denk dat ik maar bij KPN blijf, anders hoop ik voor een update die ook echt waar is.

Reageer