Beantwoord

Hoe lang nog? Aansluiting Glasvezel R'dam Lombardijen van straat naar woning...

  • 28 September 2022
  • 35 reacties
  • 618 Bekeken


Toon eerste reactie

35 reacties

Update maandje verder…

 

Ze zijn hier in de buurt (Postcode 3076 JW) wel bezig om de aansluitingen v/d flats naar binnen te trekken.

Helaas woon ik in een ander gedeelte van Lombardijen.

Hier (3076 LZ) overigens nog steeds geen enkele actie gezien.

 

Van T-Mobile hoor en/of zie ook totaal niets!

Ze laten je wel warmlopen door maanden geleden al contracten te verkopen, eenmaal een contract aangegaan en je hoort er niks meer van.

En totaal geen communicatie door de onderaannemers.

Die hebben zo te zien hun eigen schema/planning!

 

Status op de website is ook steeds nog steeds hetzelfde (in behandeling).

Al met al een zeer waardeloze service van T-Mobile.

 

 

 

Reputatie 1

T is al een maand geleden dat deze vraag werd  beantwoordt. Ik denk meer aan dat de wijkcentrale nog niet erg “ready” is. Het is namelijk zo dat een van de wijkcentrales van Lombardijen op t parkeer terrein van mijn woning (flat) is. Ze zijn daar bijna dagelijks bezig met in het orde maken van de centrale. Er word nog gelast en ander zaagwerk gedaan. Meer dan honderden glasvezel kabels lassen in ook niet zo gedaan..  het is maar afwachten tot dat ze eindelijk klaar zijn. Dan komt nog de gedoe van boren in huizen om een kabeltje naar binnen te trekken en uiteindelijk een ftu plaatsen. Ik kan je alvast ook zeggen, ik heb volker wessels telecom nog nooit hier in de buurt gezien. Alleen maar kleine (zzp) bedrijfjes die om de paar keer komen. We zouden door tmobile nog gebeld worden over 2 weken, die 2 weken zijn nu 5 maanden geworden. 

Is goed, dat zal ik doen.

 

Reputatie 7

Hi @JBNL-RDAM, thanks voor je terugkoppeling! Ik had inmiddels vernomen dat er contact met je is opgenomen en dat er uitleg kon worden gegeven over de situatie. Wil je ons op de hoogte houden van de situatie? Mocht er onverhoopt iets de kop opsteken, kunnen wij direct ingrijpen. 

Misschien helpt het om op de achterbank van de auto te zitten en blijven roepen met “Are we there yet!?”

 

Heb jij niks beters te doen?

Ik ben inmiddels teruggebeld door een technisch-medewerker van de glasvezelafdeling. Deze heeft het een en ander uitgelegd. Binnen nu en 5 weken zou er activiteit gaan plaatsvinden.

Reputatie 1

Misschien helpt het om op de achterbank van de auto te zitten en blijven roepen met “Are we there yet!?”

 

Hoi @JBNL-RDAM, goed dat je dit bij ons nagaat en welkom bij de Community! Ik ben het meteen gaan bekijken en zie inderdaad dat er nog boringen moeten plaatsvinden voordat we de aansluiting gereed kunnen maken. Hoe dan ook, is het natuurlijk wel de bedoeling dat je weet waar je aan toe bent. Ik heb daarom ook direct om een update gevraagd bij onze Glasvezelspecialisten. Zij zullen om een update vragen bij de aannemer en mogelijk contact met je opnemen. We gaan dit voor je najagen! Mocht je in de tussentijd met een vraag zitten, laat het vooral weten. We staan voor je klaar! 

Dank je wel.

Ik hoop dat het helpt, maar heb er persoonlijk weinig hoop in, als ik alles zo amateuristisch verloopt met die aannemers die nu al in de winterslaap zitten.

Dat begrijp ik allemaal wel, maar dat is het allemaal niet.

Meterkast is niet nodig hier, kabels worden aan de buitenkant van etage naar etage gemonteerd en gaat dan zo de woonkamer in, net zoals bij de kabel-tv aansluiting.

 

De toestemming is al een half jaar geleden afgegeven.

Bij alle andere laagbouw-woonhuizen in de wijk steken ook de glasvezels nog steeds na 6 maanden uit de stoep.

 

Het ligt dus gewoon aan die waardeloze slome aannemers, die werken als dode slakken volgens mij. 

Wel een aanfluiting die (onder)aannemers, zooitje ongeregeld!

 

Reputatie 7

Hoi @JBNL-RDAM, goed dat je dit bij ons nagaat en welkom bij de Community! Ik ben het meteen gaan bekijken en zie inderdaad dat er nog boringen moeten plaatsvinden voordat we de aansluiting gereed kunnen maken. Hoe dan ook, is het natuurlijk wel de bedoeling dat je weet waar je aan toe bent. Ik heb daarom ook direct om een update gevraagd bij onze Glasvezelspecialisten. Zij zullen om een update vragen bij de aannemer en mogelijk contact met je opnemen. We gaan dit voor je najagen! Mocht je in de tussentijd met een vraag zitten, laat het vooral weten. We staan voor je klaar! 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JBNL-RDAM 

De aanleg van glasvezel in flatgebouwen verloopt iets anders, zo moet de woningbouw eerst toestemming geven voor het realiseren van de glasvezelaansluiting en omdat de kabel vaak door de meterkast van anderen moet, moeten zij hier ook in willen meewerken.

Het kan dus zo zijn dat er hierdoor vertraging is ontstaan.

Reageer