Beantwoord

Kan de 'Thuis Veilig Online' app niet koppelen

  • 25 September 2023
  • 66 reacties
  • 909 Bekeken


Toon eerste reactie

66 reacties

Hi @djagoh, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik heb @Sven-Odido een berichtje gestuurd en hij heeft het meteen voor je opgelost. Zou je dit kunnen checken? Alvast bedankt! 

Hi Tommie. Heb gecheckt, ben nu wel een stap verder. Ik krijg echter de melding dat de router niet geactiveerd kan worden. Neem contact op met je serviceprovider voor ondersteuning. Foutcode: -1.001. De activering is mislukt. Kan ik nog wat doen?

 

 

Ook ik heb hetzelfde

iphone en ipad willen niet koppelen-kunnen beiden de router niet detecteren

alle stappen zoals gevonden in de community doorlopen

behalve een router reset 

voordat ik dat doe zou jij @Tommie van Odido  kunnen zien of alles goed staat en of er niet eerst een andere actie nodig is

alvast bedankt

gr

daniel

Hallo

Ik heb hetzelfde probleem

Kan er bekeken worden of Veilig online op mijn router is geactiveerd?

 

Hoi 

we zijn 6dgn verder en heb nog niets gehoord en de status van mijn order is nog steeds ‘ontvangen’ 

 

is er al iets bekend waarom hij niet actief wordt?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @T.deHaas, goed dat je hierachter bent gekomen en ik wil hier graag melding voor je van maken! Om de werking van de app beter te onderzoeken met je toestel heb ik de volgende gegevens nodig:

  • Versie van het besturingssysteem
  • Welk specifiek model Xiaomi telefoon je hebt

Hiermee kan ik een melding voor je maken, ik ga graag voor je na wat wij hieraan kunnen doen!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @JosvR, ik ben meteen voor je gaan kijken en heb een reprovisie uitgevoerd. Kan je het modem rebooten en nog een keer TVO proberen te activeren? Lukt het niet, dan wil ik graag @Sven-Odido vragen om hier nog een deskundige blik op te werpen. Alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb een reprovisie uitgevoerd op het modem @danielakasnippy. Dit zorgt ervoor dat alle producten nogmaals gepushed worden naar het modem. Zou jij de factory reset willen uitvoeren? Als het nog niet werkt zet ik het nogmaals voor je door!

@Tommie van Odido zie hier boven mijn vraag

@Tommie van Odido 

Gereset via het pinnetje en nog eens via de webbrowser

alle ethernet kabels eruit , mesh systeem uit

en nog zegt de app dat hij de router niet kan vinden

 

Hoi Tommie

Ik heb de oude app eraf gehaald, telefoon opnieuw opgestart en de app weer gedownload maar hij kan de router nog steeds niet detecteren. 

Dus dat gaat nog niet goed 

Groetjes

Teunis 

Hoi Cal

Ik heb een Redmi Note 7, MIUI Global versie 12.5 3

Groetjes

Teunis

Hi, thx. Ik probeer het als ik weer thuis ben eind van de middag. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @danielakasnippy, onze technische dienst heeft het voor je opgelost. Zou je een powerflip kunnen uitvoeren? Als het goed is moet je het dan kunnen activeren!

 

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

@Sven-Odido ik heb exact hetzelfde probleem en wacht al 4 weken op een oplossing :(

Het was nog niet geactiveerd op het modem, dat heb ik nu in orde gemaakt. 

Kan je nog een keer proberen het te activeren via de App :) 

Hi Sven, vanmorgen kon ik inderdaad activeren en heeft het een uur gewerkt. Nadat ik het modem uitgezet heb en op zijn plaats gezet en weer aangezet werkt het weer niet :(

Hoi Tommie

Vandaag twee keer geprobeerd maar heeft geen effect. Krijg nog steeds de melding dat de modem niet gedetecteerd kan worden

Zijn er nog andere mogelijkheden?

Groetjes

Teunis 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @danielakasnippy, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat de order niet doorloopt in ons systeem. Het is dus nog niet actief waardoor je het modem niet kan vinden. Ik krijg hem zelf ook niet geactiveerd, daarom heb ik een ticket voor je aangemaakt naar onze Back Office. Zij zullen een blik werpen op jouw order en hopelijk krijgen zij het wel voor elkaar. 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @danielakasnippy, ik heb dit meteen voor je uitgevoerd! Laat je me weten of dit geholpen heeft? Groetjes, Ishana

Hallo Tommie, Ik lees in Mijn Odido dat ik de link kan delen met anderen binnen het netwerk en naar andere apparaten kan sturen om deze app te bekijken. Verder installleert het eerst niet op de S21 en daarna wel op de S24. Zou je hier noig eens naar kunnen kijken?

Hi Tommie, nee helaas. Net modem uit en aan gezet. TVO app verwijderd en opnieuw gedownload, iPad uit en aan gezet en daarna geprobeerd TVO verloopt stap 1 en 2 en geeft dan weer de melding dat hij de router niet kan detecteren in het netwerk terwijl de iPad gewoon met de wifi van de router is verbonden

 

Hallo, zelfde probleem, ik kan de app ook niet koppelen,  maar Samsung  S24 koppelt wel en de  Samsung S21 niet. Dan ligt het aan de instellingen op de telefoon?  Wat zou dat kunnen zijn? App al verwijderd, telefoon opgestart etc. en kom tot zelfde schermen als.eerder in de app geplaatst.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @danielakasnippy, ik ben voor je gaan kijken maar heb nog geen update. Ze zijn er nog steeds mee bezig, hopelijk kunnen ze de oorzaak vinden! 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @danielakasnippy, ik heb meteen ook jouw verbinding onder de loep genomen en ik zie inderdaad dat Thuis veilig online nog niet geconfigureerd is. Ik zie dat je gebruikmaakt van eigen wifi extenders/routers (Deco). Deze krijgen tevens een IP-lease error. Dit apparaat resetten, lost dit op. Verder moet dan de 'Wireless Distribution System' (WDS) functie op deze apparaten aan staan voor een goede werking van Thuis Veilig Online. Kan het zo zijn dat deze bij jou uitstaan? Wellicht zorgt dit er dan voor dat je deze melding krijgt. Ik ben benieuwd!

Hoi @Ishana van Odido 

volgens mij bedoelde @Tommie van Odido 

datnhet intern doorgezet wordt naar n andere afdeling

want je kunt settings  blijven pushen en factory resets uitvoeren

het resultaat blijft hetzelfde

‘Router niet gevonden’

 

ook naar jouw actie is dit nog steeds

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @JosvR, het lijkt ergens in de app niet goed te gaan. Zou je het eens met een ander device willen proberen te activeren? 

Reputatie 6
Badge +2

Dank je wel voor je geduld! @danielakasnippy 

Reageer