Na 4 maanden nog steeds geen glasvezel

  • 19 January 2023
  • 10 reacties
  • 185 Bekeken

In september 2022 heb ik in een van de t-mobile winkels zowel een mobiel abonnement afgesloten als t-mobile thuis. Gekozen voor glasvezel voor internet en tv, omdat het in onze wijk beschikbaar was. De glasvezel ligt nog voor het pand (wij wonen in een hoogbouw woning op de 4de verdieping) en tot op heden is er nog niks gebeurd. Er wordt geen contact met ons gezocht om het aan te sluiten of door te trekken naar de woning. Ik heb jullie al 3x gebeld en krijg te horen dat jullie er niet over gaan. Jullie onder aannemer zegt er ook niet over te gaan en dat weer een ander bedrijf dat gaat doen, waardoor ik echt ten einde raad ben. Niemand laat iets weten of kan ons iets vertellen. Ik wacht al 4 maanden op een datum waarop wij de glasvezel krijgen, terwijl mij verteld werd dat het in 2 weken beschikbaar was! 

Ik vind dit echt ongelofelijk slecht. De kabel is letterlijk zo door te trekken, omdat er een oude boodschappen lift in het gebouw zit. Kost nog geen dag.


10 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey @AntonioAngels, hartstikke goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik had heel erg gehoopt dat je inmiddels al van een goedwerkende verbinding kon genieten. Excuses dat dit nog op zich laat wachten. Ik geef je heel graag meer duidelijkheid, zodat je weet waar je aan toe bent. Hiervoor verwijs ik je graag naar dit topic.

Deze toelichting geldt namelijk ook voor jou.

Hey @AntonioAngels, hartstikke goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik had heel erg gehoopt dat je inmiddels al van een goedwerkende verbinding kon genieten. Excuses dat dit nog op zich laat wachten. Ik geef je heel graag meer duidelijkheid, zodat je weet waar je aan toe bent. Hiervoor verwijs ik je graag naar dit topic.

Deze toelichting geldt namelijk ook voor jou.

Hi Tommie,

Bedankt voor je bericht. Helaas sluit het topic niet helemaal aan bij mijn situatie. Ons pand is namelijk geen nieuwbouw en de kabels liggen al voor de deur van het gebouw. Ook zijn de kabels niet van KPN, maar ben ik al twee keer naar volkerwessels gestuurd. Zei vertellen mij dat hun weer met een bedrijf schakelen die de hoogbouw regelt, maar tot nu toe nog niks gezien of gehoord. 

Ik ben er nou al zo vaak zelf achteraan aan het gaan. En ik vind dat tmobile ook wel eens actie mag ondernemen om het eens te gaan regelen.

Graag wil ik een datum hebben waarop ze de kabels naar boven trekken, zodat we verder kunnen

Zojuist Volkerwessels nog een keer gebeld. Nu vertelde ze dat ze al meerdere meldingen sinds november hebben gedaan bij de projectleider van hun aannemer. En die heeft tot op heden niet gereageerd op de berichten. Werd mij gewoon verteld om maar weer terug te bellen volgende week. 

Er gebeurd dus gewoon letterlijk niks.

Vroeg of ik de gegevens mocht hebben van het bedrijf, maar dat mocht niet. Op deze manier kunnen we nog lang wachten..

Reputatie 6
Badge +2

Hey @AntonioAngels, heel erg bedankt voor je geduld. Ik wil natuurlijk dat dit zo snel mogelijk wordt gefixt. Ik heb daarom ook gelijk contact opgezocht met Fiber. Als ik hierover een update binnen krijg dan laat ik je het weten. Het kan ook zijn dat zij met jou contact opnemen. Wordt vervolgd.

Helaas weer twee weken verder en nog niks gehoord. Nu in maand 5 inmiddels..  :(

Wel 1x een telefoontje gehad van T-mobile die ook vertelde er achter aan te gaan. 

Reputatie 6
Badge +2

Hi @AntonioAngels, ze hebben een verzoek ingedient bij de aannemer om een afspraak in te plannen. Ik durf hier geen tijdsindicatie voor aan te geven. Als dit volgende week nog niet is opgepakt, dan ga ik hier meteen weer achteraan! Laat je het mij weten?

Hi @AntonioAngels, ze hebben een verzoek ingedient bij de aannemer om een afspraak in te plannen. Ik durf hier geen tijdsindicatie voor aan te geven. Als dit volgende week nog niet is opgepakt, dan ga ik hier meteen weer achteraan! Laat je het mij weten?

Hoi Tommie,

Helaas weer bijna 2 weken verder dan je laatste reactie. Nog steeds geen reactie.

Reputatie 6
Badge +2

Hi @AntonioAngels, het laatste contact is inderdaad een tijd geleden. Dit ligt alleen buiten mijn handbereik. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met VWT, dat kan via dit telefoonnummer: 0881860444. Hopelijk kun je met hun een afspraak in plannen, dan kunnen wij voor je aan de slag. Laat je mij weten of het lukt om een afspraak in te plannen?

Hi @AntonioAngels, het laatste contact is inderdaad een tijd geleden. Dit ligt alleen buiten mijn handbereik. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met VWT, dat kan via dit telefoonnummer: 0881860444. Hopelijk kun je met hun een afspraak in plannen, dan kunnen wij voor je aan de slag. Laat je mij weten of het lukt om een afspraak in te plannen?

Nou ja zeg. Vind het bizar dat ik weer zelf naar hun toe moet gaan communiceren. 

Ik heb hun al denk ik zo'n 10x gebeld in de afgelopen 5 maanden. Zei zeggen steeds dat ze een melding maken als ik bel. En dat hun onder aannemer contact op zal nemen. 

Er gebeurd letterlijk al 5 maanden niks. Schandalig!

Reputatie 6
Badge +2

@AntonioAngels ik heb zojuist, zelf, hier een melding van gemaakt met de benadrukking om extra druk te zetten. Ik snap de frustratie volledig en wil ook dat je zo snel mogelijk opgeleverd bent! Ik wacht de reactie af. Weet dat ik voor je klaar sta. 

Reageer