In september 2022 heb ik in een van de t-mobile winkels zowel een mobiel abonnement afgesloten als t-mobile thuis. Gekozen voor glasvezel voor internet en tv, omdat het in onze wijk beschikbaar was. De glasvezel ligt nog voor het pand (wij wonen in een hoogbouw woning op de 4de verdieping) en tot op heden is er nog niks gebeurd. Er wordt geen contact met ons gezocht om het aan te sluiten of door te trekken naar de woning. Ik heb jullie al 3x gebeld en krijg te horen dat jullie er niet over gaan. Jullie onder aannemer zegt er ook niet over te gaan en dat weer een ander bedrijf dat gaat doen, waardoor ik echt ten einde raad ben. Niemand laat iets weten of kan ons iets vertellen. Ik wacht al 4 maanden op een datum waarop wij de glasvezel krijgen, terwijl mij verteld werd dat het in 2 weken beschikbaar was!
Ik vind dit echt ongelofelijk slecht. De kabel is letterlijk zo door te trekken, omdat er een oude boodschappen lift in het gebouw zit. Kost nog geen dag.