Beantwoord

T-Mobile Thuis DSL Internet werkt niet

  • 14 August 2021
  • 28 reacties
  • 835 Bekeken


Toon eerste reactie

28 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Bij een beschadigd isra moet deze eerst gefixxed worden anders heeft het afknippen ook geen zin en maakt een goed herstel moeilijker (KPN komt niet als er sync is) zonder KPN certificaat mag je niet aan een isra knutselen.

Zelfs KPN doet er alleen een dop op als die hem nog heeft, was het enige dat miste, de dunne kabel had gewoon door Guidion afgeknipt en aangesloten kunnen wordenen alsnog KPN in laten schakelen als het niet werkte, ISRA zelf had niemand aan hoeven te komen.

Reputatie 7

Hi @mikevie,

Dank je wel voor je bericht aan de Community! Ook wil ik graag @Doornekamp33 @eric @Hidden.nld en @Waqqas bedanken voor het beantwoorden van je vraag en het zoeken naar een oplossing. 

Ik begrijp goed dat de beleving en daarmee de service niet zo is geweest zoals wij voor ogen hebben gehad. Ook ik had het graag anders gezien en je van meer duidelijkheid voorzien. Het is daarom, in mijn ogen, logisch dat je hebt gekozen om de bestelling stop te zetten. 

Omdat service voor ons vanzelfsprekend enorm belangrijk is, neem ik ook graag jou als voorbeeld mee. Weet, dat onze deur altijd voor je open staat, mocht je toch de overstap willen maken. De Community zit voor je klaar! 

Reageer