Beantwoord

T-Mobile Thuis DSL Internet werkt niet

  • 14 August 2021
  • 28 reacties
  • 835 Bekeken

Reputatie 2

Afgelopen week heb ik mijn T-Mobile Thuis DSL zelf installatie pakket ontvangen. 

Zou een simpele installatie moeten zijn, stroom stekker, en wandcontact doos telefoon stekker (DSL kabel) maar helaas geen brandend wereldbol lichtje.

 

Vandaag is de monteur langs geweest van T-Mobile/(guidion), deze heeft alleen een foto gemaakt van de modem/lichtjes en is daarna vertrokken naar een kast buiten om de kijken als het daar aangesloten stond.  Dit bleek gewoon goed te zijn dus de volgende stap was een KPN monteur inschakelen. Hiervoor zou ik een mailtje krijgen om de afspraak te maken met KPN.

 

Dat mailtje heb ik dus niet gehad nog, weet niet als dit ook per direct zou komen of later naar een paar dagen pas aangezien het weekend is. Maar dit is me ontschoten.

 

Aangezien ik momenteel veel thuiswerk wil ik dus zsm deze afspraak maken met KPN voor vervolg stappen zodat mn tmobile thuis internet eindelijk werkt..

 

Klant nummer is te vinden op mijn profiel.

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 16 August 2021, 12:23

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Bij een beschadigd isra moet deze eerst gefixxed worden anders heeft het afknippen ook geen zin en maakt een goed herstel moeilijker (KPN komt niet als er sync is) zonder KPN certificaat mag je niet aan een isra knutselen.

Zelfs KPN doet er alleen een dop op als die hem nog heeft, was het enige dat miste, de dunne kabel had gewoon door Guidion afgeknipt en aangesloten kunnen wordenen alsnog KPN in laten schakelen als het niet werkte, ISRA zelf had niemand aan hoeven te komen.

Reputatie 7

Hi @mikevie,

Dank je wel voor je bericht aan de Community! Ook wil ik graag @Doornekamp33 @eric @Hidden.nld en @Waqqas bedanken voor het beantwoorden van je vraag en het zoeken naar een oplossing. 

Ik begrijp goed dat de beleving en daarmee de service niet zo is geweest zoals wij voor ogen hebben gehad. Ook ik had het graag anders gezien en je van meer duidelijkheid voorzien. Het is daarom, in mijn ogen, logisch dat je hebt gekozen om de bestelling stop te zetten. 

Omdat service voor ons vanzelfsprekend enorm belangrijk is, neem ik ook graag jou als voorbeeld mee. Weet, dat onze deur altijd voor je open staat, mocht je toch de overstap willen maken. De Community zit voor je klaar! 

Reageer