Beantwoord

VolkerWessels komt afspraken niet na

  • 27 January 2021
  • 45 reacties
  • 1112 Bekeken


Toon eerste reactie

45 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Sebastiaan1982, daar moet inderdaad nog wat aan gebeuren voordat Guidion langs kan komen. Excuus voor alle verwarring tot dusver. Is het je naar aanleiding van de (incorrecte) email nog gelukt om een afspraak met VolkerWessels te maken? Zelf heb ik namelijk beperkt inzage in hun agenda.

Ik vermoed in ieder geval wel dat het ze zeker zal lukken om de glasvezelkabel goed naar binnen te krijgen!

Reputatie 2

En het foutenfestival gaat onverminderd door. Eerst kreeg ik een email dat er nog een monteur van Guidion moest komen, dit leek mij al een raar verhaal, maar om het te controleren heb ik contact opgenomen met de helpdesk van Tmobile, deze hebben het nogmaals nagekeken en mij verzekerd dat er echt een monteur van Guidion moest komen en dat deze het zeker kon oplossen. Vandaag is er nog een monteur geweest van Guidion en deze keek naar de installatie en gaf gelijk aan dat hij hier niets mee kon. Schijnbaar moet VWT nu toch weer iets oplossen?

 

Reputatie 2

Hoi @Cal , ik heb een email terug gestuurd met de foto's en gevraagd wat het verdere plan is. Uiteraard is daar geen reactie meer op gekomen van VolkerWessels.

Het zelf opbellen met VolkerWessels heb ik opgegeven, dat geeft na een hoop wachttijd alleen een hoop irritatie, aangezien ik dan weer het verhaal krijg dat ik een heel dagdeel vrij moet houden omdat ze geen tijd willen afspreken. 

Over het herstel van mijn carport en een compensatie voor het tevergeefs vrij houden van dagdelen heb ik ook nog niets gehoord.

Reputatie 2

Hoi @Boris ,

jammer genoeg, maar wel in lijn met het (niet) handelen tot nu toe, heb ik niks meer vernomen.

Zoals aangegeven is het afschuiven op VWT erg makkelijk, aangezien er aan de kant van T-mobile ook een hoop mis is gegaan. Verder heb ik heb niks te maken met VWT, ik heb een contract met T-mobile, hoe jullie het oplossen met VWT is niet mijn probleem. 

Deze zaak loopt nu al maanden, dus enige reactie / actie zou fijn zijn.

Reputatie 2

Bedankt, dan wacht ik het af.

Reputatie 2

Ook hier wil ik graag nog een update geven. Inmiddels heb ik contact opgenomen met @Sebastiaan1982 om ervoor te zorgen dat alles wordt geregeld en hebben wij de stappen gezet om de compensatie in werking te stellen. Via deze weg wil ik nogmaals mijn excuses aanbieden. Dit heeft onnodig veel langer geduurd dan voorzien en kan daarbij de hand in eigen boezem steken. Zoals aangeboden via het privébericht wat ik je heb gestuurd, zal ik je van persoonlijke updates blijven voorzien totdat er meer duidelijkheid is. We houden contact! 

Voorlopig heb ik van deze stappen nog helemaal niks gezien of gehoord. Ook is er geen enkele update gegeven.

 

Tot zo ver dus weer de zoveelste niet nagekomen belofte van T-mobile…..

Reputatie 2

en de stilte blijft voortduren….

Reputatie 2

Helaas lijkt het er op dat VolkerWessels nu gewoon niet meer reageert op mijn email, voor de laatste punten is nog steeds geen oplossing en de email hierover heeft men daar al sinds 25 januari. Ik begrijp best dat men wacht tot het punt er ligt om daarna de rest op lossen, maar dat is nu ook al weer meer dan een week geleden.

 

De volgende zaken moeten nog worden opgelost:

* herstel van de losliggende tegels

* compensatie voor 2 maal onnodig een middag vrij plannen

 

De beschadigingen en verzakkingen van de tegels zijn door de aanleg van het glasvezelpunt nu nog erger geworden, zie ook de bijgevoegde foto's.

Ook bij de laatste afspraken zijn de degenen die de aansluiting kwamen maken 3 uur later dan afgesproken langsgekomen

.

 

Reputatie 7

Hoi @Sebastiaan1982 .

Geen zorgen; we zijn er zeker nog wel! Ik heb direct het dossier erbij gepakt en zie deze berichtgeving niet terug vanaf onze kant. Wil je mij een privébericht sturen met wie je hebt gesproken en wie je deze toezegging heeft gedaan? Dan kan ik hier namelijk mijn uiterste best voor doen en kijken wat we kunnen regelen. Ik hoor het graag van je!

Reputatie 7

Hoi @Sebastiaan1982 ,

Dank je wel voor je bericht! Ik moet eerlijk zeggen dat ik schrik van je bericht, dit is namelijk totaal niet installatie die we voor ogen hebben. Ik had dan ook gedacht dat met het inschakelen van de contactpersoon de situatie aan de kant van VWT was geëscaleerd. Ook ik zie je het liefst direct geïnstalleerd en genieten van je Internet abonnement. 

Om deze redenen heb ik direct opnieuw de zaak aan onze kant geëscaleerd om ervoor te zorgen dat dit direct wordt opgepakt. Ik houd dit onderzoek direct zelf in de gaten, dus mocht ik je een update kunnen geven, hoor je direct van me! 

Reputatie 7

Hoi @Sebastiaan1982,

Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik wil er graag voor zorgen dat dit wordt opgepakt. Ik begreep in mijn vorige contact, wat ervoor heeft gezorgd dat er actie wordt ondernomen, dat er een contactpersoon van VWT aan jou is gekoppeld. Begrijp ik vanuit jouw verhaal goed, dat dit niet het geval is? Zo niet, dan ga ik ervoor zorgen dat dit direct weer wordt opgepakt via onze kant. Ik hoor het dan ook graag van je!

Reputatie 2

 

Hoi @Sebastiaan1982 ,

Een gekke situatie, het lijkt erop dat je bericht tussen wal en schip is blijven steken. Mijn welgemeende excuses, maar betekent zeker niet dat ik niet voor jou in de bres wil springen. Ben je in de mogelijkheid om mij een nogmaals een privébericht te sturen? Dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op.

@Boris het snel oppakken schijnt voor Tmobile blijkbaar erg moeilijk te zijn op alle vlakken. Kan ik ook gewoon maanden niet betalen, of kan men dan wel ineens reageren?

Reputatie 2

Kan men misschien de titel aanpassen naar T-mobile/Boris komt afspraken niet na?

 

Ik zal in ieder geval de komende incasso storneren, misschien dat men dan een keer kan reageren.

Reputatie 2

Als iemand die blijkbaar ook te maken gaat krijgen met Volkerwessels Telecom, stelt dit topic me allesbehalve gerust. Heb je uiteindelijk een oplossing gekregen @Sebastiaan1982?

Het is lijkt uiteindelijk opgelost, na een hoop mails, berichten en niet nagekomen afspraken. Wel wacht ik nog op de uitbetaling van de afgesproken vergoeding.

En schijnbaar toch niet opgelost, aangezien de afgesproken compensatie niet klopt en @Boris weer verstoppertje aan het spelen is.

Reputatie 2

Hoi @Boris ,

 

de vraag staat nu al 25 dagen open en ik heb je 15 dagen geleden al een PM gestuurd. Het begint er toch steeds meer op te lijken dat dit toch de handelswijze is van T-mobile om niet te reageren….

Reputatie 7

Ook hier wil ik graag nog een update geven. Inmiddels heb ik contact opgenomen met @Sebastiaan1982 om ervoor te zorgen dat alles wordt geregeld en hebben wij de stappen gezet om de compensatie in werking te stellen. Via deze weg wil ik nogmaals mijn excuses aanbieden. Dit heeft onnodig veel langer geduurd dan voorzien en kan daarbij de hand in eigen boezem steken. Zoals aangeboden via het privébericht wat ik je heb gestuurd, zal ik je van persoonlijke updates blijven voorzien totdat er meer duidelijkheid is. We houden contact! 

Reputatie 2

@Cal is @Boris soms gestopt? Berichten en forumposts worden gewoon genegeerd. Schandalig slecht dat Boris een maand geleden zegt binnen een week te reageren, maar ondertussen gewoon niks laat weten.

 

Ik dacht dat VolkerWessels slecht was in afspraken nakomen, maar schijnbaar volgen ze gewoon de lijn van de opdrachtgever…….

 

 

Reputatie 7

Hi Sebastiaan,

Dank je voor je bericht en ik schrik hier ook van. Wij hebben contact gehad per telefoon en heb toen aan de hand van dat gesprek die afspraak nagekomen. Graag pak ik dit nogmaals met je op en bespreek ik de situatie graag met je door. Ik zal je daarom een privébericht sturen om een belafspraak met je te maken. Ik spreek je daar graag verder.

Reputatie 7

Hoi @Sebastiaan1982 ,

Een gekke situatie, het lijkt erop dat je bericht tussen wal en schip is blijven steken. Mijn welgemeende excuses, maar betekent zeker niet dat ik niet voor jou in de bres wil springen. Ben je in de mogelijkheid om mij een nogmaals een privébericht te sturen? Dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op.

Reputatie 2

Er lijkt nog steeds niks van te kloppen. Op 3 februari kreeg ik een mail dat de kabel niet bij de gevel zou liggen??? Maar juist bij het doortrekken hebben ze de tegels losgehaald bij de carport.

 

Ondertussen krijg ik wel weer constant mails en smsjes van Guidion dat ze willen installeren, terwijl het punt er dus nog steeds niet is.

 

Reageer