Beantwoord

Vragen over mogelijke overstap naar T-Mobile thuis

  • 24 September 2022
  • 91 reacties
  • 1459 Bekeken


Toon eerste reactie

91 reacties

Dank je @Cal ik heb de bevestiging binnen! Dit is veel beter dan afwachten of en wanneer guidion terug belt in ieder geval :)

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Shilka, fijn dat je zo flexibel bent! Zojuist heb ik de afspraak definitief voor je bevestigt. Houd er graag rekening mee dat het tijdslot twee uur later is dan in de foto hierboven. Dit betekent dat je momenteel een afspraak hebt staan op 25 oktober tussen 14:00 en 16:00.

Via een privébericht zal ik je ook nog jouw persoonlijke afspraaklink doorsturen zodat je de afspraak zelf kan inzien en ook nog eerdere alternatieven kan bekijken via ‘afspraak wijzigen’ als er nog een afspraak uitvalt.

Ik hoop dat je desondanks een mooi weekend hebt! 🙂

Laat je het weten of het ingepland staat @Jason ? Mocht het tijdstip inmiddels al weg zijn dan is elke andere dag/tijdstip volgende week ook goed want heb komende week geen andere dringende afspraken die niet verzet kunnen worden :)

 

Ja prima @Jason plan maar in!

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Shilka, ik kan een afspraak voor je inplannen op dinsdag 25 oktober tussen 12:00 en 14:00:

Indien je hiermee akkoord gaat, plan ik de nieuwe afspraak voor je in!

Na 45 minuten in de wacht te horen gekregen dat ik gewoon moet wachten tot zij contact opnemen, kan morgen zijn, overmorgen, volgende week… kunnen ze niets over zeggen.  Een nieuwe afspraak maken kan niet… :(

 

 

ok, jammer dat ze dat dan niet gewoon zeggen in plaats van de indruk wekken dat ze zelf daar actief mee bezig zijn. Dan had ik meteen gebeld. (niet dat het lukt om iemand aan de lijn te krijgen)

 

Reputatie 7
Badge +14

Monteur plekken zijn krap en een vervangende monteur is meestal niet dezelfde dag ter plaatse. 

Als je belt kunnen ze zien of een klant een annulering heeft doorgegeven en die plek dan weer uitdelen.

Ik hang in de wacht… de vorige keer duurde het 50 minuten, ik hoop dat het nu wat sneller gaat…

 

Reputatie 7
Badge +15

@Shilka 

Ze hadden tijdelijk een ander nummer maar het nummer verwijst je gewoon door naar 088 2000 151, zelf ook even bellen helpt vaak 👍

Ik nam aan ivm de inhoud van het bericht wat ze gestuurd hebben dat ze daar al mee bezig zijn? Tenminste dat hoop ik wel. Is dat wel het goede telefoonnummer, ik heb een heel ander nummer dat begint met 020...

Reputatie 7
Badge +15

@Shilka 

Heb je al even gebeld met Guidion op telefoonnummer 088 2000 151 om te vragen of ze iets kunnen regelen?

Ik zit nu al 6 en half uur te wachten op een monteur, ik hoop dat ze een vervanger kunnen vinden want het duurt wel heel erg lang zo...

En helaas, tevergeefs op monteur gewacht, en nu net dit bericht gekregen:

Nu maar afwachten wanneer ik weer iets hoor neem ik aan...

Reputatie 7

Hi @Shilka, echt super opgemerkt van je! Dankjewel topper. Altijd slim om dit extra te checken. Dus weet dat je hier altijd aan de bel mag trekken als je een bericht niet vertrouwt. 

Mooi, fijn om te zien dat er hier wel op gereageerd wordt!

Reputatie 7
Badge +14

En het heeft effect gehad! Er is door T-Mobile direct een waarschuwing in het doorvoor bestemde topic geplaatst.

 

Reputatie 7
Badge +6

Goed dat je het gecontroleerd hebt. Voor de zekerheid heb ik het toch even gemeld bij T-Mobile. Misschien kunnen ze er weer wat extra aandacht aan besteden om zo klanten te waarschuwen.

Owww, je hebt gelijk het is phishing! Ik had nog niet naar de links gekeken, maar de links verwijzen inderdaad niet naar t-mobile… Nu heb ik in het verleden al wel eens tientallen phishing mails naar t-mobile doorgestuurd en die waren daar toen niet zo blij mee, dus ik zal ze maar gewoon negeren. Heb al zo vaak aangekaart dat ik belachelijke hoeveelheden phishing kreeg op de providermail en heb daar honderden uren in gestopt om dat beter te krijgen zonder resultaat. Sterker nog, mij wordt na meer dan een jaar klagen hierover nog steeds gevraagd om af te wachten tot er actie op ondernomen wordt, dus ik denk niet dat dit doorsturen naar de phishing afdeling van t-mobile zin heeft...

Reputatie 7
Badge +6

@Shilka Zou je eens kunnen kijken naar welk adres de link in de mail leidt, zonder hem aan te klikken? Deze mail heeft in mijn ogen veel weg van een poging tot phishing.

Reputatie 7
Badge +15

@Shilka

Eerst had je nog wel 2 accounts nodig voor thuis en mobiel, nu kan je in 1 account thuis en mobiel koppelen dus die email is gewoon als informatie bedoeld volgens mij. Als je beide al in 1 account hebt dan kan je hem negeren.

Die sms hoort ook niet bij een glasvezel abonnement/afspraak.

Vandaag maar liefst 3 keer de volgende mail gehad (overigens nog steeds op het verkeerde e-mail adres, iets wat ik na installatie wel zou willen oplossen):

Ik log al in met een e-mail adres, en mijn prepaid en thuis account zijn al gekoppeld, ik neem aan dat ik deze drie mails als niet verzonden moet beschouwen of ben ik straks opeens mijn inlog kwijt?

verder vanmorgen ook deze sms gehad: 

Ik neem aan dat deze het gevolg is van de foutieve installatiedag melding van eerder? Installatie door monteur staat nog steeds gepland voor de 20ste.

Reputatie 7

Hi @Shilka, yay - helemaal top! 😁 Fijn om dit te lezen en merci dat je ons hier zo goed op de hoogte houdt. 

Dank je wel voor de antwoorden! Ik heb vandaag al kabelgoten en de cat6 bekabeling van mijn woonkamer naar de meterkast aangelegd, er is een stopcontact geplaatst in de meterkast, KPN heeft een steekproef gedaan op de glasvezelaansluiting en die ligt er 100% bij, dus ik ben er helemaal klaar voor!

Reputatie 7

Hi @Shilka, thanks voor je updates! Ons systeem komt helemaal overeen met jouw waarnemingen. Heb je vanuit de mailing met Tele2 een einddatum gecommuniceerd gekregen? Mocht deze later dan 10 oktober liggen dan geen zorgen - de verbinding van Tele2 dient pas stop te worden gezet wanneer de verbinding is aangezet door de thuisinstallatie. Wil je ons laten weten hoe het bezoek is verlopen? Wij zijn erg benieuwd.

Reageer