Beantwoord

wie kan mij hier bij helpen? Installatie DSL

  • 23 October 2020
  • 66 reacties
  • 1135 Bekeken

Reputatie 2

Zie foto ik kom er niet uit. 

Is dit het isra punt want in de meterkast zit die niet.

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 24 October 2020, 00:13

Bekijk origineel

66 reacties

Reputatie 2

@Ginny @Jason ik vind jullie pretpark nu al veel leuker..;-) nu nog wachten tot alles werkt. En ik surf weer over grote data golven.

Groetjes.. 

Kom op KPN je kunt dit zet hem op!!!

Reputatie 2

@Jason  wil je bedanken voor je hulp.

Nu nog kpn monteur. En ik trek dat hele internet weer plat ;-)

Reputatie 6

@skywalk jouw Klantvoordeel staat al netjes aan! Als je het zelf nog eens rustig wilt bekijken, kan dat via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis omgeving.

Reputatie 2

Getest bekabeld en ja hoor 94 mbit ik ben helemaal blij! Joepie 

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor zijn tomeloze inzet!!! 

Op mobiel wifi haal ik 70mbit dus ik moet je gelijk geven.

 

Maar hoelang duurt dat inleren van het modem?

 

Reputatie 2

Yes....morgen komt de KPN monteur!! @Jason 

@Ginny zal laten weten hoe het afloopt...

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @skywalk, mooi zo! Het gaat vast lukken met KPN. Blij dat je het pretpark al leuker begint te vinden en dat terwijl de attracties pas net open zijn. Dat belooft nog wat straks! 😊

Reputatie 2

@Jason ik heb zelf unlimted 4g mobiel internet. Dus alles via mobiel werkt wel maar mijn pc staat nu stof te vangen zit geen wifi kaart in. En als gamer valt dat afkicken zwaar.. Netflix op tv toveren kan maar dan moet ik een chromecast hebben. En die heb ik niet. 

Mijn vrouw is alleen zonder netflix niet te houden. ;-)

 

Ik gaf aan ik zet hotspot op kan je serie downloaden via netflix..blijkt dat haar iphone geheel volstaat.

Je verzint het toch niet...

Mijn mobiel moet ik eigenlijk vervangen door een brakke batterij en een brakke oplaadpoort.

Maar aangezien dit nu het punt is wat ik nu veel gebruik door wegvallen vast internet zit ik er nu even aan vast. 

 

Ik zal mijn nummer in het profiel zetten.

Bedankt voor het aanbod. Maar ik heb dus al unlimted.

Vriendin zit ook bij Tmobile.

 

 

Reputatie 7
Badge +4

die witte kast in de meterkast mag je er uit slopen

@skywalk , heb je wel het klantvoordeel geactiveerd in de My T-Mobile thuis en mobiel omgeving, anders krijg je de korting niet verrekend.

Reputatie 2

Mijn doosje ziet er ook heel anders uit van binnen 2 kabels maar klopt dit?

Reputatie 2

Volgens mij wel maar misschien kan @Ginny @Jason  even dubbel checken.

Inderdaad klopt dat, als alles normaal is staat de verbinding op rood en blauw, oranje wit zijn het tweede aderpaar die dan niet gebruikt worden, alleen in sommigen gevallen word de aansluiting op oranje/wit gemaakt als er een probleem is met rood/blauw, die ja dan aansluit op rood/blauw in het doosje.

Dit doosje klopt idd niet helemaal met de werkelijkheid, maar 2 kabels is voldoende in dit geval, als rood/blauw maar aangesloten zijn in het doosje naar de Rj11 connector.

 

Reputatie 2

Bedankt ook voor alle hulp!

Reputatie 2

Inderdaad klopt dat, als alles normaal is staat de verbinding op rood en blauw, oranje wit zijn het tweede aderpaar die dan niet gebruikt worden, alleen in sommigen gevallen word de aansluiting op oranje/wit gemaakt als er een probleem is met rood/blauw, die ja dan aansluit op rood/blauw in het doosje.

Dit doosje klopt idd niet helemaal met de werkelijkheid, maar 2 kabels is voldoende in dit geval, als rood/blauw maar aangesloten zijn in het doosje naar de Rj11 connector.

 

Bedankt voor je uitleg.. ik ben nog even in de kruipruimte gaan kijken en zag dat de hoofdkabel toch echt in de woonkamer naar boven komt blauw kabel met rode kleuren en wit herkende ik van fotos van internet.

Dus niks in de meterkast.

Jammer dat het mij niet lukt. Grrrr

Toch bedankt voor al het mee denken..

Reputatie 2

@skywalk jouw Klantvoordeel staat al netjes aan! Als je het zelf nog eens rustig wilt bekijken, kan dat via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis omgeving.

Wanneer word dit samengevoegd mobiel en thuis in één app?

Reputatie 6

@skywalk Het samenvoegen van de apps staat voorlopig niet op de planning. Mocht dit veranderen, dan zullen we je daar uiteraard over informeren.

Reputatie 2

Hoi @skywalk,

 

Ik hoorde iets over een flesje wijn?! Haha, ik zie dat ik al achter het net vis en er al een monteur is ingepland. Helemaal goed, wellicht dat de monteur al blij is met een kop koffie! Je hebt het juiste ISRA punt gevonden inderdaad. Als het aansluiten van die blauw/rode draad niet werkt, dan zou ik het aan de expert overlaten. Wellicht dat deze video nog iets kan toevoegen: installatievideo

 

Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen? Of een leuke actiefoto van de monteur? :grinning:

SANDER WIL JE VAN JULLIE KANT KIJKEN OF ALLES KLOPT? IK BEDOEL IS DE LIJN OPGELEVERD VOLGENS JULLIE? EVEN DUBBEL CHECKEN.

IK KREEG SMS BERICHT VAN WEL !

Reputatie 2

@skywalk Het samenvoegen van de apps staat voorlopig niet op de planning. Mocht dit veranderen, dan zullen we je daar uiteraard over informeren.

Ja een extra scherm waar je thuis op kan regelen zou wel handig zijn. 1x inloggen en alles onder 1 app regelen.

Reputatie 7
Badge +15

Als je een sms bericht hebt gekregen dan is de lijn zeker opgeleverd, in je T-Mobile thuis account kan je ook de installatiedatum nog eens zien. Indien het probleem toch buitenshuis is dan is dat voor de monteur.

Reputatie 2

Als je een sms bericht hebt gekregen dan is de lijn zeker opgeleverd, in je T-Mobile thuis account kan je ook de installatiedatum nog eens zien. Indien het probleem toch buitenshuis is dan is dat voor de monteur.

 

Reputatie 7
Badge +15

Gewoon op de dag van de sms...

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan! Mochten we je in de toekomst nog eens kunnen helpen, schroom dan niet om het op de Community te vragen. We zitten altijd voor je klaar!

Reputatie 7
Badge +16

@skywalk De snelheid die je op Wifi binnenhaalt, is geen gegarandeerde snelheid. We garanderen enkel een bekabelde snelheid (met een verliesmarge van zo'n 40-45% op 100 Mbit/s). Zoals hierboven omschreven, kunnen wij je dus geen vaste snelheid op Wifi toezeggen, juist omdat Wifi van enorm veel zaken afhankelijk is. 

Je zult altijd schommelingen blijven zien op Wifi. Het ene moment haal je snelheden van rond de 50 Mbit/s, een uur later zit je op 20 Mbit/s (bij wijze van spreken). Hopelijk heb ik het zo goed uitgelegd! 😊

Als je je daadwerkelijke downloadsnelheid wilt controleren, kun je het beste een bekabelde PC of laptop testen en dan via speedtest.net (de link is klikbaar).

Stel gerust meer vragen als ik onduidelijk ben!

Reputatie 2

@Jason ik wilde prive een plaatje sturen.. dat werkte niet dus maar hier dan.

Ik kreeg deze rekening ik zie 35 euro staan ik heb die combo genomen met mijn unlimted abbo.

50 euro samen.

 

Reputatie 2

Zou toch moeten kloppen bij inloggen

 

Reageer