Info

Hoe installeer je Internet + TV?

Hoe installeer je Internet + TV?

Toon eerste reactie

293 reacties

Beste,

I got a T-Mobile subscription to get internet at home (100Mbps). yesterday I got the Installation package.

de installatiedatum (dinsdag 06 april 2021). Deze datum heb ik ook van jullie ontvangen per e-mail. Pas vanaf die datum werken de T-Mobile Thuis diensten.

Hoewel ik vroeger een internetverbinding had met Ziggo (via coaxkabel), heb ik de ISRA (wandcontactdoos) kapot gevonden. zoals die foto.

Dus kan ik mischein een afspraak met de montur om te installatie maken?

 

Graag z.s.m. een reactie. Soliman

 

 

Reputatie 7

Hi @Yasemin96, thanks a lot for letting me know! I'm more than happy to help you with this. I already wanted to take a look into your profile, but with your email address I can't find your subscription. Can you please send me a private message (by clicking my name) with your zip code, house number, date of birth and the last four digits of your bank account number? I will share with you what the possibilities are! ❤️

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Soliman85 

Heb je in de meterkast of woonkamer bijvoorbeeld geen andere ISRA punt waar ook de KPN kabel op is aangesloten? Hier wat voorbeelden.

 

Bedanket voor jullie reactie,

ja ik heb andere ISRA ponten maar de hoofd an

Hi, I send you message. I wait your answer. 

Reputatie 1

Dank voor je reactie. Het is sowieso geen coaxkabel. Het gaat om de kabel die uit de grond komt via het pijpje. Volgens mij zitten er meerdere draadjes in. Je ziet het een klein beetje bij dat zilveren deel. 

 

Denk je dat de monteur dit moet oplossen of kan ik dit zelf aansluiten straks met het aansluitpakket?

Bedanket voor jullie reactie,

ja ik heb andere ISRA ponten maar de hoofd aansluitpunt is kapot.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Soliman85 

Kan je eens een foto plaatsen van de andere aansluitpunten? Dat doosje is niet je ISRA.

ja zeker,

 

Hi there

I got my installation package. Everything seem pretty simple and easy to follow even tho I don’t speak Dutch.

Except, I don’t actually have landline cable anywhere to be found. So my question is, whether T-Mobile can get me the landline connection? Or shall I cancel and move to Ziggo since the house has coax cable ready. 
Will even T-mobile able to connect me landline since there is no sign of this cable anywhere around the house. I check everywhere, including my utility box. 

Let’s say we can’t solve the landline problem, how do I go about returning my starter box and canceling my subscription since I have not use the service yet and unable to? 

 

I would appreciate whatever information you can share.

Have a great weekend ahead,

regards

Sebastian 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hello @SebaNL 

Isn't there anything of the picture below in your house? You could search in your fusebox or living room.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Yasemin96, @Lisa will reply shortly, no worries! I'm absolutely certain you'll figure it out together and find a fitting solution!

ik krijg vandaag het pakket binnen, maar kan ik ze dan al gelijk installeren en activeren? of moet ik wachten dat het bij de vorige provider afgelopen is?

Hi there, thank you for the reply!

Nothing. The ONLY thing I found is the socket in my living room near TV at the bottom of the wall (in attached photo) but there is no cable behind it. My fusebox has ZERO of any kind of sockets. Just one power supply socket (2 pin electricity), meters, and the only cables thick like a finger all going to the fusebox. 

Reputatie 7
Hoi bloempie17,

Welkom bij Thuis! Het heeft even geduurd, maar hier ben ik dan. Bij het pakket zit een brief. In die brief staat een datum waarop de lijn actief wordt. Vanaf die datum kun je aan de slag.

Wat betreft de andere provider, maak je gebruik van de overstapservice? Dan hoef je nergens meer aan te denken. Heb je hen zelf al opgezegd? Hoe dan ook, op die datum nemen wij de lijn over en kun je jouw pakket installeren. Yeah! Succes ermee!
Reputatie 2

Goedemorgen,kan iemand mij vertellen wanneer ik bericht krijg van monteur?streefdatum is nl 25 juli maar heb nog niks gehoord.

Gaat om tmobilethuis.

Reputatie 7
Badge +15

@drekkween 

Ik dacht de rechter kabel, de kabel in het pijpje is een beetje onduidelijk maar als dat de binnenkomende kabel is dan moet hij worden hersteld door een monteur. Er is geen aansluitpunt te zien waar je de modem op kan aansluiten.

Bij installatie van mijn modem moet het knopje WAN gaan branden, dat doet deze dus niet heb al gereset en een paar keer het modem opnieuw opgestart.
heb gisteren een medewerker van
T-mobile aan de lijn gehad, en die verteld mij dat kpn mijn lijn blokkeert
Moet ik nu kpn bellen hiervoor of regelt T-mobile dit
Bij mij zit de glasvezel modem aansluiting in de meterkast. Sluit de monteur de utp aan in de meterkast of komt het modem in de huiskamer? Dit ivm aansluitingen utp mogelijkheden.....
Reputatie 7
Hoi Vectrakim,

In dit topic heb ik je van antwoord voorzien!
Reputatie 2
  • Monteur vorige week geweest helaas sommige dingen niet gedaan zoals De Wifi-verbinding activeren en beveiligen
  • 1 computer of laptop aansluiten (bedraad of via Wifi)T-Mobile Thuis e-mail instellen,en ik moest kiezen of tv of internet aansluiten maar niet beide,wel voor gekozen om beide aan te laten sluiten,ff 65 euro aftikken.
Reputatie 7

Hi destugge, ik heb meteen even met je meegekeken, je moet natuurlijk wel een goede service kunnen verwachten! Ik zie in de aantekeningen van de monteur dat hij een UTP-kabel heeft getrokken. De werkzaamheden die vermeld staan in dit topic voert de monteur graag voor je uit en zijn helemaal kosteloos! Wil je de apparatuur graag op een andere manier aan laten sluiten? Bijvoorbeeld door de UTP-kabel door een loze leiding en/of naar boven te trekken? Dan betaal je hiervoor een meerprijs. Op onze website vind je een overzicht van de tarieven. Het meerwerk wordt uiteraard wel altijd van te voren met je besproken!

 

 

Reputatie 2
Het gaat om de dingen die niet zijn gedaan,laptop aansluiten op internet,WiFi check in en rondom huis ,email instellen .

We hebben een thuispakket besteld maar het bleek dat we geen doos hebben, er zitten alleen kabels in de muur. Ze zeggen dat dit niet het internet is, want internet is leuk met een kabel van tv. Wat te doen? voorheen was hier KPN. zogenaamd. 

 

Reputatie 7
Hi destugge, ik heb je feedback doorgestuurd naar onze installatiepartner Guidion, zij nemen contact met je op om dit netjes af te handelen! Excuses voor het ongemak!

Reageer