Info

Hoe installeer je Internet + TV?

Hoe installeer je Internet + TV?

Toon eerste reactie

293 reacties

Hi@dimas

 

Fortunately Candy has already sent you an Unlimited voucher! Hope the installation-delay will be fixed as soon as possible. In the meantime, enjoy your Unlimited data package and if there’s anything else we can help you with, please let me know. I’d be more than happy to help. :smile:

Hi @Jason @candy

Would you be able to confirm when the installation is ready? I called on Saturday and they said it should be ready today.

 

Thank you

Reputatie 7
Badge +16

Hi @dimas

 

Fortunately Candy has already sent you an Unlimited voucher! Hope the installation-delay will be fixed as soon as possible. In the meantime, enjoy your Unlimited data package and if there’s anything else we can help you with, please let me know. I’d be more than happy to help. :smile:

Hi@NickM1990, allereerst, welkom bij de club! Ik heb het direct voor je gecheckt en ik zie dat mijn collega de wensdatum voor je heeft vervroeg. Ik zie ook dat je een vraag hebt gesteld over Uit & Thuis. Maak je maar geen zorgen, je krijgt een vergoeding voor de misgelopen korting van ons terug. Ik hoop dat je bij ons blijft en dat we je binnenkort blij kunnen maken met onze diensten!

 

Hey @dimas, I checked your file immediately and I see that a delay has occurred with the installation. Not to worry, our back office will analyze this and solve this issue as soon as possible. Do you have a T-Mobile phone subscription? I’d like to share an Unlimited voucher with you so that you can use our 4G network in the meantime. Send me a private message if this is needed!

 

Hi Candy,

 

Yes I have T-Mobile phone subscription. Please send me the unlimited voucher. Thank you

Reputatie 4

Hi@NickM1990, allereerst, welkom bij de club! Ik heb het direct voor je gecheckt en ik zie dat mijn collega de wensdatum voor je heeft vervroeg. Ik zie ook dat je een vraag hebt gesteld over Uit & Thuis. Maak je maar geen zorgen, je krijgt een vergoeding voor de misgelopen korting van ons terug. Ik hoop dat je bij ons blijft en dat we je binnenkort blij kunnen maken met onze diensten!

 

Hey @dimas, I checked your file immediately and I see that a delay has occurred with the installation. Not to worry, our back office will analyze this and solve this issue as soon as possible. Do you have a T-Mobile phone subscription? I’d like to share an Unlimited voucher with you so that you can use our 4G network in the meantime. Send me a private message if this is needed!

Hello,

I receive the cable error notification even after my installation date. I have DSL connection and it looks like that the telephone cable in my house is a bit tricky to install.

 

Would you be able to send a technician to my place?

 

Thank you

Ik heb onlangs telefonisch een T-Mobile Thuis abonnement bij jullie afgesloten. In verband met een verbouwing woon ik er voorlopig nog niet en wil ik het abonnement pas over 2 maanden in laten gaan. Het is gezien de verbouwing wel handig als de glasvezelaansluiting al verplaatst kan worden. Op dit moment is alles namelijk open en kan men er gemakkelijk bij. 

 

Volgens de medewerker aan de telefoon die het abonnement verkocht was dit allemaal geen probleem en prima mogelijk, maar na enkele weken gewacht te hebben heb ik er achter aan gebeld en schijnt het ineens niet mogelijk te zijn dat de installatie al plaatsvindt omdat de startdatum pas later is. Hier ben ik uiteraard erg ontevreden over, kan hier nog iets aan gedaan worden? 

Reputatie 7

Hey @Jieke,

Thank you for your reply. I've directly looked into your details. As far I can see the network administrator (KPN) needs to come to your place. The network administrator will call you as soon as possible with an anonymous number. Please keep your phone near you the following days when they call you for the appointment. Help is on the way!

Hoi @Rachel1709,

Welkom Thuis! :smile: Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice. Mocht je nog vragen hebben, dan sta ik voor je klaar!

Hallo,

 

a.s vrijdag wordt als het goed is mijn WiFi en tv aangesloten. Ik heb hier over geen mail gehad en ben ook niet gebeld. Ik ben achter deze aansluit datum gekomen door op de my t-mobile thuis te kijken. Ook heb ik mijn installatie pakket nog niet ontvangen terwijl je die eigenlijk 7 tot 4 dagen voor de afspraak binnen zou moeten hebben. Weet niet of hier iets mis is gegaan?! Wat kan ik doen? 
 

Bedankt voor je reactie, dat maakt het wat duidelijker! Wel een beetje jammer dat ze dat per se willen want het is gewoonweg erg onhandig, alsof verhuizen nog niet genoeg regelwerk is...

Reputatie 1

Waarom moet er per se een monteur langskomen voor glasvezel? Kost een hoop geld (wat concurrenten niet vragen) en dan moeten we ook nog eens ervoor zorgen dat er iemand is om de monteur binnen te laten… Wij zijn handig genoeg om de boel zelf aan te sluiten en als het echt niet lukt kunnen we dan toch alsnog betalen voor een monteur

 

Zover ik weet omdat t-mobile per se een andere glasconverter wil gebruiken waardoor de glasvezelkabel dus opnieuw moet worden vastgezet. En glasvezelkabel monteren vertrouwen ze niet toe aan alle consumenten blijkbaar omdat het vrij prijzig als iemand het verknoeit en dat is vrij makkelijk; net zoals bij ziggo de groene koperkabel alleen door monteurs mag worden vastgezet (alleen die zit bij ziggo eigenlijk altijd al aan een geschikt aansluitpunt vast waardoor er geen monteur hoeft te komen)

Waarom moet er per se een monteur langskomen voor glasvezel? Kost een hoop geld (wat concurrenten niet vragen) en dan moeten we ook nog eens ervoor zorgen dat er iemand is om de monteur binnen te laten… Wij zijn handig genoeg om de boel zelf aan te sluiten en als het echt niet lukt kunnen we dan toch alsnog betalen voor een monteur

Reputatie 1

Wordt er een cat5e of cat6 kabel meegeleverd bij de glas (750mbit) converter / modem? En wat is de lengte hiervan?

 

En in hoeverre is het modem noodzakelijk bij enkel internet, geen iptv of vast bellen, wanneer je apparatuur hebt liggen die zelf het signaal kan oppikken en zich kan aanmelden op het netwerk vanuit de rj45 port op de glasconverter?

No internet after installation DSL

I think I have installed the DSL connection correctly. Please see the pictures below. But I got no internet connection. The signal should be active since 15 OCT. Could you help me out. Thanks.

 

Reputatie 7

Hey @Diegsko,

Jammer dat je alsnog je abonnement hebt opgezegd. Wij hadden graag de installatie voor je in orde gemaakt vanaf de 15e. Wie weet zien we je in de toekomst wel weer, je bent van harte welkom!

Hey @Simon S,

I see that you've contacted my colleague a couple days ago. I can assure you that the network administrator will contact you the in the following days. Everything is set up to solve this problem as quick as possible! Please keep your phone near you the following days when they try to reach you for the appointment. 

Hello,

Im writing here in the hope that someone can advice what i can do to complete the installation of my internet (activation date 11/10/19).

From what i can find, there is no IRSA point in my home. Only two small grey cables in the meter cupboard which from directly through the wall from the street. One of these leads directly into the ceiling (i assume for the neighbours internet) and one sits in the meter cupboard. The wire in the meter cupboard is cut and has a blue, red and a clearish plastic cable.

I have attached the box provided in my installation package in hope that this is the correct internet cable but unfortunately have no WAN connection (the globe stays off). I have restarted and reset the modem multiple times.

Any suggestions on what to do next ? I have tried to contact customer service but so far have been unable to get through.

Many thanks,

Simon.
@Piotr
Na net een halfuur aan de telefoon gezeten te hebben. Heb ik al opgezegd.
Aan de telefoon werd mij vertelt, dat er pas een monteur gestuurd kan worden NAdat ik opnieuw bel vanaf de 15e. Omdat dan pas de lijn actief wordt. Voor die tijd kan niemand gestuurd worden en kan er nog NIET een monteur ingepland worden die meteen de 15e langs komt.

Daarbij is de 15e ook de dag dat het bedenktermijn ten einde komt en dat risico wil ik niet nemen. Zodra iets niet naar wens is, wil ik kunnen opzeggen en dat zou niet meer kunnen.

Die monteur van KPN moet het ISRA punt of iets dergelijks vervangen de installatie monteur heeft hierbij geen zin! En als het zo een kastje muur verhaal wordt, ga ik liever meteen naar KPN ook al is dat duurder en niet mijn eerste keus.
Reputatie 7
Hey @mariyafedo,

First of all welcome to T-Mobile Thuis! 😄 Yes, your connection should be active from the first of October! Did you try connecting your modem to different connection points on your address? And have you looked at our installation video? With this installation video, the installation should proceed without any problems.

If you still don't get an active signal on all the connection points, please contact us on this flowing number: 0800-0092. Then we'll make sure that an engineer will visit your place and complete the installation.

Hey @Mdijkie123,

Ook welkom gewenst! Jij zit inderdaad in een soortgelijke situatie als mariyafedo. Heb je alle verschillende aansluitpunten op jouw adres getest bij het aansluiten? Vaak is er een aansluiting in je meterkast te vinden met een actief signaal. Mocht je dit allemaal hebben uitgesloten dan wil ik je ook vragen om met ons contact op te nemen zodat we zo spoedig mogelijk een monteur kunnen aansturen.

Hoi @Diegsko,

We willen niet nu al afscheid van je nemen! Ik zie dat 15 oktober jouw signaal wordt geactiveerd. Vanaf die datum sturen we graag een monteur bij je langs die je helpt bij de installatie. Dit is helemaal kosteloos! Geef ons enkel een seintje op de 15e zodat we dit voor je in gang kunnen zetten. ☺️
Ik heb bij tmobile internet en tv bestelt
alleen weet ik zeker dat ik het niet zelf kan aansluiten. Ik ben naar een nieuwe woning en de aansluitingen zijn hier niet. Zoals je op de foto kan zien. Dus ik verwacht wel een monteur op de aansluit datum.
mocht dat niet lukken, ben ik genoodzaakt om het abonnement te annuleren en naar concurrentie te gaan.

er zijn geen andere aansluitingen aanwezig in dit appartement.

Ik heb het probleem als veel mensen hierboven. Geen lampje bij de globe en dus ook geen internet. Installatiedatum was 2-10-2019.

Klantenservice is telkens druk helaas. Hoe kan dit worden opgelost?
Hello,
I installed package on Tuesday and I should have gotten the connection on 1st of October.
Yet when I installed the modem following all instructions, the Wi Fi does not work.
I can connect to the modem, but there is no connection to internet at all. The only lights that are working are on power, 2.4G and 5G.

I would like to know what I should do in this situation or with who to talk about this situation.
Thank you in advance.

Mariia
Reputatie 7
@Neia0202 Ik had al geantwoord in je eigen topic maar nog niet hier gereageerd zie ik nu, goed dat het inmiddels gelukt is.

@markgyorgy Onze monteur is afgelopen zaterdag bij je langs gegaan maar heeft niemand thuis aangetroffen. Ik heb zojuist de opdracht opnieuw voor je uitgezet en je ontvangt bericht om een nieuwe afspraak in te plannen!

@natassjaf Apologies for the late reply, we are sending a mechanic over to check your incoming line and get you online as soon as possible!
Hi,

I have tried installing the ZYXEL modem at home, following all instructions, but it is not working, the globe is still not on.

I also tried reaching out to customer services on 0800-0092, but it is all in dutch. Is there anyway to get help in English? Since it is necessary to go through the customer services before the engineer can go to my place, what should I do?

Thanks!
Hello,

Ik had de registratiedag twee dagen geleden voor mijn ZYXEL-modem. Ik heb alle instructies gevolgd, maar de wereldbol staat er niet op. Ik heb geprobeerd om via andere kanalen contact met je op te nemen zonder enig succes. Ik hoop dat het me deze keer zal lukken ... Dus, een suggestie over wat te doen? Bij voorbaat dank!
Hallo,

Mijn installatiedatum was 10-09-2019 maar ik heb nog steeds geen internet. Wat kan ik doen? Het wereldbolletje op de modem brandt niet.
Reputatie 4
Hi @davekru, ik heb het meteen gecheckt! Ik zie dat je inmiddels met één van mijn collega’s hebt gesproken. Een SMS voor het maken van de afspraak is verstuurd naar het nummer dat bekend is in ons systeem. Is het gelukt met het maken van de monteur afspraak? Je kunt Guidion bereiken op dit nummer: 088 - 200 0 151. De monteur gaat de installatie voor je voltooien. Veel succes! 🍀

Hey @lukabe, ik begrijp dat jij het SMS-je niet ontvangen hebt. Gelukkig kan je Guidion rechtstreeks bereiken via dit nummer: 088 - 200 0 151. Mocht het zo zijn dat Guidion nog niet is aangestuurd, dan ontvang ik graag je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn profiel). Ik help je graag!

Reageer