Beantwoord

Deezer vast opzeggen

  • 15 mei 2017
  • 9 reacties
  • 664 Bekeken

Goedenavond
Ik heb sinds kort mijn abonnement verlengt en ik zie tot mijn verbazing deezer vast maar ik gebruik helemaal geen muziek
icon

Beste antwoord door David 16 mei 2017, 14:00

Hoi Yugo010,

Tof dat je verlengd hebt bij ons! 😃

Ik heb gelijk even jouw contract erbij gepakt, om te zien wat er afgesproken is en hier zie ik Deezer Premium + Vast wel terug. Was je hier niet van op de hoogte of is hier iets verkeerd gegaan in de communicatie? Dit betekent namelijk dat je getekend hebt voor een bundel die de gehele contractsperiode met het abonnement loopt. Je kunt het contract via My T-Mobile onder het kopje 'Mijn abonnement' vinden.

Je hebt bij jouw abonnement ook Datavrije Muziek zitten en met Deezer kun je dan muziek luisteren zonder dat dit uit jouw databundel gaat. Dat is toch mooi meegenomen!

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet, hopelijk kunnen we dan een goede oplossing bedenken!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Yugo010,

Tof dat je verlengd hebt bij ons! 😃

Ik heb gelijk even jouw contract erbij gepakt, om te zien wat er afgesproken is en hier zie ik Deezer Premium + Vast wel terug. Was je hier niet van op de hoogte of is hier iets verkeerd gegaan in de communicatie? Dit betekent namelijk dat je getekend hebt voor een bundel die de gehele contractsperiode met het abonnement loopt. Je kunt het contract via My T-Mobile onder het kopje 'Mijn abonnement' vinden.

Je hebt bij jouw abonnement ook Datavrije Muziek zitten en met Deezer kun je dan muziek luisteren zonder dat dit uit jouw databundel gaat. Dat is toch mooi meegenomen!

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet, hopelijk kunnen we dan een goede oplossing bedenken!
hallo David
Nee was hier niet van van op de hoogte door de verkoper maar ik maak helemaal geen gebruik van muziek op me telefoon
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Yugo010,

In principe zit deze variant van Deezer vast bij jouw abonnement tot het einde van jouw contractperiode en kan deze tussentijds niet uitgezet worden. Hier heb je ook voor getekend in de T-Mobile Shop. Heb je voor het tekenen het contract goed doorgelezen? Ik wil je adviseren om dat in het vervolg altijd te doen voordat je iets tekent 🙂 Ik heb jouw Deezer Vast bundel bij uitzondering stopgezet. Ik hoop dat je blij bent met deze oplossing!

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. Voor nu: geniet van het mooie weer 🆒
Hallo Thalina heel erg bedankt voor deze oplossing
ik ga zeker van het weer genieten 🆒
Reputatie 6
Badge +17
Fijn om te horen Yugo! 🙂 Geniet ervan!
Wat een pracht service is dit, voor meneer wordt wel een uitzondering gemaakt. Ik heb net met jullie zitten chatten en dan wordt mij gezegd dat Deezer vast niet stop gezet kan worden, hier zie ik duidelijk dat het bij uitzondering wel kan. Maak dan ook een uitzondering voor mij AUB, mooi meten met 2 maten hier bij T mobile
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mikoico,

We denken altijd graag met je mee! Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je inmiddels bent verder geholpen. Het lijkt nu helemaal opgelost te zijn. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, laat het mij vooral weten! Voor nu wens ik je een mooi weekend toe!
Hallo,

Tot mijn grote schrik zie ik dat ik Deezer niet kan opzeggen. Ik wil er niet aan vastzitten. Te meer omdat mijn huis vol staat met Google Home (Mini’s) en Deezer dit niet ondersteunt. Kunnen jullie ook voor deze vaste klant (lees: mij) een uitzondering maken?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Maico,

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met wat meer informatie!

Reageer