Beantwoord

Compensatie 7 weken geen Internet



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

55 reacties

Reputatie 6

Hoi @Giel van Lanen, KPN Netwerk NL is de netwerkbeheerder, de eigenaar van de bekabeling en wijkcentrale en zij zijn de enige die hier werk aan kunnen en mogen verrichten. Wanneer er een verstoring in de verbinding wordt geconstateerd, wordt dit zo snel mogelijk door de monteur bij de netwerkbeheerder gemeld. Providers hebben geen invloed op de werkzaamheden en ontvangen van de netwerkbeheerder een seintje zodra er een update is. Wij zijn hier net zo hard op aan het wachten als jij! Hoe graag ik ook had willen zorgen voor een snellere oplossing, dit is de procedure van de netwerkbeheerder en hier zijn wij als provider van afhankelijk. Ik hoop op je begrip hiervoor!

@Jason dank voor het aanbod maar ik zie er geen meerwaarde in. Ik wil gewoon simpelweg dat het internet gemaakt wordt. De monteur die vrijdag langs is geweest zei dat binnen 2 á 3 uur een KPN monteur er voor zou zorgen dat er weer licht bij mij binnen komt. Er is nog steeds geen internet en ik heb ook niet vernomen van KPN.

Zojuist de klantenservice gebeld van T-Mobile en te horen gekregen dat jullie niet kunnen inzien wat de status vanuit KPN is…. Dus T-Mobile maakt gebruikt van de dienst van KPN maar heeft er vervolgens totaal niets over te zeggen en kan niet eens inzien wat de status is.

Kan T-Mobile aub minder passief omgaan met deze gehele kwestie en er voor zorgen dat ik simpelweg weer internet heb?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Giel van Lanen, zeven weken zonder verbinding zitten is buitensporig lang, dan maakt het ook niet uit of er eventueel een andere oorzaak aan ten grondslag ligt of waarom het langer duurt. Sorry dat je hier zolang mee hebt gezeten en ik vind het enorm fijn dat je jouw kant van het verhaal belicht, zo kunnen we er alleen maar van leren. Ik zie dat jij gebruikmaakt van het tv-abonnement, kan ik je extra tegemoetkomen door bijvoorbeeld voor twee weken, laten we het afronden naar twee volle maanden, een themapakket naar keuze te nemen - uiteraard geheel op kosten van T-Mobile? Is dat een ideetje?

Dag @Waqqas ,

 

Dank voor je tegenreactie.

Die wettelijke vergoeding is niet anders dan het niet hoeven te betalen voor de periode dat de dienst niet is geleverd. Fijn dat ik niet hoef te betalen voor iets wat ik niet heb gekregen.

Ik snap prima dat Guidon een drukke agenda kan hebben maar dat wil niet zeggen dat je op een andere manier regelt dat er een monteur langskomt. Wordt tijd dat T-Mobile service gaat leveren in plaats van schuilen achter een drukke agenda van een onderaannemer of de minimaal wettelijk verplichte compensatie.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Giel van Lanen 

Hier lees je meer over de wettelijke vergoeding die geldt voor storingen die langer duren dan 12 uur.

Guidion is de installatiepartner van T-Mobile maar ook zij kunnen soms even een volle agenda hebben waardoor het moeilijk is om afspraken zo snel mogelijk in te plannen.