Beantwoord

Harman Kardon 200 Citation speaker maakt geen verbinding met Wi-Fi sinds de Zyxel T-56

  • 5 January 2024
  • 142 reacties
  • 2132 Bekeken

Wij hebben door een vernieuwd abonnement sinds kort de Zyxel T-56 modem en sindsdien maakt onze Harman Kardon 200 Citation speaker geen verbinding meer met Google Home (de Harman Kardon 300 Citation speaker heeft wél verbinding kunnen maken). Voorheen geen problemen mee gehad.

Google Home maakt zonder problemen verbinding met de speaker, maar het gaat mis tijdens het opzetten van de Wi-Fi verbinding. Uiteraard begonnen met het terugzetten naar de fabrieksinstellingen, via de modem 2,4G en 5G geprobeerd en twee losse netwerken aangemaakt met 2,4G en 5G. Niks werkt.

Zie al diverse topics met hetzelfde probleem, lijkt me dus tijd voor een oplossing want dit probleem ligt duidelijk bij de Zyxel T-56.

icon

Beste antwoord door eric 5 January 2024, 22:24

Bekijk origineel

142 reacties

Beste Teresa en Tommie 

 

De update is gelukt en we kunnen onze JBL LINK speakers eindelijk weer koppelen. Dank jullie wel!!

 

Vriendelijke groet,  Mark 

Reputatie 5
Badge +4

@PJL86, ik heb je op de lijst gezet om de update te ontvangen, deze wordt spoedig naar je modem gepusht! 

@PJL86, ik heb je op de lijst gezet om de update te ontvangen, deze wordt spoedig naar je modem gepusht! 

@Nora van Odido Heb je enig idee wanneer de update plaatsvindt? Zojuist nog geprobeerd mijn JBL Link te koppelen via WIFI, zonder succes.

Reputatie 6
Badge +2

@PJL86 Ik ben gelijk voor je gaan kijken, maar je hebt de update al ontvangen. Wil je eens proberen om het modem een herstart te geven? Ik weet zeker dat het dan moet lukken! 

Zo niet, dan help ik je uiteraard verder. 

Beste,

 

Wij hebben hetzelfde probleem thuis, kunnen wij ook op de lijst worden gezet voor de update?

 

Groeten

@PJL86 Ik ben gelijk voor je gaan kijken, maar je hebt de update al ontvangen. Wil je eens proberen om het modem een herstart te geven? Ik weet zeker dat het dan moet lukken! 

Zo niet, dan help ik je uiteraard verder. 

Het is gelukt! Dank ☺️ 

Reputatie 7
Badge +4

Dat ga ik voor je regelen @TDMN! Ik zal meteen aan de slag gaan met het papierwerk en je ontvangt morgen of overmorgen de update. Zodra de update is doorgekomen herstarten wij kort het modem.

Je zal weldra de speaker weer als muziek in je oren horen! 

Beste,

Sinds deze week verhuisd naar een nieuw adres en gekozen voor een abonnement van Odido. Helaas is het nog niet mogelijk geweest om de Harman Kardon speakers te verbinden met de wifi. In de Google Home app loop ik constant vast wanneer de speaker verbinding probeert te maken met het modem, ik kan tevens wel het wifi-signaal in de Home app zien. Heeft dit te maken met de update waarover hierboven wordt gesproken? Wij zouden dan graag deze update ook ontvangen zodat we wel verbinding kunnen maken.

Groet,

Lars Mulleners

Helaas heb ik tot op heden nog steeds geen verbinding kunnen maken met de Harman Kardon Citation One speakers. Meerdere malen het modem laten resetten.

Hi @Cal van Odido @Tommie van Odido @Teresa van Odido @Nora van Odido

Ook ik heb helaas last van hetzelfde probleem, zouden jullie de update ook naar mij kunnen pushen?

Thanks!

Hi @Cal van Odido @Tommie van Odido @Teresa van Odido @Nora van Odido

Ook ik heb helaas last van hetzelfde probleem, zouden jullie de update ook naar mij kunnen pushen?

Thanks!

Ik heb trouwens ook een ander probleem met inloggen waardoor ik mijn Internet+TV klantnummer niet kan inzien en daardoor dus ook niet in mijn profiel kan zetten. Kunnen jullie deze achterhalen?

Reputatie 6
Badge +2

@LarsMulleners Goed dat je hier nogmaals over aan de bel trekt. Ik zoek het graag voor je uit! 

Ik heb direct gekeken en zie dat de update wel is uitgestuurd, maar op de één of andere manier niet goed is doorgezet. Geen zorgen, ik heb je gelijk nogmaals op de lijst gezet! Ik verwacht dat je de update morgen in de loop van de dag ontvangt. 

 

@RIES23 Ik heb je gelijk toegevoegd aan de lijst! Ik vermoed dat de update morgenmiddag wordt uitgestuurd. 

Betreft jouw Klantnummer, deze kun je ook vinden op je contract en facturen. Wordt er al naar gekeken waarom je dit niet kunt inzien in jouw Mijn Odido omgeving? Anders buig ik mij er graag over! 

@LarsMulleners Goed dat je hier nogmaals over aan de bel trekt. Ik zoek het graag voor je uit! 

Ik heb direct gekeken en zie dat de update wel is uitgestuurd, maar op de één of andere manier niet goed is doorgezet. Geen zorgen, ik heb je gelijk nogmaals op de lijst gezet! Ik verwacht dat je de update morgen in de loop van de dag ontvangt. 

 

@RIES23 Ik heb je gelijk toegevoegd aan de lijst! Ik vermoed dat de update morgenmiddag wordt uitgestuurd. 

Betreft jouw Klantnummer, deze kun je ook vinden op je contract en facturen. Wordt er al naar gekeken waarom je dit niet kunt inzien in jouw Mijn Odido omgeving? Anders buig ik mij er graag over! 

@Teresa van Odido Thanks voor je snelle reactie!

Ik heb het andere probleem onder een andere topic geplaatst. Deze wordt momenteel nog niet opgepakt ik zal het bericht hier even plaatsen:

Ook ik ondervind problemen bij het toevoegen van mijn Internet+Tv abonnement aan mijn Odido account. Ik heb hier al eens eerder telefonisch contact voor opgenomen maar zijn toen helaas nooit tot een oplossing gekomen.

Zodra ik een abbo wil koppelen krijg ik de foutmelding:
Adres klopt niet - ! Onbekend adres “Het opgegeven komt helaas niet voor in onze systemen”.

Ik ben benieuwd of jullie mij hierbij kunnen helpen.

Thanks!

Reputatie 6
Badge +2

@RIES23 Dank je wel voor je snelle terugkoppeling. Ik help je graag verder bij het koppelen van jouw accounts! 

Wil je de link van het topic plaatsen? Dan kan ik daar op je vraag reageren, op die manier blijven de topics overzichtelijk. Alvast bedankt voor de moeite! 

@RIES23 Dank je wel voor je snelle terugkoppeling. Ik help je graag verder bij het koppelen van jouw accounts! 

Wil je de link van het topic plaatsen? Dan kan ik daar op je vraag reageren, op die manier blijven de topics overzichtelijk. Alvast bedankt voor de moeite! 


Bij deze: 

 

@RIES23 Dank je wel voor je snelle terugkoppeling. Ik help je graag verder bij het koppelen van jouw accounts! 

Wil je de link van het topic plaatsen? Dan kan ik daar op je vraag reageren, op die manier blijven de topics overzichtelijk. Alvast bedankt voor de moeite! 

@Teresa van Odido Bij deze:

 

 

Reputatie 6
Badge +2

@RIES23 Super dank je wel, ik heb gelijk gereageerd! 

Ook wij hebben hier last van kunnen wij ook op de update lijst gezet worden.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Mariëlle Band, ik heb je gelijk op de lijst gezet! De update zal morgen naar je modem gepusht worden. Tijdens de update zal je een paar minuten internetverbinding verliezen. Hierna start het modem opnieuw op en staat de update op jouw modem! 

Hi Nora,

Super dank je wel ben benieuwd.

@Nora van Odido thanks voor de update hij doet t gelukkig weer

Update ontvangen en alles werkt weer na behoren. 

Bedankt!

Beste, 

Na veel contact en meerdere keren bellen met de klantenservice heb ik nog steeds geen update. Kunnen jullie via deze weg mij op de lijst zetten? 

Thnx

Hoi Tommie,

 

Meerdere malen contact met Odido iv.m de soundbar.

Zou je voor mij ook een update kunnen verzorgen,

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Rob van der Knaap

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Nick1239 & @Robertus Petrus Maria, ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal jullie internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.

Hi @Nick1239 & @Robertus Petrus Maria, ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal jullie internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.

Hoi Tommie,

Bedankt voor je reactie.

P.s.

Life is too short for having a bad day😎

Reageer