Alles over het nieuwe Zyxel WX5600 wifipunt!

Alles over het nieuwe Zyxel WX5600 wifipunt!

Toon eerste reactie

239 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De nieuwe types ondersteunen wifi6, maar als jij het vorige type gebruikt kun je ook prima jouw probleem oplossen.

Je kunt ook een eigen los mesh systeem kopen. Dan heb je dit helemaal in eigen hand en werkt (los) met elke router nu en in de toekomst. Ik heb zelden een Deco M5 met 4 wifi points. Die vind je vaak rond de €150 per 3 stuks. 

Precies wat @chasinn32 hierboven zegt.

 
Ook ik zou graag een T-54 modem willen met 2 nieuwe wifipunten. Maar blijkbaar gaat dat niet. Slaat echt helemaal nergens op.

 

Dus als ik nu bij jullie opzeg. En ergens anders een abonnement afsluit en daarna weer bij jullie aansluit, dan kan het wel (want nieuwe modem en dus nieuwe wifipunten).

 

De kwaliteit van mijn wifi is ronduit belabberd in de woning, en on dit op te lossen zou ik de nieuwe wifipunten willen proberen maar dat gaat niet want ik heb de T50 modem.

 

Nou dan zit er niets anders op dan te verhuizen naar Ziggo. ✌️

Reputatie 2

@Demi @Sven-TMT 

Allemaal leuk en aardig dat T-mobile dit introduceert. 
Ben al 7 jaar lang klant bij jullie en mijn Router Zyxel VMG8825-T50 willen jullie niet omruilen voor de T54. Deze is alleen voor nieuwe klanten.

Dus het nieuwe mesh systeem is niet geschikt voor oude klanten?
Wat gaan jullie hier aan doen?

Want er is nooit een mogelijkheid om up te graden voor oude klanten? Hierdoor gaan jullie echt klanten verliezen

Reputatie 1

Wij hebben een t54 en gebruiken de WAP6807, graag zouden wij die van ons ook omruilen voor de nieuwe.

Heb het in orde gemaakt voor je. Ze komen jou kant op! 

Heb t gezien! Bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

Wij hebben een t54 en gebruiken de WAP6807, graag zouden wij die van ons ook omruilen voor de nieuwe.

Heb het in orde gemaakt voor je. Ze komen jou kant op! 

Reputatie 1

Wij hebben een t54 en gebruiken de WAP6807, graag zouden wij die van ons ook omruilen voor de nieuwe.

Reputatie 7
Badge +4

Ik zou ook graag gebruik willen maken van het omruilen van mijn huidige wifi-plus naar de nieuwe variant.

Ik heb nu 3 wifi-punten en de T54.

Alvast bedankt!

Ik heb het in orde gemaakt voor je! Ze komen jou kant op!

Reputatie 2

Ik ben weg. Abonnement TV en Internet T Mobile opgezegd.

Reputatie 1

Ik zou ook graag gebruik willen maken van het omruilen van mijn huidige wifi-plus naar de nieuwe variant.

Ik heb nu 3 wifi-punten en de T54.

Alvast bedankt!

Reputatie 2

4 dagen geleden geïnstalleerd? 4 dagen geleden begonnen ook mijn problemen met internet. En nu heb ik helemaal geen signaal meer. T50 modem, maar helemaal geen signaal meer naar binnen, LOS: rood PON: uit. 

Reputatie 3

Ik maak ook graag gebruik van de omruilactie. Wij hebben nu 1 Wi-Fi-punt en een T54.

Bedankt alvast!

Ook ik wil graag gebuik maken van een omruil wifi plus voor de nieuwe. Heb het T54 modem.

Alvast bedankt 

Ik heb het voor jullie in orde gemaakt! Wifi punt komt jullie kant op! 

Dag Sven,

Dat is toch ronduit belachelijk? Ik ben nu 6 jaar bij jullie en ben dus veroordeeld tot materiaal wat ik toen heb gekregen? Upgraden van materiaal voor bestaande klanten is dus niet mogelijk.

Aanfluiting!

De T50 is nog lang niet verourderd dat deze wordt vervangen voor een ander model. Zodra dat het geval is zal het worden gedaan, Net als vorig jaar is gebeurd bij de Draytek die je had ;). 

Ik heb een andere gekregen omdat de monteur het kon doen. Anders had ik alsnog een draytak gehad. Vervanging vanwege een defect.

Reputatie 2

Top, je wordt weer bedankt @Sven-TMT 

Reputatie 7
Badge +4

Ik maak ook graag gebruik van de omruilactie. Wij hebben nu 1 Wi-Fi-punt en een T54.

Bedankt alvast!

Ook ik wil graag gebuik maken van een omruil wifi plus voor de nieuwe. Heb het T54 modem.

Alvast bedankt 

Ik heb het voor jullie in orde gemaakt! Wifi punt komt jullie kant op! 

Dag Sven,

Dat is toch ronduit belachelijk? Ik ben nu 6 jaar bij jullie en ben dus veroordeeld tot materiaal wat ik toen heb gekregen? Upgraden van materiaal voor bestaande klanten is dus niet mogelijk.

Aanfluiting!

De T50 is nog lang niet verourderd dat deze wordt vervangen voor een ander model. Zodra dat het geval is zal het worden gedaan, Net als vorig jaar is gebeurd bij de Draytek die je had ;). 

Reputatie 2

Ook ik wil graag gebuik maken van een omruil wifi plus voor de nieuwe. Heb het T54 modem.

Alvast bedankt 

Reputatie 3

@Renze-lwd & @PascalZ Het is niet mogelijk om het modem en wifi punte om te ruilen voor een ander type. 

Dag Sven,

Dat is toch ronduit belachelijk? Ik ben nu 6 jaar bij jullie en ben dus veroordeeld tot materiaal wat ik toen heb gekregen? Upgraden van materiaal voor bestaande klanten is dus niet mogelijk.

Aanfluiting!

Reputatie 1

Ik maak ook graag gebruik van de omruilactie. Wij hebben nu 1 Wi-Fi-punt en een T54.

Bedankt alvast!

Reputatie 7
Badge +4

@Renze-lwd & @PascalZ Het is niet mogelijk om het modem en wifi punte om te ruilen voor een ander type. 

Reputatie 2

Goedemiddag, ik heb de“oude” VMG8825-T50 modem en 1 “oud” wifi punt.
zou ik beide in kunnen ruilen voor de nieuwe Zyxel T-54-modem met nieuw wifi punt Zyxel WX5600?

Hoor graag hoe dit mogelijk gemaakt kan worden.

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi Community, 

Ik maak ook graag gebruik van de omruilactie. Heb op dit moment een T-54 en twee Wifi plus punten.
Ik hoor graag hoe de omwisseling in gang wordt gezet.

Grt Justin

Ik heb het in orde gemaakt voor je :) 

Hi Community, 

Ik maak ook graag gebruik van de omruilactie. Heb op dit moment een T-54 en twee Wifi plus punten.
Ik hoor graag hoe de omwisseling in gang wordt gezet.

Grt Justin

Ik heb op dit moment 1 oude wifi plus punt en zou deze graag omwisselen. Nu had ik deze al opgezegd voor dat ik deze forum post had gelezen met de nieuwe Wifi 6 punt van Zyxel. Is het nog mogelijk om dit op te lossen?

Reputatie 3

Ik heb een Zyxel T50 modem met 1 wifi punt. Kan ik Modem en wifi punt omwisselen voor de nieuwere type?

Nog één andere specificatie wil ik eruit lichten: zowel de WX5600 als de T56 beschikken over een 2.5Gbps LAN-poort en die laatste ook over een dito WAN-poort. De enige reden om dat te doen is als T-Mobile een sneller abonnement gaat aanbieden! Ik denk dat we binnenkort een aankondiging mogen verwachten van een 2.5 (of 2) Gbit-abonnement. Dat zijn prachtige ontwikkelingen!

TMTV

Het lijkt misschien leuk een 2,50Gbit poort.

Maar zolang je met een GPON lijn 2,50Gbit down en 1,25Gbit up deelt met andere gebruikers lijkt mij onwaarschijnlijk dat er een snelheid verhoging komt.

Wat betreft XGS-PON zit nu op 10Gbit zal het mogelijk zijn.

Maar ook hier deel je de glasvezel (via splitter)  met anderen.

Ik zelf zit dan op GPON met een fritzbox 5590 direct op glasvezel met 2,50Gbit down en 1,25Gbit up.

Ik heb dan wel een lan poort van 2,50Gbit tot mijn beschikking.

Maar zal dat komende jaren niet zien gebruiken wat betreft van provider kant.

Hoger als 1Gbit in abonnements vorm zie ik voorlopig nog niet gebeuren bij T-Mobile.

Ik zelf heb hem op 400Mbit staan.

 

 

 

Hi Community, 

Wat een topnieuws! Ik kom in aanmerking met mijn T-54 en mijn twee huidige (verouderde) Wifi plus punten.
Hoe zorg ik dat deze worden omgewisseld?

Gr Justin
 

Reputatie 7
Badge +4

Hallo Demi,

 

Ik heb op dit moment 2 oude wifi plus apparaten en zou deze graag omwisselen. Nu had ik deze al opgezegd voor dat ik deze forum post had gelezen. Is het nog mogelijk om dit op te lossen?

 

Groetjes Ramon

Hi @revdt

Ik heb de opzegging ongedaan gemaakt en de wissel ingang gezet voor je. Veel plezier ermee! 

Reageer