AF55 inlog pagina geeft steeds een redirect naar de inlog pagina

  • 20 October 2023
  • 68 reacties
  • 999 Bekeken


Toon eerste reactie

68 reacties

Reputatie 3
Badge

 

@GrannySmith Hanz124 slaapt zeker niet slecht maar wordt wel slecht geholpen door odido zoals je bij eerdere posten kan lezen. Heb begrip en respect en lees even alle posten voor je een antwoord geef😉

Nee, begrip voor mensen die meteen beginnen te schelden heb ik niet. En respect al helemaal niet. Dan heb ik geen enkele behoefte om nog verder te helpen. 

Reputatie 4
Badge

Ik heb exact hetzelfde probleem. Echter nadat ik het modem uit en aangezet heb is de inlogpagina helemaal niet meer bereikbaar. Verder veel last van verbrekende connectie en een dramatische upload van 0,95Mbs. 2 weken geleden gemeld als storing bij odido. Helaas geen enkele actie. Het ligt bij de supportafdeling….

@GrannySmith Is dit wat jij bedoeld. Hier begon hanz124 zijn probleem mee om uit te leggen. Volgens mij heel netjes. Lees even het hele draadje.

Reputatie 3
Badge

Ik heb exact hetzelfde probleem. Echter nadat ik het modem uit en aangezet heb is de inlogpagina helemaal niet meer bereikbaar. Verder veel last van verbrekende connectie en een dramatische upload van 0,95Mbs. 2 weken geleden gemeld als storing bij odido. Helaas geen enkele actie. Het ligt bij de supportafdeling….

@GrannySmith Is dit wat jij bedoeld. Hier begon hanz124 zijn probleem mee om uit te leggen. Volgens mij heel netjes. Lees even het hele draadje.

“Mafkees”, “betweter”. Dat dus. Verder geen behoefte meer te reageren.

Reputatie 4
Badge

Ik heb exact hetzelfde probleem. Echter nadat ik het modem uit en aangezet heb is de inlogpagina helemaal niet meer bereikbaar. Verder veel last van verbrekende connectie en een dramatische upload van 0,95Mbs. 2 weken geleden gemeld als storing bij odido. Helaas geen enkele actie. Het ligt bij de supportafdeling….

@GrannySmith Is dit wat jij bedoeld. Hier begon hanz124 zijn probleem mee om uit te leggen. Volgens mij heel netjes. Lees even het hele draadje.

“Mafkees”, “betweter”. Dat dus. Verder geen behoefte meer te reageren.

🤔

Volgens mij begin jij met opmerkingen zoals “zeuren” en lok jij deze uitspraken zelf uit.

Succes 

Ik heb het probleem al op 20 oktober gemeld. Er gebeurt niets. Service 0,0

Daar heb ik maar aan dan aan Odido! Ik wacht nl. nog steeds op antwoord en terugbellen zoals toegezegd doen ze natuurlijk niet.

Na inloggen zag ik wat ik al vermoedde, een firmware update. Hierdoor was ook het ip-adres blijkbaar naar 10.0.0.1 gezet. Ik heb het ip-adres weer terug gezet naar 192.168.1.1 en daarna kon ik ieder geval weer inloggen met het standaard ip-adres. Aangeziet er nog steeds veel time-outs waren heb ik de router gereset en daarna waren de time-outs weg. Echter mijn ISP is nu Datacamp ipv Odido…. Iemand een idee? 

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hi,

Yesterday I have received a package with 4G voor Thuis, including AF55 outdoor router. It comes with the same problem as mentioned in this topic - successfull login redirects back to the login page.

To solve it, you can use Firefox browser (not mentioned above as I see) - that’s the only browser which doesn’t block CSRF token (all Chromium browser has this security “feature”).

Hope that helps for you!

Yep: afirm; works for me! Thanks!

Helaas werkt niet voor mij. Lukt niet om op de router in te loggen . Ook niet na reset van zowel indoor als outdoor modem. Op outdoor unit lukt trouwens ook niet . Heb safari en firefox gebruikt vanaf ipad met netwerk adapter. Snelheid en stabiliteit zijn overigens wel goed. Wil alleen de ssid even veranderen. Of de wifi uitzetten op de router en een AP eraan zou ook prima zijn. HELP!

Hallo @maqs69, het zou natuurlijk ook nog aan de instellingen van je iPad kunnen liggen. Zou je het voor me kunnen proberen via een desktopversie/laptop om te kijken of het dan wel lukt? Ik verneem het graag van je! 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 7
Badge +14

Inderdaad dat gevoel heb ik ook, ze hebben geen idee. Het is een beetje een vreemde eend in de bijt. Na een half uur aan de lijn krijg je eindelijk een medewerker te spreken die er echt niets van snapt. Vervolgens zetten ze het door naar support en er gebeurt niets. Support is echt dramatisch. Het modem is niet 100%, dus vervangen is inderdaad de enige optie. Ook al geopperd maar geen reactie. Mijn verbinding was ook altijd top maar met name het uploaden gaat nu langzaam. Ik ken iemand die is overgestapt op starlink en is daar dik tevreden over. Misschien een optie.

Dit is geen gehuurde hardware maar jouw eigendom met eventueel een lening voor de afbetaling.  Als deze apparatuur kapot is moet dit natuurlijk gerepareerd worden,  daarvoor moet je het wel opsturen.  Er is geen leenapparatuur beschikbaar  

Reputatie 4
Badge

Ik dump deze hier maar. Misschien dat er iemand nog eens naar gaat kijken. Wat een drama.

 

Tracing route to google.nl [142.250.179.131]
over a maximum of 30 hops:

  1     1 ms     1 ms     4 ms  LEDE.home [10.0.1.1]
  2     5 ms     4 ms     5 ms  192.168.0.1
  3     *        *        *     Request timed out.
  4     *        *        *     Request timed out.
  5     *        *        *     Request timed out.
  6     *        *        *     Request timed out.
  7    63 ms    25 ms    28 ms  84.241.225.42
  8     *        *        *     Request timed out.
  9    57 ms    26 ms    30 ms  74.125.50.94
 10    37 ms    28 ms    27 ms  142.251.70.73
 11    45 ms    28 ms    28 ms  209.85.250.123
 12    49 ms    32 ms    30 ms  ams17s10-in-f3.1e100.net [142.250.179.131]

Ik heb even gekeken hoe het bij mij gaat:

Tracing route to ams17s10-in-f3.1e100.net [142.250.179.131]
over a maximum of 30 hops:

  1     5 ms     5 ms     4 ms  192.168.1.1
  2     6 ms     5 ms     6 ms  192.168.0.1
  3     *        *        *     Request timed out.
  4     *        *        *     Request timed out.
  5     *        *        *     Request timed out.
  6     *        *        *     Request timed out.
  7    59 ms    40 ms    34 ms  84.241.225.42
  8     *        *        *     Request timed out.
  9    37 ms    33 ms    37 ms  74.125.50.94
 10    37 ms    34 ms    33 ms  142.251.70.73
 11    37 ms    31 ms    33 ms  209.85.250.123
 12    35 ms    30 ms    31 ms  ams17s10-in-f3.1e100.net [142.250.179.131]

Trace complete.

C:\Users\ferry>tracert google.nl

Tracing route to google.nl [142.250.179.195]
over a maximum of 30 hops:

  1    18 ms     2 ms     6 ms  192.168.1.1
  2     8 ms     7 ms     6 ms  192.168.0.1
  3     *        *        *     Request timed out.
  4     *        *        *     Request timed out.
  5     *        *        *     Request timed out.
  6     *        *        *     Request timed out.
  7    54 ms    32 ms    38 ms  84.241.225.42
  8     *        *        *     Request timed out.
  9    34 ms    33 ms    34 ms  72.14.197.78
 10    42 ms    32 ms    31 ms  72.14.239.107
 11    50 ms    35 ms    29 ms  142.251.48.179
 12    48 ms    32 ms    34 ms  ams15s42-in-f3.1e100.net [142.250.179.195]

Trace complete.

Mijn upload is goed in snelheid.

Misschien dat @Hajar van Odido nog een balletje kan opgooien binnen odido?

Ik dump deze hier maar. Misschien dat er iemand nog eens naar gaat kijken. Wat een drama.

 

Tracing route to google.nl [142.250.179.131]
over a maximum of 30 hops:

  1     1 ms     1 ms     4 ms  LEDE.home [10.0.1.1]
  2     5 ms     4 ms     5 ms  192.168.0.1
  3     *        *        *     Request timed out.
  4     *        *        *     Request timed out.
  5     *        *        *     Request timed out.
  6     *        *        *     Request timed out.
  7    63 ms    25 ms    28 ms  84.241.225.42
  8     *        *        *     Request timed out.
  9    57 ms    26 ms    30 ms  74.125.50.94
 10    37 ms    28 ms    27 ms  142.251.70.73
 11    45 ms    28 ms    28 ms  209.85.250.123
 12    49 ms    32 ms    30 ms  ams17s10-in-f3.1e100.net [142.250.179.131]

Ziet er niet goed uit. Misschien kan @Hajar van Odido nog iets voor je betekenen?

Nee, dat is ook het probleem. Gezien het feit dat router ook niet goed functioneert wil ik die als klaar hebben. Deze heb ik nog geen jaar geleden aangeschaft bij Odido. Maar ja..probeer dat maar eens duidelijk te maken. De technische dienst gaat niet verder kijken dan de up en download en sluit het ticket. Daar hoor je verder niets van… Dus ze bellen niet om na te vragen maar sluiten het ticket gewoon. 

Dat is niet het punt. Het gaat erom dat Odido totaal geen service verleend en afspraken niet nakomt. Bovendien is het ook nog garantie. Ook op de slechte uploadsnelheid wordt niet gereageerd. Een klacht verdwijnt in een groot zwart gat.

Reputatie 4
Badge

Of de hardware gehuurd is of gekocht op afbetaling of zelfs in één keer betaald doet er niet toe. Het is zoals @Hanz124 zegt. De service op de problemen met hardware is één groot drama. Odido neemt hierin geen verantwoording. Maar wel 100% doorbetalen voor je abonnement die altijd via de verplicht afgenomen router moet blijven lopen. Odido is wel de leverancier!!

Zelf heb ik ook ooit de belevenis gehad hoe slecht de service is op de hardware die t-mobile mij heeft verkocht. Hardware opsturen zonder een tijdelijke oplossing is GEEN service. De opmerking om de sim in een telefoon te doen en op die manier je netwerk managen is een opmerking van ondeskundigheid.

Als jij een auto koopt en daar zijn problemen mee binnen de garantieperiode en je moet de auto een week in de garage laten staan. Dan wil je toch ook een tijdelijk auto om je te kunnen blijven verplaatsen? Dan ga je toch ook niet akkoord met de opmerking "pak maar je step, daar zitten ook wielen onder”. Je wilt een tijdelijke auto!

Odido. Neem je verantwoording en ga aan de slag. Er zijn genoeg problemen en vraagtekens met deze router om deze klanten serieus te nemen en niet aan hun lot over te laten. Jullie zijn leverancier van de hardware en de service die via die hardware moet blijven lopen. De hardware heeft een probleem. Laat deze klanten niet dobberen.

Maak tevreden klanten😉

Reputatie 4
Badge

. Ook op de slechte uploadsnelheid wordt niet gereageerd. Een klacht verdwijnt in een groot zwart gat.

Heb je via de netwerkkaart een storing aangemaakt? Misschien dat dit wat schot in de zaak brengt.

Dat was helaas van korte duur.

 

Tracing route to google.nl [142.251.36.3]
over a maximum of 30 hops:

  1     1 ms     2 ms     1 ms  home.home [192.168.1.1]
  2     5 ms     3 ms     6 ms  192.168.0.1
  3     *        *        *     Request timed out.
  4     *        *        *     Request timed out.
  5     *        *        *     Request timed out.
  6     *        *        *     Request timed out.
  7    45 ms    72 ms    83 ms  84.241.225.42
  8     *        *        *     Request timed out.
  9    70 ms    29 ms    30 ms  72.14.197.78
 10    32 ms    66 ms    28 ms  72.14.239.109
 11    73 ms    28 ms    30 ms  172.253.71.201
 12    28 ms    38 ms    28 ms  ams15s44-in-f3.1e100.net [142.251.36.3]

Trace complete.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Feplas, leuk dat je andere klanten wil helpen! Echter snap ik je reactie niet helemaal. Hoe kom je erbij dat we onze klanten niet serieus nemen en hier niet mee aan de slag gaan? Zoals ik in mijn reactie al aangaf liggen er cases klaar voor zowel Eskimo als Hanz, alleen is de verwerkingstijd momenteel een stuk langer dan normaal. Ik snap dat de wachttijd niet ideaal is, maar we nemen dit soort problemen altijd serieus en de technische afdeling heeft tijd nodig om dit te kunnen onderzoeken en oplossen.

Ik geef Eskimo en Hanz tussendoor graag updates, mits deze er zijn.

Reputatie 4
Badge

Ik heb hier hezelfde patroon als jij met een tracert:

Tracing route to ams15s44-in-f3.1e100.net [142.251.36.3]
over a maximum of 30 hops:

  1     3 ms     4 ms     4 ms  192.168.1.1
  2     4 ms     5 ms     6 ms  192.168.0.1
  3     *        *        *     Request timed out.
  4     *        *        *     Request timed out.
  5     *        *        *     Request timed out.
  6     *        *        *     Request timed out.
  7  2090 ms   526 ms   157 ms  84.241.225.42
  8     *        *        *     Request timed out.
  9    45 ms    38 ms    34 ms  72.14.197.78
 10    52 ms    44 ms    60 ms  72.14.239.109
 11    50 ms    38 ms    35 ms  172.253.71.201
 12    31 ms    44 ms    37 ms  ams15s44-in-f3.1e100.net [142.251.36.3]

 

Wel volle bak up en download. Hoe is dit bij jou?

Ook ik kom er niet in.

en ook bij mij is de snelheid beroerd, maar dat komt natuurlijk omdat ik de buitenunit na maand wachten op monteur maar zelf heb gemonteerd. Inmiddels hangt deze al een jaar en ben nog steeds niet gebeld om router te komen plaatsen en afstellen

Downloaden gaat hier ook uitstekend. Ik merk wel regelmatig dat websites even niet bereikbaar zijn. Dan krijg ik een foutmelding. Uploads zijn dramatisch met langdurige time-outs
 

Reageer