AF55 inlog pagina geeft steeds een redirect naar de inlog pagina

  • 20 October 2023
  • 68 reacties
  • 999 Bekeken


Toon eerste reactie

68 reacties

Reputatie 7
Badge +14

KPN 4G extensie is alleen in combinatie met een vaste (langzame) internet verbinding.  Starlink is een totaal andere prijscategorie, maar wel technisch een mooi product. 

Maakt niet uit, als het maar werkt. Mijn buren hebben starlink :-)

@Hajar van Odido , waarom wordt mijn reactie niet geplaatst? Ik krijg een melding dat een moderator naar mijn post moet kijken maar dit is reeds enkele dagen terug. Dank!

Verwacht niks van Odido. Wat een klantonvriendelijk bedrijf.

Waarom je nooit Odido 4Gvoor thuis moet nemen. Tenzij je het leuk vindt om naar een scherm te kijken waar niets gebeurt.

 

Reputatie 7
Badge +14

Maakt niet uit, als het maar werkt. Mijn buren hebben starlink :-)

Dan lijkt dat voor jou een goede match!

Ik heb exact hetzelfde probleem. Echter nadat ik het modem uit en aangezet heb is de inlogpagina helemaal niet meer bereikbaar. Verder veel last van verbrekende connectie en een dramatische upload van 0,95Mbs. 2 weken geleden gemeld als storing bij odido. Helaas geen enkele actie. Het ligt bij de supportafdeling….

Ik heb exact hetzelfde probleem. Echter nadat ik het modem uit en aangezet heb is de inlogpagina helemaal niet meer bereikbaar. Verder veel last van verbrekende connectie en een dramatische upload van 0,95Mbs. 2 weken geleden gemeld als storing bij odido. Helaas geen enkele actie. Het ligt bij de supportafdeling….

@GrannySmith Is dit wat jij bedoeld. Hier begon hanz124 zijn probleem mee om uit te leggen. Volgens mij heel netjes. Lees even het hele draadje.

“Mafkees”, “betweter”. Dat dus. Verder geen behoefte meer te reageren.

🤔

Volgens mij begin jij met opmerkingen zoals “zeuren” en lok jij deze uitspraken zelf uit.

Succes 

Doel bereikt, mensen die geen zinnige bijdrage leveren kun beter niet reageren.

Hallo Odido, hoeveel geduld moet ik eigenlijk hebben? 

Nog steeds geen enkele reactie hoewel regelmatig beloofd is dat ik gebeld zou worden….

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Mark, is het inmiddels gelukt om in te loggen?

Is het netwerk wel ingesteld? Als je je netwerk hebt ingesteld zou het op de volgende manier via een PC of laptop moeten lukken:

  • Stap 1. Ga naar de pagina Netwerkconfiguratie van de PC/Laptop en stel het apparaat in als DHCP-client.
  • Stap 2: Zorg ervoor dat de PC/Laptop een IP-adres heeft verkregen
  • Stap 3: open een webbrowser op uw PC/laptop
  • Stap 4: Type https://192.168.0.1 in de adresbalk van de browser, en druk op Enter. Een inlogscherm wordt weergegeven.
  • Stap 5: Wanneer je voor de eerste keer inlogt, type je de gebruikersnaam en het wachtwoord en druk je vervolgens op inloggen

Lukt het hiermee niet? Stuur me dan een privébericht met je 097-nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je IBAN, je klantnummer en de datum waarop het probleem ontstond. Dan zet ik graag een case voor je door naar de technische afdeling!

Vervelend Hanz. Volgens mij hebben ze bij Odido geen idee wat ze hiermee moeten. Ik denk dat ze het beste een nieuwe modem kunnen toetsuren. Mijn internet verbinding was overigens helemaal top. Daar eigenlijk geen problemen. Voor mijn melding is 23 oktober j.l. een case aangemaakt maar ik heb geen reactie meer gehad. Omdat mijn 14 dagen waarin ik nog op kon zeggen bijna voorbij waren heb ik zelf besloten om niet meer te wachten. Ik stuur mijn spullen morgen retour.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Hanz124 

Ik zie de volgende conclusie in jouw case. Er is geen storing op het huisadres en in ons systeem zien we volledige sessies. In de app zien we dat je rond de 20GB verbruikt dus de specialist is benieuwd hoe je traag internet ervaart en graag willen ze 3 voorbeelden met datum, tijdstip en speedtest/website. Dan kunnen ze dit verder onderzoeken, want de screenshots die je hebt gedeeld met een snelheidstest en behaalde 60 mbps betekent dat het goed werkt volgens de specialist. 

Als je de voorbeelden kan delen dan zet ik ze in je case.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Eskimo, goed dat je al veel dingen hebt geprobeerd om het werkende te krijgen en erg apart dat je direct wordt teruggestuurd naar de inlogpagina! Ik zie dat er een inderdaad een case is aangemaakt voor de technische dienst. Zij hebben het momenteel erg druk, waardoor de verwerkingstijd een stuk langer is dan we gewend zijn. Ik weet zeker dat ze dit voor je kunnen oplossen, echter gaat het wel even duren. Ik hoop dat je hierop kunt wachten, maar je kunt uiteraard de hardware terugsturen als je nog in je bedenktijd zit.

@Hanz124 Ik zie dat er voor jou ook al een case loopt en voor jou geldt uiteraard hetzelfde.

Hi Mark, is het inmiddels gelukt om in te loggen?

Is het netwerk wel ingesteld? Als je je netwerk hebt ingesteld zou het op de volgende manier via een PC of laptop moeten lukken:

  • Stap 1. Ga naar de pagina Netwerkconfiguratie van de PC/Laptop en stel het apparaat in als DHCP-client.
  • Stap 2: Zorg ervoor dat de PC/Laptop een IP-adres heeft verkregen
  • Stap 3: open een webbrowser op uw PC/laptop
  • Stap 4: Type https://192.168.0.1 in de adresbalk van de browser, en druk op Enter. Een inlogscherm wordt weergegeven.
  • Stap 5: Wanneer je voor de eerste keer inlogt, type je de gebruikersnaam en het wachtwoord en druk je vervolgens op inloggen

Lukt het hiermee niet? Stuur me dan een privébericht met je 097-nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je IBAN, je klantnummer en de datum waarop het probleem ontstond. Dan zet ik graag een case voor je door naar de technische afdeling!

Beste Marciano, dank voor je reactie.

Het is nog niet gelukt om in te loggen op de router. Echter lukt het wel om op de antenne/buitenrouter in te loggen via 192.168.0.1 . Maar daar kan ik de SSID naam en wifi wachtwoord niet veranderen, dat doe ik door in te loggen op de binnenrouter 192.168.1.1

Alle apparaten die verbonden zijn krijgen dan ook IP adres in de range 192.168.1.xxx. Dus niet in de 192.168.0.xxx range

 

 

 

Hallo,

 

a:) Het gaat om de Upload snelheid. Een afbeedling had ik al bijgevoegd. Maar ook de downloads hangen soms en zit alles opeens vast. 

b:) Daarnaast is de router DEFECT! Dat is het andere probleem, zoals ook al eerder gemeld. Eerst een redirect naar de inlogpagina, na aan uitzetten komt de inlogpagina helemaal niet meer. Er kan niet meer ingelogd worden vanwege de redirect.

Rechtstreeks op de poort:

192.168.1.1 took too long to respond.

Try:

ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

 

c:) Waarom wordt er niet gecommuniceerd en wordt er zonder navraag een ticket gesloten. Degene die ik bij de melding had gesproken had werkelijk geen idee waar ze het over had. Die kan ook nooit iets zinnigs over brengen.

 

Hieronder is goed zichtbaar hoe beroerd de UPLOAD is.  De 1e is van vandaag, de andere van  7/11

 

 

 

 

 

Dit soort foutmeldingen “ERR_SSL_BAD_RECORD_MAC_ALERT” krijg ik continu bij uploads. Dit heb ik met verschillende pc's geprobeerd. Deze waren rechtstreeks aangesloten op de router met een kabel van 1 meter. Aan het interne netwerk ligt het dus niet.

 

Inderdaad dat gevoel heb ik ook, ze hebben geen idee. Het is een beetje een vreemde eend in de bijt. Na een half uur aan de lijn krijg je eindelijk een medewerker te spreken die er echt niets van snapt. Vervolgens zetten ze het door naar support en er gebeurt niets. Support is echt dramatisch. Het modem is niet 100%, dus vervangen is inderdaad de enige optie. Ook al geopperd maar geen reactie. Mijn verbinding was ook altijd top maar met name het uploaden gaat nu langzaam. Ik ken iemand die is overgestapt op starlink en is daar dik tevreden over. Misschien een optie.

Reputatie 3
Badge

Waarom je nooit Odido 4Gvoor thuis moet nemen. Tenzij je het leuk vindt om naar een scherm te kijken waar niets gebeurt.

 

Bij jou dan. Bij mij 130/20 down/up. En ik denk dat er voldoende tevreden gebruikers zijn. Bij jou is wat mis. Dat onderzoeken lijkt me beter dan gaan zeuren dat Odido geen goed product is.

 

Ik dump deze hier maar. Misschien dat er iemand nog eens naar gaat kijken. Wat een drama.

 

Tracing route to google.nl [142.250.179.131]
over a maximum of 30 hops:

  1     1 ms     1 ms     4 ms  LEDE.home [10.0.1.1]
  2     5 ms     4 ms     5 ms  192.168.0.1
  3     *        *        *     Request timed out.
  4     *        *        *     Request timed out.
  5     *        *        *     Request timed out.
  6     *        *        *     Request timed out.
  7    63 ms    25 ms    28 ms  84.241.225.42
  8     *        *        *     Request timed out.
  9    57 ms    26 ms    30 ms  74.125.50.94
 10    37 ms    28 ms    27 ms  142.251.70.73
 11    45 ms    28 ms    28 ms  209.85.250.123
 12    49 ms    32 ms    30 ms  ams17s10-in-f3.1e100.net [142.250.179.131]

Waarom je nooit Odido 4Gvoor thuis moet nemen. Tenzij je het leuk vindt om naar een scherm te kijken waar niets gebeurt.

 

Bij jou dan. Bij mij 130/20 down/up. En ik denk dat er voldoende tevreden gebruikers zijn. Bij jou is wat mis. Dat onderzoeken lijkt me beter dan gaan zeuren dat Odido geen goed product is.

 

Dat onderzoeken, ik heb al bijna een maand geleden een storing gemeld en Odido doet niets! Het modem is defect, dat is ook al duidelijk. Het gaat erom dat de Odido een waardeloze service levert. Ik hoop dat er bij jou ook snel iets stuk gaat en Odido je ook minstens een maand laat stikken. Met je  gezeur. Mafkees.

 

Reputatie 3
Badge

Waarom je nooit Odido 4Gvoor thuis moet nemen. Tenzij je het leuk vindt om naar een scherm te kijken waar niets gebeurt.

 

Bij jou dan. Bij mij 130/20 down/up. En ik denk dat er voldoende tevreden gebruikers zijn. Bij jou is wat mis. Dat onderzoeken lijkt me beter dan gaan zeuren dat Odido geen goed product is.

 

Dat onderzoeken, ik heb al bijna een maand geleden een storing gemeld en Odido doet niets! Het modem is defect, dat is ook al duidelijk. Het gaat erom dat de Odido een waardeloze service levert. Ik hoop dat er bij jou ook snel iets stuk gaat en Odido je ook minstens een maand laat stikken. Met je  gezeur. Mafkees.

Zo, slecht geslapen? Niet meteen schelden. Slecht voor je bloeddruk. Fijne dag nog.

Waarom je nooit Odido 4Gvoor thuis moet nemen. Tenzij je het leuk vindt om naar een scherm te kijken waar niets gebeurt.

 

Bij jou dan. Bij mij 130/20 down/up. En ik denk dat er voldoende tevreden gebruikers zijn. Bij jou is wat mis. Dat onderzoeken lijkt me beter dan gaan zeuren dat Odido geen goed product is.

 

Dat onderzoeken, ik heb al bijna een maand geleden een storing gemeld en Odido doet niets! Het modem is defect, dat is ook al duidelijk. Het gaat erom dat de Odido een waardeloze service levert. Ik hoop dat er bij jou ook snel iets stuk gaat en Odido je ook minstens een maand laat stikken. Met je  gezeur. Mafkees.

Zo, slecht geslapen? Niet meteen schelden. Slecht voor je bloeddruk. Fijne dag nog.

Nee hoor, alleen een gruwelijke hekel aan betweters.  Doei

Als er iemand nog een idee heeft hoor ik het graag. 

Gebeld met de servidedesk, de “techneut” heeft gecontateerd dat de downloadsnelheid goed is. Case gesloten. Werkelijk waar, hoe krijg je zo’n stel klantonvriendelijke idioten bij elkaar. 

 

Reputatie 7
Badge +9

@Hanz124 

Ik heb dit topic ook in je case gedeeld zodat ze de screenshots kunnen terugzien. Ik verwacht dat ze ermee aan de slag gaan en je snel van een oplossing voorzien. Excuses voor het ongemak!

Reputatie 4
Badge

@Hanz124 Had je al een melding aangemaakt via de netwerkkaart van odido?

Bekijk de landelijke dekking van ons netwerk | Odido

Je kan daar een bericht achterlaten met je gegevens. Je zal dan teruggebeld door een netwerkdeskundige die dan samen met jou kijkt hoe de connectie op de mast is.

Ik heb hier één keer mee te maken gehad en werd toen zeer deskundig en vriendelijk geholpen.

@GrannySmith Hanz124 slaapt zeker niet slecht maar wordt wel slecht geholpen door odido zoals je bij eerdere posten kan lezen. Heb begrip en respect en lees even alle posten voor je een antwoord geef😉

Reageer