AF55 inlog pagina geeft steeds een redirect naar de inlog pagina

  • 20 October 2023
  • 68 reacties
  • 978 Bekeken

Nadat ik correct heb ingelogd op de pagina van de AF55 (bij mij op 192.168.1.1) krijg ik heel even de dashboard pagina te zien maar ga ik dan snel weer terug naar de inlog pagina.

Ik heb dit inmiddels geprobeerd met een fout wachtwoord en dan krijg ik netjes de melding dat het wachtwoord onjuist is. Met het goede wachtwoord dus even snel naar dashboard en dan weer terug naar de inlog pagina.

Ik heb het getest onder Chrome, Brave, Safari en Edge. Mijn vermoeden is dat het niet aan mijn browser ligt.

Ik heb de stroom er een paar minuten vanaf gehad en ik heb het modem een reset gegeven (tips vanuit odido) maar dat heeft niets geholpen.

Heeft iemand dit ook al eens gehad? Of misschien nog een andere tip wat ik kan proberen?

Internet werkt overigens prima. Ik wil graag inloggen om het wachtwoord te wijzigen en de wifi uit te zetten.

Marciano van Odido 5 maanden geleden

Hoi Eskimo, goed dat je al veel dingen hebt geprobeerd om het werkende te krijgen en erg apart dat je direct wordt teruggestuurd naar de inlogpagina! Ik zie dat er een inderdaad een case is aangemaakt voor de technische dienst. Zij hebben het momenteel erg druk, waardoor de verwerkingstijd een stuk langer is dan we gewend zijn. Ik weet zeker dat ze dit voor je kunnen oplossen, echter gaat het wel even duren. Ik hoop dat je hierop kunt wachten, maar je kunt uiteraard de hardware terugsturen als je nog in je bedenktijd zit.

@Hanz124 Ik zie dat er voor jou ook al een case loopt en voor jou geldt uiteraard hetzelfde.

Bekijk origineel

68 reacties

Reputatie 3

Waarom je nooit Odido 4Gvoor thuis moet nemen. Tenzij je het leuk vindt om naar een scherm te kijken waar niets gebeurt.

 

Bij jou dan. Bij mij 130/20 down/up. En ik denk dat er voldoende tevreden gebruikers zijn. Bij jou is wat mis. Dat onderzoeken lijkt me beter dan gaan zeuren dat Odido geen goed product is.

 

Waarom je nooit Odido 4Gvoor thuis moet nemen. Tenzij je het leuk vindt om naar een scherm te kijken waar niets gebeurt.

 

Bij jou dan. Bij mij 130/20 down/up. En ik denk dat er voldoende tevreden gebruikers zijn. Bij jou is wat mis. Dat onderzoeken lijkt me beter dan gaan zeuren dat Odido geen goed product is.

 

Dat onderzoeken, ik heb al bijna een maand geleden een storing gemeld en Odido doet niets! Het modem is defect, dat is ook al duidelijk. Het gaat erom dat de Odido een waardeloze service levert. Ik hoop dat er bij jou ook snel iets stuk gaat en Odido je ook minstens een maand laat stikken. Met je  gezeur. Mafkees.

Reputatie 3

Waarom je nooit Odido 4Gvoor thuis moet nemen. Tenzij je het leuk vindt om naar een scherm te kijken waar niets gebeurt.

 

Bij jou dan. Bij mij 130/20 down/up. En ik denk dat er voldoende tevreden gebruikers zijn. Bij jou is wat mis. Dat onderzoeken lijkt me beter dan gaan zeuren dat Odido geen goed product is.

 

Dat onderzoeken, ik heb al bijna een maand geleden een storing gemeld en Odido doet niets! Het modem is defect, dat is ook al duidelijk. Het gaat erom dat de Odido een waardeloze service levert. Ik hoop dat er bij jou ook snel iets stuk gaat en Odido je ook minstens een maand laat stikken. Met je  gezeur. Mafkees.

Zo, slecht geslapen? Niet meteen schelden. Slecht voor je bloeddruk. Fijne dag nog.

Waarom je nooit Odido 4Gvoor thuis moet nemen. Tenzij je het leuk vindt om naar een scherm te kijken waar niets gebeurt.

 

Bij jou dan. Bij mij 130/20 down/up. En ik denk dat er voldoende tevreden gebruikers zijn. Bij jou is wat mis. Dat onderzoeken lijkt me beter dan gaan zeuren dat Odido geen goed product is.

 

Dat onderzoeken, ik heb al bijna een maand geleden een storing gemeld en Odido doet niets! Het modem is defect, dat is ook al duidelijk. Het gaat erom dat de Odido een waardeloze service levert. Ik hoop dat er bij jou ook snel iets stuk gaat en Odido je ook minstens een maand laat stikken. Met je  gezeur. Mafkees.

Zo, slecht geslapen? Niet meteen schelden. Slecht voor je bloeddruk. Fijne dag nog.

Nee hoor, alleen een gruwelijke hekel aan betweters.  Doei

Reputatie 4
Badge

@Hanz124 Had je al een melding aangemaakt via de netwerkkaart van odido?

Bekijk de landelijke dekking van ons netwerk | Odido

Je kan daar een bericht achterlaten met je gegevens. Je zal dan teruggebeld door een netwerkdeskundige die dan samen met jou kijkt hoe de connectie op de mast is.

Ik heb hier één keer mee te maken gehad en werd toen zeer deskundig en vriendelijk geholpen.

@GrannySmith Hanz124 slaapt zeker niet slecht maar wordt wel slecht geholpen door odido zoals je bij eerdere posten kan lezen. Heb begrip en respect en lees even alle posten voor je een antwoord geef😉

Reputatie 3

 

@GrannySmith Hanz124 slaapt zeker niet slecht maar wordt wel slecht geholpen door odido zoals je bij eerdere posten kan lezen. Heb begrip en respect en lees even alle posten voor je een antwoord geef😉

Nee, begrip voor mensen die meteen beginnen te schelden heb ik niet. En respect al helemaal niet. Dan heb ik geen enkele behoefte om nog verder te helpen. 

Reputatie 4
Badge

Ik heb exact hetzelfde probleem. Echter nadat ik het modem uit en aangezet heb is de inlogpagina helemaal niet meer bereikbaar. Verder veel last van verbrekende connectie en een dramatische upload van 0,95Mbs. 2 weken geleden gemeld als storing bij odido. Helaas geen enkele actie. Het ligt bij de supportafdeling….

@GrannySmith Is dit wat jij bedoeld. Hier begon hanz124 zijn probleem mee om uit te leggen. Volgens mij heel netjes. Lees even het hele draadje.

Reputatie 3

Ik heb exact hetzelfde probleem. Echter nadat ik het modem uit en aangezet heb is de inlogpagina helemaal niet meer bereikbaar. Verder veel last van verbrekende connectie en een dramatische upload van 0,95Mbs. 2 weken geleden gemeld als storing bij odido. Helaas geen enkele actie. Het ligt bij de supportafdeling….

@GrannySmith Is dit wat jij bedoeld. Hier begon hanz124 zijn probleem mee om uit te leggen. Volgens mij heel netjes. Lees even het hele draadje.

“Mafkees”, “betweter”. Dat dus. Verder geen behoefte meer te reageren.

Reputatie 4
Badge

Ik heb exact hetzelfde probleem. Echter nadat ik het modem uit en aangezet heb is de inlogpagina helemaal niet meer bereikbaar. Verder veel last van verbrekende connectie en een dramatische upload van 0,95Mbs. 2 weken geleden gemeld als storing bij odido. Helaas geen enkele actie. Het ligt bij de supportafdeling….

@GrannySmith Is dit wat jij bedoeld. Hier begon hanz124 zijn probleem mee om uit te leggen. Volgens mij heel netjes. Lees even het hele draadje.

“Mafkees”, “betweter”. Dat dus. Verder geen behoefte meer te reageren.

🤔

Volgens mij begin jij met opmerkingen zoals “zeuren” en lok jij deze uitspraken zelf uit.

Succes 

Ik heb exact hetzelfde probleem. Echter nadat ik het modem uit en aangezet heb is de inlogpagina helemaal niet meer bereikbaar. Verder veel last van verbrekende connectie en een dramatische upload van 0,95Mbs. 2 weken geleden gemeld als storing bij odido. Helaas geen enkele actie. Het ligt bij de supportafdeling….

@GrannySmith Is dit wat jij bedoeld. Hier begon hanz124 zijn probleem mee om uit te leggen. Volgens mij heel netjes. Lees even het hele draadje.

“Mafkees”, “betweter”. Dat dus. Verder geen behoefte meer te reageren.

🤔

Volgens mij begin jij met opmerkingen zoals “zeuren” en lok jij deze uitspraken zelf uit.

Succes 

Doel bereikt, mensen die geen zinnige bijdrage leveren kun beter niet reageren.

Hallo Odido, hoeveel geduld moet ik eigenlijk hebben? 

Nog steeds geen enkele reactie hoewel regelmatig beloofd is dat ik gebeld zou worden….

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Hanz124 

Ik zie de volgende conclusie in jouw case. Er is geen storing op het huisadres en in ons systeem zien we volledige sessies. In de app zien we dat je rond de 20GB verbruikt dus de specialist is benieuwd hoe je traag internet ervaart en graag willen ze 3 voorbeelden met datum, tijdstip en speedtest/website. Dan kunnen ze dit verder onderzoeken, want de screenshots die je hebt gedeeld met een snelheidstest en behaalde 60 mbps betekent dat het goed werkt volgens de specialist. 

Als je de voorbeelden kan delen dan zet ik ze in je case.

Hallo,

 

a:) Het gaat om de Upload snelheid. Een afbeedling had ik al bijgevoegd. Maar ook de downloads hangen soms en zit alles opeens vast. 

b:) Daarnaast is de router DEFECT! Dat is het andere probleem, zoals ook al eerder gemeld. Eerst een redirect naar de inlogpagina, na aan uitzetten komt de inlogpagina helemaal niet meer. Er kan niet meer ingelogd worden vanwege de redirect.

Rechtstreeks op de poort:

192.168.1.1 took too long to respond.

Try:

ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

 

c:) Waarom wordt er niet gecommuniceerd en wordt er zonder navraag een ticket gesloten. Degene die ik bij de melding had gesproken had werkelijk geen idee waar ze het over had. Die kan ook nooit iets zinnigs over brengen.

 

Hieronder is goed zichtbaar hoe beroerd de UPLOAD is.  De 1e is van vandaag, de andere van  7/11

 

 

 

 

 

Dit soort foutmeldingen “ERR_SSL_BAD_RECORD_MAC_ALERT” krijg ik continu bij uploads. Dit heb ik met verschillende pc's geprobeerd. Deze waren rechtstreeks aangesloten op de router met een kabel van 1 meter. Aan het interne netwerk ligt het dus niet.

 

Reputatie 7
Badge +9

@Hanz124 

Ik heb dit topic ook in je case gedeeld zodat ze de screenshots kunnen terugzien. Ik verwacht dat ze ermee aan de slag gaan en je snel van een oplossing voorzien. Excuses voor het ongemak!

Wat een soap. Krijg je een sms dat ze je niet konden bereiken (maar geen oproep gemist…) met het verzoek om terug te bellen met vermelding van het casenummer. Bel je het nummer krijg je als antwoord dat dit helemaal niet mogelijk is. Ze bellen wel terug….. 

 

Ik dump deze hier maar. Misschien dat er iemand nog eens naar gaat kijken. Wat een drama.

 

Tracing route to google.nl [142.250.179.131]
over a maximum of 30 hops:

  1     1 ms     1 ms     4 ms  LEDE.home [10.0.1.1]
  2     5 ms     4 ms     5 ms  192.168.0.1
  3     *        *        *     Request timed out.
  4     *        *        *     Request timed out.
  5     *        *        *     Request timed out.
  6     *        *        *     Request timed out.
  7    63 ms    25 ms    28 ms  84.241.225.42
  8     *        *        *     Request timed out.
  9    57 ms    26 ms    30 ms  74.125.50.94
 10    37 ms    28 ms    27 ms  142.251.70.73
 11    45 ms    28 ms    28 ms  209.85.250.123
 12    49 ms    32 ms    30 ms  ams17s10-in-f3.1e100.net [142.250.179.131]

 

Als er iemand nog een idee heeft hoor ik het graag. 

Gebeld met de servidedesk, de “techneut” heeft gecontateerd dat de downloadsnelheid goed is. Case gesloten. Werkelijk waar, hoe krijg je zo’n stel klantonvriendelijke idioten bij elkaar. 

 

Reputatie 4
Badge

Ik dump deze hier maar. Misschien dat er iemand nog eens naar gaat kijken. Wat een drama.

 

Tracing route to google.nl [142.250.179.131]
over a maximum of 30 hops:

  1     1 ms     1 ms     4 ms  LEDE.home [10.0.1.1]
  2     5 ms     4 ms     5 ms  192.168.0.1
  3     *        *        *     Request timed out.
  4     *        *        *     Request timed out.
  5     *        *        *     Request timed out.
  6     *        *        *     Request timed out.
  7    63 ms    25 ms    28 ms  84.241.225.42
  8     *        *        *     Request timed out.
  9    57 ms    26 ms    30 ms  74.125.50.94
 10    37 ms    28 ms    27 ms  142.251.70.73
 11    45 ms    28 ms    28 ms  209.85.250.123
 12    49 ms    32 ms    30 ms  ams17s10-in-f3.1e100.net [142.250.179.131]

Ik heb even gekeken hoe het bij mij gaat:

Tracing route to ams17s10-in-f3.1e100.net [142.250.179.131]
over a maximum of 30 hops:

  1     5 ms     5 ms     4 ms  192.168.1.1
  2     6 ms     5 ms     6 ms  192.168.0.1
  3     *        *        *     Request timed out.
  4     *        *        *     Request timed out.
  5     *        *        *     Request timed out.
  6     *        *        *     Request timed out.
  7    59 ms    40 ms    34 ms  84.241.225.42
  8     *        *        *     Request timed out.
  9    37 ms    33 ms    37 ms  74.125.50.94
 10    37 ms    34 ms    33 ms  142.251.70.73
 11    37 ms    31 ms    33 ms  209.85.250.123
 12    35 ms    30 ms    31 ms  ams17s10-in-f3.1e100.net [142.250.179.131]

Trace complete.

C:\Users\ferry>tracert google.nl

Tracing route to google.nl [142.250.179.195]
over a maximum of 30 hops:

  1    18 ms     2 ms     6 ms  192.168.1.1
  2     8 ms     7 ms     6 ms  192.168.0.1
  3     *        *        *     Request timed out.
  4     *        *        *     Request timed out.
  5     *        *        *     Request timed out.
  6     *        *        *     Request timed out.
  7    54 ms    32 ms    38 ms  84.241.225.42
  8     *        *        *     Request timed out.
  9    34 ms    33 ms    34 ms  72.14.197.78
 10    42 ms    32 ms    31 ms  72.14.239.107
 11    50 ms    35 ms    29 ms  142.251.48.179
 12    48 ms    32 ms    34 ms  ams15s42-in-f3.1e100.net [142.250.179.195]

Trace complete.

Mijn upload is goed in snelheid.

Misschien dat @Hajar van Odido nog een balletje kan opgooien binnen odido?

Ik dump deze hier maar. Misschien dat er iemand nog eens naar gaat kijken. Wat een drama.

 

Tracing route to google.nl [142.250.179.131]
over a maximum of 30 hops:

  1     1 ms     1 ms     4 ms  LEDE.home [10.0.1.1]
  2     5 ms     4 ms     5 ms  192.168.0.1
  3     *        *        *     Request timed out.
  4     *        *        *     Request timed out.
  5     *        *        *     Request timed out.
  6     *        *        *     Request timed out.
  7    63 ms    25 ms    28 ms  84.241.225.42
  8     *        *        *     Request timed out.
  9    57 ms    26 ms    30 ms  74.125.50.94
 10    37 ms    28 ms    27 ms  142.251.70.73
 11    45 ms    28 ms    28 ms  209.85.250.123
 12    49 ms    32 ms    30 ms  ams17s10-in-f3.1e100.net [142.250.179.131]

Ziet er niet goed uit. Misschien kan @Hajar van Odido nog iets voor je betekenen?

Nee, dat is ook het probleem. Gezien het feit dat router ook niet goed functioneert wil ik die als klaar hebben. Deze heb ik nog geen jaar geleden aangeschaft bij Odido. Maar ja..probeer dat maar eens duidelijk te maken. De technische dienst gaat niet verder kijken dan de up en download en sluit het ticket. Daar hoor je verder niets van… Dus ze bellen niet om na te vragen maar sluiten het ticket gewoon. 

Blijkt mijn ticket weer gesloten en zit ik nog steeds met een defecte router. Inmiddels maar een klacht ingediend tegen Odido. Heeft iemand nog een tip voor een vervangende router?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Hanz124 

Oprechte excuses voor hoe het loopt. Ik zie dat er een nieuwe case is aangemaakt gister en dat een ander team jouw case gaat onderzoeken. Ik hoop dat hier uit snel een oplossing komt. Nogmaals excuses voor het ongemak!

Onderzoeken begint met een contact op te nemen en te vragen wat er aan de hand is. Een beetje van achter je bureaustoel de nerd uithangen en denken van ach die domme gebruikers ook en vervolgens het ticket sluiten slaat nergens op. Bovendien heb ik al meerder malen aangegeven dat de router defect is. Deze valt gewoon onder garantie, daar is geen onderzoek voor nodig.  

Hieronder kun je zien dat het goed mis is.

Tracing route to nu.nl [104.110.191.24]
over a maximum of 30 hops:

  1     2 ms     1 ms     1 ms  LEDE.home [10.0.1.1]
  2     5 ms     3 ms     4 ms  192.168.0.1
  3     *        *        *     Request timed out.
  4     *        *        *     Request timed out.
  5     *        *        *     Request timed out.
  6     *        *        *     Request timed out.
  7    27 ms    26 ms    27 ms  84.241.225.42
  8     *        *        *     Request timed out.
  9    44 ms    26 ms    31 ms  a104-110-191-24.deploy.static.akamaitechnologies.com [104.110.191.24]

Trace complete.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Hanz124 

Ik heb je topic ook nogmaals in de case gezet zodat ze kunnen meelezen en zien wat er aan de hand is. Ik hoop dat dat ook voor een snellere oplossing zal zorgen. Ik doe alles wat ik kan vanuit mijn rol en ben hierin ook afhankelijk van de technische dienst. Nogmaals excuses!

Reageer