Beantwoord

Login pagina t-mobile website wil niet laden wanneer verbonden met mijn persoonlijke T-mobile netwerk

  • 29 November 2020
  • 39 reacties
  • 2171 Bekeken

Beste,

De website http://www.t-mobile.nl/login wil op geen browser voor me laden, ook niet in incognito-modus. Via mijn mobiele telefoon heb ik hetzelfde probleem, maar alleen wanneer ik met de wifi van mijn t-mobile thuis netwerk ben verbonden. Dit is letterlijk de enige webpagina die niet werkt, de rest van de website waaronder deze community omgeving werkt zonder problemen.

Google chrome:

This page isn’t working www.t-mobile.nl redirected you too many times.
Try clearing your cookies.
ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Firefox:

The page isn’t redirecting properly

An error occurred during a connection to www.t-mobile.nl.

    This problem can sometimes be caused by disabling or refusing to accept cookies.

Microsoft Edge:

The page isn’t redirecting properly

An error occurred during a connection to www.t-mobile.nl.

    This problem can sometimes be caused by disabling or refusing to accept cookies.

N.a.v. de foutmeldingen heb ik geprobeerd de cookies te verwijderen. Daarna zelfs met de tool Ccleaner de cookies + andere browsergegevens verwijderd. Incognito of private-modussen helpen niet. Niets werkt! Behalve misschien als ik mijn mobiele telefoon als hotspot instel maar mijn desktop computer heeft geen wifi-kaart. Wat is het probleem?

 
icon

Beste antwoord door Sander 7 January 2021, 10:50

Bekijk origineel

39 reacties

Reputatie 1

@Sander : De één opgelost, nu de ander. 
Ik wil mijn dochters abbonnement koppelen aan t-mobile thuis klantvoordeel. Dat lukt me niet vanwegen een adres fout. schijnbaar is haar woonadres anders ingevuld dan tmobile thuis. Wilde daarom inloggen onder haar account om te kijken wat het adres is bij haar account. maar dat lukt niet. net zoals alle links hierboven, ik kom alleen ingelogd onder het forum of op tmobile thuis. maar wat ik ook doe, als ik naar het mobile stuk wil inloggen krijg ik onderstaande.
Ik heb onderstaande even uit Chrome gepakt, maar in Edge dezelfde meldingen. Zoals je ziet wordt er 20x geredirect naar login?mobileselected=1. Dit betekend dat er 20x naar zichzelf wordt verwezen in de webpagina. En dat is dus een loop in de programmering van jullie site.
Ik ben geen  volwaardige ontwikkelaar, maar volgens mij is dit debug aan op de pagina en dan zie je vanzelf waar het mis gaat. 

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @JeroenGroenouwe,

 

Dank voor dit uitzoekwerk! Ik zal het doorspelen. Hoe dan ook, ik verwacht dat we volgende week een grote stap verder zijn. Mid volgende week zullen we een aanpassing doorvoeren die (hoogstwaarschijnlijk!) dit probleem verhelpt! 

Fingers crossed!

Reputatie 1

Hoi @JeroenGroenouwe,

 

Dank voor dit uitzoekwerk! Ik zal het doorspelen. Hoe dan ook, ik verwacht dat we volgende week een grote stap verder zijn. Mid volgende week zullen we een aanpassing doorvoeren die (hoogstwaarschijnlijk!) dit probleem verhelpt! 

Fingers crossed!

Hoi @Sander 

Ben benieuwd. Ik ga het wel eind volgende week proberen. Laat het je weten. 

Groeten, Jeroen

Reputatie 7
Badge +6

Dag @Swrinny @JPHR @J0grO @Joop Kuiper @Expl0rer @rsc96onl @KeesZ,

 

Volgens mij is de aanpassing vannacht doorgevoerd. Ik kan in ieder geval weer inloggen vandaag mij Thuis wifi verbinding. Willen jullie controleren of het bij jullie ook weer werkt?

T-Mobile.nl/login

 

 

Reputatie 1

Hoi @JeroenGroenouwe,

 

Dank voor dit uitzoekwerk! Ik zal het doorspelen. Hoe dan ook, ik verwacht dat we volgende week een grote stap verder zijn. Mid volgende week zullen we een aanpassing doorvoeren die (hoogstwaarschijnlijk!) dit probleem verhelpt! 

Fingers crossed!

Hoi @Sander 

Ben benieuwd. Ik ga het wel eind volgende week proberen. Laat het je weten. 

Groeten, Jeroen

Hoi @Sander , 

ik heb geen foutmeldingen meer als ik inlog. dus het lijkt verholpen.

Nog een vraag: bij wie moet ik zijn voor fouten en foutmeldingen in de TV app? 

groet

jeroen

 

Beste Sander,

Zowel voor mobiel als voor thuis kan ik nu weer op de normale manier inloggen.

Met dank (!) en groet,

JPHR

Beste Sander,

Ook bij mij is het probleem verholpen. Dankjewel. 

Hoi @Sander - ik krijg nu geen foutmelding meer. Bedankt!

Hier ook geen probleem meer met inloggen. Bedankt!

 

Volgens mij is de aanpassing vannacht doorgevoerd. Ik kan in ieder geval weer inloggen vandaag mij Thuis wifi verbinding. Willen jullie controleren of het bij jullie ook weer werkt?

T-Mobile.nl/login

 

@Sander

Het probleem is wel geteld voor mij 1 dag verholpen. vandaag wou ik dat weer en helaas weer het zelfde probleem.

ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Het probleem is dus voor mij niet verholpen. Nu ben ik van plan om glasvezel te nemen dat vandaag is aangesloten door de monteurs van KPN. Is dan dit probleem wel opgelost? En hoelang duurt het voordat T-mobile aangeeft dat er glasvezel op mijn adres is?(kpn en anderen zeggen dat ik het al heb op hun website namelijk)

 

Update, na een aantal keren de cookies te verwijderen is het toch weer gelukt om in te loggen.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @patje55 

Bedankt voor je terugkoppeling! Fijn dat het weer lukt om in te loggen. 

Ik gebruik een dongel met prepaid kaartje voor mijn laptop en heb hetzelfde probleem. Met geen mogelijkheid kom ik het internet op. Ben in de T-Mobile winkel geweest, maar er zijn verder geen blokkades of pincodes die mobiel internet in de weg zouden kunnen zitten.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @RolandDongel 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en volledige adres. Dan kan ik in je gegevens kijken en achterhalen waar het probleem zit. 

Hoi Hajar,

Dankjewel voor je reactie. Het probleem is opgelost: ik heb een Lebara-kaartje gekocht, sim in de dongel, databundel erbij en probleemloos het internet op. Zo hoort het. Voor mij in elk geval voorlopig geen T-Mobile meer.

Reageer