Beantwoord

Login pagina t-mobile website wil niet laden wanneer verbonden met mijn persoonlijke T-mobile netwerk

  • 29 November 2020
  • 41 reacties
  • 2676 Bekeken

Beste,

De website http://www.t-mobile.nl/login wil op geen browser voor me laden, ook niet in incognito-modus. Via mijn mobiele telefoon heb ik hetzelfde probleem, maar alleen wanneer ik met de wifi van mijn t-mobile thuis netwerk ben verbonden. Dit is letterlijk de enige webpagina die niet werkt, de rest van de website waaronder deze community omgeving werkt zonder problemen.

Google chrome:

This page isn’t working www.t-mobile.nl redirected you too many times.
Try clearing your cookies.
ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Firefox:

The page isn’t redirecting properly

An error occurred during a connection to www.t-mobile.nl.

    This problem can sometimes be caused by disabling or refusing to accept cookies.

Microsoft Edge:

The page isn’t redirecting properly

An error occurred during a connection to www.t-mobile.nl.

    This problem can sometimes be caused by disabling or refusing to accept cookies.

N.a.v. de foutmeldingen heb ik geprobeerd de cookies te verwijderen. Daarna zelfs met de tool Ccleaner de cookies + andere browsergegevens verwijderd. Incognito of private-modussen helpen niet. Niets werkt! Behalve misschien als ik mijn mobiele telefoon als hotspot instel maar mijn desktop computer heeft geen wifi-kaart. Wat is het probleem?

 
icon

Beste antwoord door Sander 7 January 2021, 10:50

Bekijk origineel

41 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @TinaR. 

Heb je dit ook via andere browsers en andere apparaten?

Helpt het legen van de cache of verwijderen van cookies?

Ook ik heb hetzelfde probleem al heel lang, ik lees hierboven de tip om via VPN te proberen en dat werkt inderdaad, dank! Wel bizar dat via de gewone wifi aansluiting je niet kan inloggen op de Tmobile site en dat dit na meer dan een jaar nog stééds niet opgelost is….

Hoi Hajar,

Dankjewel voor je reactie. Het probleem is opgelost: ik heb een Lebara-kaartje gekocht, sim in de dongel, databundel erbij en probleemloos het internet op. Zo hoort het. Voor mij in elk geval voorlopig geen T-Mobile meer.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @RolandDongel 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en volledige adres. Dan kan ik in je gegevens kijken en achterhalen waar het probleem zit. 

Ik gebruik een dongel met prepaid kaartje voor mijn laptop en heb hetzelfde probleem. Met geen mogelijkheid kom ik het internet op. Ben in de T-Mobile winkel geweest, maar er zijn verder geen blokkades of pincodes die mobiel internet in de weg zouden kunnen zitten.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @patje55 

Bedankt voor je terugkoppeling! Fijn dat het weer lukt om in te loggen. 

 

Volgens mij is de aanpassing vannacht doorgevoerd. Ik kan in ieder geval weer inloggen vandaag mij Thuis wifi verbinding. Willen jullie controleren of het bij jullie ook weer werkt?

T-Mobile.nl/login

 

@Sander

Het probleem is wel geteld voor mij 1 dag verholpen. vandaag wou ik dat weer en helaas weer het zelfde probleem.

ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Het probleem is dus voor mij niet verholpen. Nu ben ik van plan om glasvezel te nemen dat vandaag is aangesloten door de monteurs van KPN. Is dan dit probleem wel opgelost? En hoelang duurt het voordat T-mobile aangeeft dat er glasvezel op mijn adres is?(kpn en anderen zeggen dat ik het al heb op hun website namelijk)

 

Update, na een aantal keren de cookies te verwijderen is het toch weer gelukt om in te loggen.

 

 

 

Hier ook geen probleem meer met inloggen. Bedankt!

Hoi @Sander - ik krijg nu geen foutmelding meer. Bedankt!

Beste Sander,

Ook bij mij is het probleem verholpen. Dankjewel. 

Beste Sander,

Zowel voor mobiel als voor thuis kan ik nu weer op de normale manier inloggen.

Met dank (!) en groet,

JPHR

Reputatie 1

Hoi @JeroenGroenouwe,

 

Dank voor dit uitzoekwerk! Ik zal het doorspelen. Hoe dan ook, ik verwacht dat we volgende week een grote stap verder zijn. Mid volgende week zullen we een aanpassing doorvoeren die (hoogstwaarschijnlijk!) dit probleem verhelpt! 

Fingers crossed!

Hoi @Sander 

Ben benieuwd. Ik ga het wel eind volgende week proberen. Laat het je weten. 

Groeten, Jeroen

Hoi @Sander , 

ik heb geen foutmeldingen meer als ik inlog. dus het lijkt verholpen.

Nog een vraag: bij wie moet ik zijn voor fouten en foutmeldingen in de TV app? 

groet

jeroen

 

Reputatie 7
Badge +6

Dag @Swrinny @JPHR @J0grO @Joop Kuiper @Expl0rer @rsc96onl @KeesZ,

 

Volgens mij is de aanpassing vannacht doorgevoerd. Ik kan in ieder geval weer inloggen vandaag mij Thuis wifi verbinding. Willen jullie controleren of het bij jullie ook weer werkt?

T-Mobile.nl/login

 

 

Reputatie 1

Hoi @JeroenGroenouwe,

 

Dank voor dit uitzoekwerk! Ik zal het doorspelen. Hoe dan ook, ik verwacht dat we volgende week een grote stap verder zijn. Mid volgende week zullen we een aanpassing doorvoeren die (hoogstwaarschijnlijk!) dit probleem verhelpt! 

Fingers crossed!

Hoi @Sander 

Ben benieuwd. Ik ga het wel eind volgende week proberen. Laat het je weten. 

Groeten, Jeroen

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @JeroenGroenouwe,

 

Dank voor dit uitzoekwerk! Ik zal het doorspelen. Hoe dan ook, ik verwacht dat we volgende week een grote stap verder zijn. Mid volgende week zullen we een aanpassing doorvoeren die (hoogstwaarschijnlijk!) dit probleem verhelpt! 

Fingers crossed!

Reputatie 1

@Sander : De één opgelost, nu de ander. 
Ik wil mijn dochters abbonnement koppelen aan t-mobile thuis klantvoordeel. Dat lukt me niet vanwegen een adres fout. schijnbaar is haar woonadres anders ingevuld dan tmobile thuis. Wilde daarom inloggen onder haar account om te kijken wat het adres is bij haar account. maar dat lukt niet. net zoals alle links hierboven, ik kom alleen ingelogd onder het forum of op tmobile thuis. maar wat ik ook doe, als ik naar het mobile stuk wil inloggen krijg ik onderstaande.
Ik heb onderstaande even uit Chrome gepakt, maar in Edge dezelfde meldingen. Zoals je ziet wordt er 20x geredirect naar login?mobileselected=1. Dit betekend dat er 20x naar zichzelf wordt verwezen in de webpagina. En dat is dus een loop in de programmering van jullie site.
Ik ben geen  volwaardige ontwikkelaar, maar volgens mij is dit debug aan op de pagina en dan zie je vanzelf waar het mis gaat. 

 

 

Dag allemaal, 

 

Het lijkt erop dat we gevonden hebben wat het probleem veroorzaakt. Dit zullen we in week 1 aanpassen. Ik zal het hier melden zodra het is doorgevoerd. 

 

In de tussentijd zijn dit mogelijke tijdelijke oplossingen:

  1. Gebruik deze link om in te loggen in My T-Mobile (Thuis): https://www.t-mobile.nl/login?mobileselected=1
  2. Gebruik een VPN verbinding om in te loggen. 
  3. Schakel tussen je 4G verbinding en je Wifi verbinding om in te loggen. Het is een kleine groep klanten die problemen heeft met het inloggen op T-Mobile 4G én Wifi. 

 

 

Uhh ik zit bekabelt ook met dit probleem. Het is niet alleen Wifi of 4G maar ook als je bekabeld het probeert. Geen van de mogelijkheden die hier gegeven word werkt. 

Reputatie 7
Badge +6

Dag allemaal, 

 

Het lijkt erop dat we gevonden hebben wat het probleem veroorzaakt. Dit zullen we in week 1 aanpassen. Ik zal het hier melden zodra het is doorgevoerd. 

 

In de tussentijd zijn dit mogelijke tijdelijke oplossingen:

  1. Gebruik deze link om in te loggen in My T-Mobile (Thuis): https://www.t-mobile.nl/login?mobileselected=1
  2. Gebruik een VPN verbinding om in te loggen. 
  3. Schakel tussen je 4G verbinding en je Wifi verbinding om in te loggen. Het is een kleine groep klanten die problemen heeft met het inloggen op T-Mobile 4G én Wifi. 

 

 

Hier exact hetzelfde probleem. Mij meerdere browsers geprobeerd.

Ook via de hier gemelde links werkt het niet! Dit is al minstens een maand het geval.

Ik heb ook al vele weken last van dit verschijnsel (foutmelding over 'Too many HTTP redirects').

Nu heb ik het ook eens geprobeerd via mijn VPN en dan lukt het inloggen wel.

Overigens is het voldoende als ik de beginpagina (met de login velden) bereikt heb. Als ik op dat moment de VPN uitschakel en dus weer gewoon rechtstreeks vanaf via mijn T-Mobile Thuis aansluiting werk, kan ik de login gegevens intoetsen en dan werkt alles als vanouds. Het lijkt erop, dat de exacte invulling van de URL, die je krijgt als je op de knop 'Inloggen’ klikt, maakt of je wel of niet de foutmelding krijgt.

Ik vind het wel verontrustend, dat T-Mobile er na wekenlange meldingen via deze community niet in slaagt een dergelijke fout op te sporen en te corrigeren.

Na melding via facebook en hier als tweede de melding gemaakt van dit probleem had ik tijdelijk weer even toegang tot de login pagina. Maar helaas het was tijdelijk. Ik krijg weer het zelfde probleem kan niet inloggen bij my t-mobile. Dit word nu toch wel zeer vervelend. Ik kan zowel niet via de desktop inloggen als niet via de mobile telefoon via het 4g netwerk. Het lijkt dus zeer dat het niet met de gebruikte apparaten te maken heeft maar gewoon met het t-mobile netwerk. Om de een of andere reden worden bepaalde gebruikers gewoon weg uitgesloten van hun eigen account. Ik heb alle methodes geprobeerd. Ik kan wel inloggen via de zakelijke accounts maar ik heb geen zakelijke account en kan bijvoorbeeld al niet eens netflix toevoegen aan mijn account. Kort om je kunt alleen dingen bekijken maar geen dingen zelf veranderen. En dit word wel zeer vervelend nu.

Ik overweeg dan ook om maar te gaan overstappen naar een andere provider.

Reputatie 7
Badge +6

Dag allen, 

 

Bedankt voor het meedenken! We werken nog steeds hard aan een oplossing en proberen het probleem te reproduceren op allerlei netwerken, apparaten en software, maar het blijkt lastiger te vinden dan gedacht. Daarom ben ik zo blij met bovenstaande tips. Het is mij gelukt om via https://www.t-mobile.nl/login?mobileselected=1 in te loggen op mijn account, terwijl ik verbonden was met het Thuis netwerk op Wifi. Voor diegene waarbij het werkt, dan is dit een goede tijdelijke omweg. In de tussentijd gaan wij verder met het onderzoek naar de reden dat het bij sommige klanten niet lijkt te werken. 

Ik heb hetzelfde probleem, in mijn geval gaat het om 4g voor thuis. Ik vermoed dat het mis gaat bij het herkennen van het netwerk voor automatisch inloggen. Als ik via het 4g netwerk op mijn mobiel naar de pagina ga werkt het namelijk wel gewoon. 

Reputatie 1

Hier hetzelfde probleem

Voor de zekerheid nogmaals via:

https://www.t-mobile.nl/login

Resultaat via die weg nog steeds:

“The page isn’t redirecting properly”

Reageer