[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis

[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis

Toon eerste reactie

108 reacties

@stefanva Geen dank, kon je geen 100% zekerheid geven, gelukkig kon @Brian dit wel.

Ook fijne feestdagen.

Reputatie 2

 

 

Hi @PHemelrijk, ik heb je dossier gecheckt en ik zie inderdaad dat de TV voucher verdwenen is. Geen zorgen, ik ga voor jou hier achterna. Zodra ik meer weet, kom ik bij je terug!  

Hey T- Mobile, van Candy een privé bericht gehad, maar op afgelopen bericht aan haar nog geen reactie. Vandaar hier nog even. Ik zie in mijn thuis omgeving nog steeds geen tv voucher optie die ik wel had in mijn omgeving. Zover ik begrepen heb behoor ik daar nog steeds recht op te hebben. Ik heb alleen mijn mobiele abonnement geüpgraded en mijn internet naar 1000 verhoogd..Willen jij mij even laten weten hoe het ervoor staat en hoe ik de 7.50 korting alsnog kan krijgen? gr. Patrick

Reputatie 4

Hoi, behoud ik de TV-voucher (€7,50 tegoed) ook als ik nu ga verlengen?

Reputatie 7

Hi @WhySoSerious Met een verlenging ga je over naar nieuwe voorwaarden en kan je de TV Voucher inderdaad niet meer gebruiken. Maar geen zorgen, in veel gevallen ga je er op vooruit! Één van mijn collega's neemt graag de mogelijkheden met je door, mocht je niet willen verlengen dan kan je je huidige abonnement gewoon door laten lopen. Je kan hiervoor het beste telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0419, mijn collega's zitten voor je klaar!

Reputatie 4

Hi @WhySoSerious Met een verlenging ga je over naar nieuwe voorwaarden en kan je de TV Voucher inderdaad niet meer gebruiken. Maar geen zorgen, in veel gevallen ga je er op vooruit! Één van mijn collega's neemt graag de mogelijkheden met je door, mocht je niet willen verlengen dan kan je je huidige abonnement gewoon door laten lopen. Je kan hiervoor het beste telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0419, mijn collega's zitten voor je klaar!

Net gebeld en kreeg de eerste 3 maanden €5 korting en dan was ik het €7,50 tv tegoed inderdaad kwijt. Ik ga er helaas niet op vooruit en voor mij dus geen reden om te verlengen.

Het €7,50 tv tegoed blijft ook na het einde van je contract geldig en dan is alles maandelijks opzegbaar zei je collega aan de telefoon.

Reputatie 7

Hi @WhySoSerious, yes klopt helemaal, als je niet verlengt dan kan je van het huidige aanbod gebruik blijven maken. Als je verlengd dan ga je over naar de nieuwe voorwaarden, als dit niet voordeliger voor je is dan zou ik gewoon lekker van het abonnement gebruik blijven maken.:slight_smile:

Hmm. En hoe zit het met klanten die niet in een T-Mobile fiber gebied zitten, maar een KPN-Reggefiber fiber hebben? De opties 200/200 en 500/500 zijn vervallen.

Ik ga dus niet mijn snelheid downgraden hiervoor, maar door het accepteren in de mobiele abo’s zijn deze wel al over. Echter, dan ben ik nu dus duurder uit!

Want facturen waren eerst 22,50 per abo. Nu dus 25€ per abo. Plus mijn hudige abo voor Thuis (500/500 en TV etc) a la 64,-.. wat ik dus echt *niet* ga downgraden naar 100/100.

Kan ik mij beroepen op 14 dagen bedenktijd, en de zaak nog terugdraaien?

Reputatie 7
Badge +15

Hi

 

Zo jammer dat dit voor glasvezel is, Ik heb internet 50 DSL met klantvoordeel dus 100 mb. Het zou echt tof zijn als wij ook €25 mogen betalen en ik heb wel een go unlimited.

Heel raar dat de 200 mbit optie verdwenen is, ben blij dat ik 11 dagen geleden aangesloten ben dan.

Ik vind de nieuwe abonnementen verwarrend, vooral omdat ik net alles op een rijtje had van kortingen bij mijn huidige abonnement lol. Weet niet helemaal of overstappen naar deze nieuwe voorwaarden voordeliger is?

Reputatie 7
Badge +4

Hmm. En hoe zit het met klanten die niet in een T-Mobile fiber gebied zitten, maar een KPN-Reggefiber fiber hebben? De opties 200/200 en 500/500 zijn vervallen.

Ik ga dus niet mijn snelheid downgraden hiervoor, maar door het accepteren in de mobiele abo’s zijn deze wel al over. Echter, dan ben ik nu dus duurder uit!

Want facturen waren eerst 22,50 per abo. Nu dus 25€ per abo. Plus mijn hudige abo voor Thuis (500/500 en TV etc) a la 64,-.. wat ik dus echt *niet* ga downgraden naar 100/100.

Kan ik mij beroepen op 14 dagen bedenktijd, en de zaak nog terugdraaien?

Jij hebt de keuze om op het huidige prijsplan te blijven of over te stappen naar het nieuwe prijsplan. Val je onder het oude prijsplan, dan blijven de oude voorwaarden geldig.

Reputatie 7
Badge +15

@Waqqas

Goed nieuws: Het aanbod geldt ook voor DSL klanten. Als jij een DSL abonnement en een Unlimited abonnement combineert, betaal je voor beiden €25 per stuk. Op DSL krijg je dan de hoogst mogelijke snelheid (dus maximaal 100 MBit/s). Hierboven kun je vinden hoe je van het nieuwe aanbod gebruik kan maken

Had het nergens gelezen van DSL maar dit os echt top van T-mobile!

 

Ik zat even te rekenen, betaal nu 36 voor 200 mbit, zou naar 30 euro per maand kunnen voor 100 mbit. Wat gebeurt er als mijn contract over een jaar afloopt, moet ik dan automatisch overstappen naar 100 mbit?

 Op dit moment maken wij naast ons eigen glasvezelnetwerk ook nog gebruik van een niet-eigen DSL- en glasvezelnetwerk. Dat maakt het dat we snelheden boven de 100 Mb/s daarop nog niet zo voordelig kunnen aanbieden als we zouden willen en hoe we het voor ogen hebben met dit nieuwe aanbod. Natuurlijk is het onze ambitie om dit op den duur wel te kunnen bieden.

 

duidelijk, geen gevaar voor downgrade dus op dit moment.

Daar de tarieven gemaximaliseerd zijn moet er vast wel iets mogelijk zijn, misschien niet zo fors als met de lagere snelheden (ik vraag me eigenlijk af of jullie hier niet onder kostprijs zitten als ik de ODF tarieven erbij pak..), de 40€ (zonder korting) lijkt mij best haalbaar, maar goed, ik weet niet de ins-en-outs hoe jullie naar KPN afgerekend worden.

Reputatie 7

Betekent dat als je je Thuis abo omzet naar 1000Mbps en een Go'19 10GB omzet naar Unlimited dat je voor beide €25 gaat betalen? Of geldt dat alleen voor nieuwe klanten?

 

Jackpot!

Eigenlijk klopt het dus niet wat er gezegd wordt.

je betaald 25 euro voor de hoogst mogelijke snelheid.

ik heb nu 200mbit thuis en unlimited mobiel.

maar wil ik het internet thuis naar 25 euro  en dan kan ik alleen naar 100mbit .

Dit is dus duidelijk niet de hoogst mogelijke snelheid aangezien ik nu 200mbit heb.

Hoe lossen jullie dit op?

ik ben aan de klantenservice lijn een uur lang doorverbonden van de een naar de andere medewerker en niemand lijkt te begrijpen hoe het werkt.

bel van de week maar terug als we de boel op orde hebben krijg ik te horen.

dat kan toch niet waar zijn.

Mvg

micha 

Reputatie 3

Misschien reageer ik te vroeg maar het lijkt erop dat de gebruikers met een slechte ADSL verbinding hier niet aan mee kunnen doen. Ik heb een postcodecheck gedaan en kreeg de melding dat wij niet in aanmerking komen ivm de te slechte verbinding. Wij blijven dus aangewezen op 4g voor thuis wat a) een max snelheid heeft van 25Mbit en b) 35 euro kost.

“Met de maximumsnelheden lost T-Mobile een van de beloftes in die het deed bij de overname van Tele2, namelijk landelijk 100 Mbps aanbieden”   Niet helemaal waar dus.

Reputatie 3

Gedeeltelijk mee eens TAVL maar de quote klopt dus niet.

“Met de maximumsnelheden lost T-Mobile een van de beloftes in die het deed bij de overname van Tele2, namelijk landelijk 100 Mbps aanbieden”

T-Mobile lost hiermee niet de belofte in, T-Mobile is wel bezig met het inlossen van de belofte. Voor velen misschien een klein verschil voor anderen niet.Overigens gun ik iedereen die hier wel gebruik van kan maken dit produkt van harte en ik hoop dat dit ook voor de wat meer specifieke gebruikers zal leiden tot uiteindelijk een fatsoenlijke internetverbinding thuis voor een fatsoenlijke prijs. Wat dat betreft complimenten voor T-Mobile voor het verder openbreken van de markt.

 

Reputatie 5

Jammer dat Tmobile geen bonding aansluiting maakt , technisch is mogelijk . Voor mij is het nu niet aantrekkelijk om over te stappen van ziggo voor mijn tv en internet.

Reputatie 7
Badge +4

Gedeeltelijk mee eens TAVL maar de quote klopt dus niet.

“Met de maximumsnelheden lost T-Mobile een van de beloftes in die het deed bij de overname van Tele2, namelijk landelijk 100 Mbps aanbieden”

T-Mobile lost hiermee niet de belofte in, T-Mobile is wel bezig met het inlossen van de belofte. Voor velen misschien een klein verschil voor anderen niet.Overigens gun ik iedereen die hier wel gebruik van kan maken dit produkt van harte en ik hoop dat dit ook voor de wat meer specifieke gebruikers zal leiden tot uiteindelijk een fatsoenlijke internetverbinding thuis voor een fatsoenlijke prijs. Wat dat betreft complimenten voor T-Mobile voor het verder openbreken van de markt.

 

Touché. Het is niet volledig ingelost. Maar daar wordt dus aan gewerkt. Al zullen buitengebieden vooralsnog niet als eerste verglaast worden. Hoop voor je dat er snel een initiatief tot glasvezelf voor je komt. Of zelf eentje opstarten?

Reputatie 7
Badge +15

@Sander 

Ik had nog even een vraagje, mij go unlimited is al actief en op 1 november heb ik internet 50 DSL en vast internet, moet ik eerst upgraden naar internet 100 voor de €25 euro deal?

En ik wil mijn nummer niet kwijt bij vast bellen (Ik heb nummerbehoud) dus ik betaal dan €27,50?

Reputatie 1

hallo

 

ik heb tmobile thuis en mobiel. Ik maakte al gebruik van klantenvoordeel.

IK heb me internet naar premium 1gb gezet. Hoe snel word dat aangepast ? krijg ik daar bericht over??
er stond iets na het aanmelden maar ik had het niet goed gelezen

50 Mbps is de maximale leverbare snelheid. En omdat WiFi het voorkeursnetwerk is zal je 50 Mbps hebben als je het aan hebt staan. De latency is wel beter van vast dan mobiel en je kan de verbindingen natuurlijk samenvoegen (bridgen). Maar wie doet dat nou?

Voor de VDSL verbinding? Ze lopen al jaren achter op KPN, de netwerkbeheerder. Die heeft pairbonding, maar de modems van de andere providers zijn niet geschikt en een eigen bonding modem kan ook niet want het zit niet in het pakket.

Reputatie 7
Badge +4

@Phaedon Tsja, KPN is de baas, en bied dus als enige pairboanding aan. voor de concurrentie hebben ze het zo duur gemaakt dat als ze het aanbieden het te duur is om te verkopen aan de consument 

Reputatie 7

Hi all,

Ik zie dat jullie elkaar onderling al onwijs goed hebben geholpen, dank daarvoor!

@Doornekamp33, bij een wijziging naar de nieuwe voorwaarden blijft je contractperiode hetzelfde.

Als er nog andere vragen zijn waar we bij moeten helpen, laat het gerust weten!

Reageer