[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis

[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis

Toon eerste reactie

108 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Fiekert123 De enige manier waarop dat mogelijk is door het huidige ODF netwerk word uitgebreid.

Bij hogere snelheiden op het WBA netwerk zal T-Mobile verlies lijden met de huidige inkoop tarieven die KPN WBA bied

Reputatie 3

Hallo,

 

ik heb vorige maand 31 september mijn mobiele abbo verlengd naar go 10Gb en 120 min bellen.

verder loopt mijn t-mobile thuis alles in 1 volgende maand af en kan verlengen.

 

bij t-mobile alles in 1 heb ik 3 thema kanalen + foxsporteredivie gratis, €2,50 korting

 

welke stappen moet ik nemen om de optimaalste kortingen te krijgen voor zowel mobiel als alles in 1?

betaal nu 20€ voor 10GB en €32,50 voor 50 mbit internet ( alles in 1)

Ik heb op dit moment een Internet Fast abonnement icm Unlimited mobiel. Ieder voor €25 per maand dus. Volgens de planning van KPN zal er op mijn adres in april/mei 2023 glasvezel aangelegd worden.   Ik ga echter wachten met overstappen op glasvezel tot KPN DSL verbindingen hier uit zet. Dit omdat hoe ik het lees, T-Mobile mij bij een eigen gemaakte keus dwingt om de voorwaarden van een huidig prijsplan te accepteren. Deze zijn echter minder gunstig. Daarom wacht ik tot koper uit gaat. Internet Fast beloofd de snelst mogelijke (tot 100 mbit in dit prijsplan in KPN gebied) snelheid thuis.

 

Mijn vraag: hoe gaat T-Mobile om met deze migratie? Ik verwacht na de migratie 100 mbit Glasvezel voor €25 per maand te hebben, wegens het combineren van mijn Internet Fast prijsplan icm unlimited mobiel. Inflatiecorrectie negeer ik even.

Reputatie 7
Badge +14

De oude proporties worden niet meer aangeboden en kunnen door medewerkers niet meer worden geselecteerd.  Je gaat bij overstap naar glasvezel wel behoorlijk omhoog qua upload. Misschien niet nodig, maar wel lekker.

Dus helaas, daar horen ook de nieuwe voorwaarden bij.

Vraagje in April ( duurt nog even ) gaan we verhuizen en ik wil graag een 500Mbit verbinding, bij voorkeur wil ik dat via Tmobile. Nu zie ik dat dit niet meer is af-te-sluiten. Komt deze optie nog wel terug voor het KPN regiefibernetwerk? 

Of blijft het bij 100Mbit. 

 

Ik zit al in het oude prijsplan. Er is geen sprake van dat ik die nog moet ‘selecteren’. Daarom mijn vraag: Zodra het koper uitgezet is —> hoe gaat T-Mobile om met de migratie. Ik sluit een overeenkomst met T-Mobile voor een internetverbinding. Als KPN het koper uitzet zal T-Mobile mij internet via glasvezel moeten leveren, en niet met een prijsverhoging. De productvoorwaarden van het prijsplan ten tijde van ‘Internet Fast’ zijn immers duidelijk. De snelst mogelijke snelheid op je adres incl de prijs zoals genoemd in het prijsplan. Dat is in KPN gebied 100mbit voor €35 excl €10 klantvoordeel.

Ik zou graag een reactie van een T-Mobile medewerker zelf krijgen. 

Ongeveer anderhalve week geleden contact gehad via klantenservice T-Mobile, daaropvolgend wil ik graag even mijn onbegrip delen.

Ik ben op 16 oktober een contract aangegaan voor zowel mobiel als t-mobile in de shop in Breda, dit is  voor invoering van het nieuwe klantvoordeel. Vervolgens is het nieuwe klantprogramma geintroduceerd en las ik destijds in deze moderatorpost "En als je beide abonnementen nu tegelijk afsluit, betaal je geen aansluitkosten voor je abonnementen!" Op het moment van contact met de klantenservice zat ik nog binnen de 14 dagen bedenktermijn. Als ik beide contracten had geannuleerd zou ik dus 2x de aansluitkosten besparen, toch wel een ± 60 euro.

De collega heeft de post bekeken en gaf mij aan dat deze foutieve informatie bevat. Het zou alleen gaan om de aansluitkosten van mijn telefooncontract, en dus niet van beide contracten. Het zou zsm worden aangepast en je collega gaf aan dat het een hele administratieve rompslomp zou opleveren. Hij kon het ook niet crediteren, omdat ze op de creditafdeling niet zo "creatief” zouden zijn,

Nu las ik vandaag weer dit forum bericht en er staat nog steeds dat je nog steeds geen aanluitkosten betaald en ik lees dus voor beide contracten als ik deze nu zou afsluiten. Nu betaal ik dus onterecht 60 euro extra, en kan nu natuurlijk ook niet meer onder mijn contact uit omdat de wettelijke bedenktermijn is verlopen.

Ik zou graag toch een oplossing zien, omdat de informatie die je collega gaf onjuist was, kunnen jullie hierop actie ondernemen?

@Waqqas klopt, maar nog wel vreemd dat het hier in het forum al een paar weken verkeerd vermeld staat, en dat na dit gemeld te hebben de informatie niet wordt aangepast.
 

zoals in het topic staat; "En als je beide abonnementen nu tegelijk afsluit, betaal je geen aansluitkosten voor je abonnementen!" 

Reputatie 7

@maartenvm,

Je hebt helemaal gelijk! Excuus voor deze foutieve informatie in dit topic. Ik heb dit gelijk gecorrigeerd, want het moet natuurlijk wel goed staan. 

Mochten we je nog ergens anders bij kunnen helpen, horen we het graag!

@David oke mooi dat het is aangepast.

 

Vraagje nog, bij het oude klantvoordeel kreeg je extra korting als je je snelheid niet kon ophogen wanneer dit niet beschikbaar is op je adres. Dat is bij mij het geval. Tijdens afsluiten werd het oude klantvoordeel nog besproken, maar mijn contract gaat pas januari 2020 in. Heb ik nog recht op die extra korting gezien mijn snelheid niet opgeschroefd kan worden?

Question about Mobile & Huis package.

can we put the two t-mobile mobile subscriptions (one GO18 and one GO17.2) onto the package along with the fiber internet?  or only one mobile subscription with fiber internet?

 

thanks

Kan ik als Tele2 (mobiel) klant hier ook gebruik van maken?

Hmm. En hoe zit het met klanten die niet in een T-Mobile fiber gebied zitten, maar een KPN-Reggefiber fiber hebben? De opties 200/200 en 500/500 zijn vervallen.

Ik ga dus niet mijn snelheid downgraden hiervoor, maar door het accepteren in de mobiele abo’s zijn deze wel al over. Echter, dan ben ik nu dus duurder uit!

Want facturen waren eerst 22,50 per abo. Nu dus 25€ per abo. Plus mijn hudige abo voor Thuis (500/500 en TV etc) a la 64,-.. wat ik dus echt *niet* ga downgraden naar 100/100.

Kan ik mij beroepen op 14 dagen bedenktijd, en de zaak nog terugdraaien?

Jij hebt de keuze om op het huidige prijsplan te blijven of over te stappen naar het nieuwe prijsplan. Val je onder het oude prijsplan, dan blijven de oude voorwaarden geldig.

Belachelijk dat T-Mobile de pakketten aanpast en dat klanten hiervan de dupe zijn. Tijdens het afsluiten van de abonnementen - net voor de aanpassing - waren de oude voorwaarden geldig. De klanten die net voor de ingang van de nieuwe Uit&Thuis pakketten een T-Mobile Thuis abonnement hebben afgesloten zijn nu door de nieuwe voorwaarden ‘in de aap gelogeerd’. T-Mobile blijft hiermee in gebreke en dit is voor deze klanten behoorlijk misleidend! Ik ben benieuwd wat de Autoriteit Consument en Markt hiervan vindt.

Reputatie 2

Ik had al een combi van uit en thuis, nu alles overgezet naar de 2x 25 euro actie “) Ik zie echter dat de 7.50 euro tv pakket korting die ik kon inzetten is verdwenen. De voorwaarden zeggen dat dit alleen weggaat bij verhuizen en of verlengen contract. Ik heb geen van beiden gedaan volgens mij.Ik heb alleen een verandering van klantvoordeel ondergaan...hoor ik dan wel of niet die 7.50 euro te krijgen voor tv pakketten..dat is mij niet helemaal duidelijk.. hoor graag  “)

Reputatie 7
Badge +9

Hi @wimbledonpaul 

Yes, it’s possible to combine 2 mobile subscriptions with a fiber internet subscription as long as they are all registered in the same address.. You can add them to Klantvoordeel and in the FAQ above you can read the terms and with you will receive for each subscription. 

If you have any other questions, let us know!

Heb even een vraag hierover.

Als ik al een “oud” mobile sim only abo heb, hoe krijg ik het makkelijkste de 25 uit & thuis?

Erg jammer. Tele2 stuurt mensen jullie kant op omdat zij geen internet meer leveren en omdat zij overgenomen zijn door jullie. Maar klanten kunnen niet bij jullie terecht voor internet zoals tmobile klanten dat wel kunnen. 

 Ik zit te denken aan unlimited data op mijn mobiel, maar 19 euro extra pm vind ik wat veel. Nu heb ik ook thuis internet tv en bellen van t mobile. Kan iemand mij vertellen wat ik ga betalen voor unlimited + thuis ? Met al die kortingen zie ik de bomen door het bos niet meer.

Mvg Sander

 

Wij hebben op dit moment 4 unlimited mobiel abonnementen in ons huishouden. Met het oude klantvoordeel betalen wij 20 euro per maand per abonnement. Als ik T-Mobile thuis neem en één unlimited abonnement koppel aan T-Mobile thuis ga ik onder de nieuwe voorwaarden 25 euro voor het thuis internet betalen en 25 euro voor het gekoppelde unlimited abonnement. Een verlies dus van 5 euro voordeel maar dat maakt de prijs voor het thuis internet weer goed. Mijn vraag is blijven de andere drie unlimited abonnementen van ons huishouden vallen onder de oude voorwaarden en blijf ik daar dan 20 euro voor betalen of gaan dan alle unlimted abonnementen naar 25 euro wat dus een verlies aan korting betekent van 4 x 5 euro?

I have another question about Mobile & Huis.

I am looking at the unlimited mobile and 1000/1000 fiber for 50 a month, but is this package/offer only open to new customers or also existing customers?

We currently have two T-Mobile mobile subscriptions at home (GO18 and GO17.2) and fiber via a different supplier.   So I was wondering about who can get this Mobile & Huis for 50 package.

Thanks

Reputatie 7
Badge +4

Hello @wimbledonpaul,

Basically, everybody can use this offer. Mind that some rules may apply if you already have ‘klantvoordeel’ and be sure this internet speed is available at your home. You can check this over here. If 1000Mbps is not available you will automatically get 100Mbps. 

Reputatie 7

@sanderh54 

Dit is afhankelijk van het feit of je overstapt op de nieuwste voorwaarden. Dan betaal je voor Go Unlimited en internet van Thuis €25,- plus €25,-. In de actievoorwaarden vind je alle informatie over de kortingen die je krijgt met de verschillende abonnementen.

@LMMensingh 

Wanneer één abonnement over gaat op de nieuwe voorwaarden, dan krijgen de andere “oudere” abonnementen ook minder korting. Bij 4 Unlimited abonnementen kreeg je €12,50 korting per abonnement en met 3 abonnementen wordt dit €10,-.

@wimbledonpaul 

@TAVL has provided you with the correct info! :grin::ok_hand:

@David 

Dus het is niet zo dat de overige abonnementen ook 25 euro moeten betalen? Dat kreeg ik namelijk van de telefonische klantenservice te horen. Als ik het stukje van veel gestelde vragen lees, dan lees ik eigenlijk wat jij zegt. Dat je dus per abonnement kan bepalen of deze met de nieuwe of oude voorwaarden meegaat. Eén moet er dan uiteraard mee om gekoppeld te worden aan het thuis internet en de andere blijven onder de oude voorwaarden staan.

Volgens de voorwaarden van unlimited afgesloten in de periode 21-01-2019 tot 08-09-2019 krijg je 12,50 euro korting bij 3 of meer abonnementen unlimited en geen 10,00 euro zoals jij zegt volgens mij, kun je dit bevestigen of dat klopt?

 

Reputatie 1

Hallo,

Ik ben van plan om mijn internetsnelheid te verlagen naar 50mbit, nu zou ik met deze wijziging overgaan naar de nieuwe abonnementsvorm. En dan komt nu het lastige van het verhaal, ik heb nu  nog  3 zenderpakketten gratis uit het Vodafone tijdperk. En ik heb nog een "meer tv keuze voordeel" van 7.50 euro die ik heb ingezet voor Fox sports. Ook heb ik de tv box gratis als korting ( die blijft gratis volgens mij).

Per 26 december vervalt sowieso mijn verlengingsaanbod ( 6 maanden 50% korting op internet) van een half jaar geleden dus die laten we even buiten beschouwing. 

Welke kortingen zou ik nu behouden met deze wijzigen en welke vallen nu weg? Ik kan geen duidelijk antwoord vinden. 

Alvast bedankt

 

Reageer