[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis

[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis

Toon eerste reactie

108 reacties

1ste box is altijd ‘gratis’ de 7.50 blijft ook staan, de 3 zender pakketten zal een ander moeten beantwoorden.

 

Maar voor zover ik heb begrepen veranderd er niks aan het TV pakket als je de internet snelheid veranderd.

Reputatie 7

Hi @LMMensingh,

Die korting was inderdaad mijn fout, daar heb jij gelijk in met de correctie! 

Het klopt inderdaad wat in de FAQ staat en wat ik eerder heb aangegeven. Niet alle abonnementen gaan automatisch mee, dus deze zouden omgezet moeten worden als zij ook van de nieuwe voorwaarden gebruik willen maken.

Ik betaal nu 48,30 per maand voor T-Mobile Thuis Internet + TV en krijg ook nog eens 2x zo snel internet (50mb > 100Mb/s) omdat ik T-Mobile Klantvoordeel heb i.c.m. Basis Sim, Internet 1 GB basis (10,72) per maand

  • Internet 100 (Aan sinds 27-08-2018) - € 36,61
  • Interactieve TV (Aan sinds 02-06-2017) - € 15,25
  • Entertainment Pakket (Aan sinds 27-08-2018) - € 3,75
  • Infotainment (Aan sinds 27-08-2018) - € 3,75
  • Interactieve TV Box (Aan sinds 02-06-2017) - € 5,00
  • Totale korting per maand - € -16,06
    • Actie: Gratis Interactieve TV Box
    • Actie: Klantvoordeel Meer TV keuze Infotainment
    • Actie: Klantvoordeel Meer TV keuze Entertainment
    • Actie: Klantvoordeel Meer snelheid €3.56 korting p. mnd.
  • Basis Sim, Internet 1 GB basis - 10,72

Totaal zit ik nu dus op 59,02 per maand voor alles.

Als ik de constructie van Uit & Thuis goed begrijp, wordt het voor mij pas interessant als ik Unlimited mobiel neem? En kan dan i.p.v. 100Mb/s > 1000Mb/s nemen voor 25 + 25 = 50 euro, excl. TV kosten.

Maar hoe zit het met bijkomend TV kosten? Want ik krijg nu korting i.v.m. Klantvoordeel. Als ik alles bij elkaar optel + TV kosten zonder korting kom ik uit op 77,75 (50 + 27,75). 

Dan kom ik dus duurder uit… Conclusie, niet voordeliger als je Thuis + TV + Sim only hebt? Of mis ik iets?

Reputatie 1

@Doornekamp33

Bedankt voor je antwoord, toch heb ik het nog liever even bevestigd door een T-mobile medewerker. Dit om het 100 procent zeker te weten. Als ik dit namelijk in gang zet dan is er geen weg meer terug.

 

Ik lees hierboven ook een verhaal over een verdwenen tv voucher en dat moet dan weer gecompenseerd worden. Daar heb ik allemaal niet zoveel trek in😜.

 

 

@stefanva

De TV voucher staat als je je aanmeld voor de nieuwe snelheid in onder het wijzig kopje en vink je aan dat je die behoud, dat is geen discussie, maar die 3 Vodafone zenderpakketten lijkt mij inderdaad een tricky iets, maar je hebt een half jaar geleden wel verlengt en ze kunnen behouden, zou in mijn ogen niet wezenlijk anders zijn als je alleen de internet snelheid veranderd, je contract veranderd er niet door die je nu hebt, alleen het klantvoordeel veranderd, lees prijs internetverbinding.

 

De verdwenen vouchers zijn van (nieuwe) klanten die voor 29 oktober een abbo hebben afgesloten en na 29 oktober klantvoordeel willen activeren, dat lukt niet meer, en in deze is T-Mobile in mijn ogen fout bezig, je word lekker gemaakt en krijgt niet waarmee je lekker word gemaakt, net als voor een hoop de “gratis” snelheid upgrade 1 stapje hoger, zit je op WBA en sluit je 200Mb af daarna gratis om naar 500 te kunnen upgraden heb je pech, wil je naar het “nieuwe klantvoordeel” val je automatisch op 100Mb terug.

Ik zou zelf ook op een bevestiging van T-Mobile wachten, zekerheid voor alles.:wink:

Reputatie 7

Hi @Needakill van welk abonnement maak je op dit moment nog gebruik? In de meeste gevallen kan je jouw huidige abonnement omzetten naar een Go abonnement zodat je gebruik kan maken van Uit & Thuis. Dit kan je gemakkelijk aanpassen via My T-Mobile.

@Grafkikker Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt maar als je benieuwd bent naar wat de mogelijkheden zijn voor vast internet op jouw adres dan vind je alle mogelijkheden hier!

@Merure Ik geef je graag meer informatie. Wanneer je een Unlimited abonnement + Internet Premium (1 Gb/s) neemt dan betaal je inderdaad € 50,- per maand! Via My Thuis kan je de snelheid verhogen, je gaat dan automatisch gebruik maken van Uit & Thuis. De korting voor je TV pakket blijft dan ongewijzigd en hier kan je gewoon gebruik van blijven maken. Het totaalbedrag komt dan uit op € 25,- voor Internet + € 15,25 voor TV + € 25,- voor Unlimited = 65,25 per maand in totaal!

Hallo allemaal,

 

Na verschillende keren (telefonisch) contact te hebben gehad met T-mobile klantenservice (zowel thuis als mobiel), stel ik de vraag maar hier.

Op mijn adres zijn de volgende T-Mobile abonnementen nu actief met de T-Mobile klantvoordeel:

Glasvezel, TV+ telefonie met klantvoordeel meer snelheid en Fox Sports Eredivisie. Internet is 100MB down & up, vanwege klantvoordeel 200MB down & up. Kost mij nu 54,36 euro per maand waarvan glasvezel mij 38,64 euro kost per maand.
T-Mobule Unlimited (met klantvoordeel en € 6,50 korting Kost mij nu 29,50 euro.
T-Mobile Go (300 minuten en 500MB) met klantvoordeel dus 300 minuten en 1GB internet en €2,50 korting Kost mij nu per maand 9,72 euro
T-Mobile Go (onbeperkt bellen en 10000GB) met klantvoordeel dus onbeperkt bellen en 12GB internet en € 2,50 korting. Kost mij nu per maand 18,49 euro

 

Als ik nu voor mijn T-Mobile Unlimited EN Glasvezel Uit & Thuis inschakel dan zou ik volgens mij uitkomen op:

Glasvezel, TV + telefonie: 40,72 euro per maand (54,36- 38.64 internet nu + 25= 40,73 euro)
T-Mobile Unlimited: 26 euro (1-jarig contract)
 

Maar, hoe zit het dan met mijn klantvoordeel op de andere 2 abonnementen. 
Blijf ik daar de korting van 2,50 euro per maand krijgen en de extra MB's of gaat de klantvoordeel dan alleen gelden voor die 2 Go abonnementen omdat Glasvezel en Unlimited dan in de Uit & Thuis “voordeel” vallen?

 

De klantenservice kan mij geen antwoord geven, hopelijk kan een T-Mobile medewerker mij hierbij helpen.

Ik ben dus vooral benieuwd naar wat ik straks onder de streep per abonnement ga betalen.

 

Reputatie 7

@Sdebaas Ik heb jouw topic even hier naar toe verplaatst. Het antwoord is in dit geval simpel, je kan voor Uit & Thuis kiezen per abonnement. Dus als jij je 2 Go abonnementen niet omzet dan blijven deze gewoon de huidige korting houden! Zou je ze wel omzetten dan ontvang je + 2 GB extra data en  € 2,50 korting per abonnement (en € 5,- op Go Unlimited).

Reageer