[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis

[Nieuws] Introductie Mobiel & Thuis

Toon eerste reactie

108 reacties

@stefanva Geen dank, kon je geen 100% zekerheid geven, gelukkig kon @Brian dit wel.

Ook fijne feestdagen.

Reputatie 4

Hoi, behoud ik de TV-voucher (€7,50 tegoed) ook als ik nu ga verlengen?

Reputatie 7

Hi @WhySoSerious Met een verlenging ga je over naar nieuwe voorwaarden en kan je de TV Voucher inderdaad niet meer gebruiken. Maar geen zorgen, in veel gevallen ga je er op vooruit! Één van mijn collega's neemt graag de mogelijkheden met je door, mocht je niet willen verlengen dan kan je je huidige abonnement gewoon door laten lopen. Je kan hiervoor het beste telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0419, mijn collega's zitten voor je klaar!

Reputatie 4

Hi @WhySoSerious Met een verlenging ga je over naar nieuwe voorwaarden en kan je de TV Voucher inderdaad niet meer gebruiken. Maar geen zorgen, in veel gevallen ga je er op vooruit! Één van mijn collega's neemt graag de mogelijkheden met je door, mocht je niet willen verlengen dan kan je je huidige abonnement gewoon door laten lopen. Je kan hiervoor het beste telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0419, mijn collega's zitten voor je klaar!

Net gebeld en kreeg de eerste 3 maanden €5 korting en dan was ik het €7,50 tv tegoed inderdaad kwijt. Ik ga er helaas niet op vooruit en voor mij dus geen reden om te verlengen.

Het €7,50 tv tegoed blijft ook na het einde van je contract geldig en dan is alles maandelijks opzegbaar zei je collega aan de telefoon.

Reputatie 7

Hi @WhySoSerious, yes klopt helemaal, als je niet verlengt dan kan je van het huidige aanbod gebruik blijven maken. Als je verlengd dan ga je over naar de nieuwe voorwaarden, als dit niet voordeliger voor je is dan zou ik gewoon lekker van het abonnement gebruik blijven maken.:slight_smile:

Ik heb op dit moment een Internet Fast abonnement icm Unlimited mobiel. Ieder voor €25 per maand dus. Volgens de planning van KPN zal er op mijn adres in april/mei 2023 glasvezel aangelegd worden.   Ik ga echter wachten met overstappen op glasvezel tot KPN DSL verbindingen hier uit zet. Dit omdat hoe ik het lees, T-Mobile mij bij een eigen gemaakte keus dwingt om de voorwaarden van een huidig prijsplan te accepteren. Deze zijn echter minder gunstig. Daarom wacht ik tot koper uit gaat. Internet Fast beloofd de snelst mogelijke (tot 100 mbit in dit prijsplan in KPN gebied) snelheid thuis.

 

Mijn vraag: hoe gaat T-Mobile om met deze migratie? Ik verwacht na de migratie 100 mbit Glasvezel voor €25 per maand te hebben, wegens het combineren van mijn Internet Fast prijsplan icm unlimited mobiel. Inflatiecorrectie negeer ik even.

Reputatie 7
Badge +14

De oude proporties worden niet meer aangeboden en kunnen door medewerkers niet meer worden geselecteerd.  Je gaat bij overstap naar glasvezel wel behoorlijk omhoog qua upload. Misschien niet nodig, maar wel lekker.

Dus helaas, daar horen ook de nieuwe voorwaarden bij.

Ik zit al in het oude prijsplan. Er is geen sprake van dat ik die nog moet ‘selecteren’. Daarom mijn vraag: Zodra het koper uitgezet is —> hoe gaat T-Mobile om met de migratie. Ik sluit een overeenkomst met T-Mobile voor een internetverbinding. Als KPN het koper uitzet zal T-Mobile mij internet via glasvezel moeten leveren, en niet met een prijsverhoging. De productvoorwaarden van het prijsplan ten tijde van ‘Internet Fast’ zijn immers duidelijk. De snelst mogelijke snelheid op je adres incl de prijs zoals genoemd in het prijsplan. Dat is in KPN gebied 100mbit voor €35 excl €10 klantvoordeel.

Ik zou graag een reactie van een T-Mobile medewerker zelf krijgen. 

Reageer