Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Hallo

ik zou graag mijn tv en huis telefoon willen opzeggen maak er nauwelijks gebruik van.

Groetjes

youssef
Goeiemiddag (en nog de beste wensen!),

Enige tijd geleden hebben we een alles-in-één abonnement afgesloten waar we eigenlijk enkel internet wilden omdat dat op het moment voordeliger voor ons bleek te zijn. Nu zijn we bijna aan het einde van het halfjaar waarin de korting geldt en nu zou ik graag vóór het begin van het tweede halfjaar het Televisie én Vaste Telefonie deel willen laten vallen van mijn abonnement en enkel het internet willen behouden. Kunt u mij hiermee verdere helpen?

Alvast bedankt.
Hoi

Ik wil graag mijn TV abbonement uitzetten van mijn Tmobile thuis pakket want ik gebruik het niet meer
Hoi, ik zou graag mijn tv dienst van T-Mobile thuis willen uitzetten! Zou dit mogelijk gemaakt kunnen worden??

Gr Bouwe
Hoi,

Zouden jullie interactieve tv willen activeren, alvast bedankt!

Groeten, Mark
Goedendag,

ik wil iets toevoegen aan de afspraak die ik 15 januari heb staan voor de installatie, namelijk: een nieuwe afstandsbediening voor het tv kastje want de terugspoelknop heeft nooit gewerkt. Is dit nog mogelijk?

En dan nog een extra vraag: kunnen we upgraden naar een kastje met opnemen? Zo ja, hoeveel kost dat extra?

Ik hoor het graag, thanks!
Hi!

Ik wil graag een derde tv box bestellen, kunnen jullie mij helpen?

Gr.
Hoi T mobile ik ben tevreden over t mobile thuis, maar gebruik de vaste telefoon en de opname functie niet. deze wil ik graag opzeggen.
Reputatie 7
Hoi @Stickeric, dat maak ik graag voor je in orde! Met een maand opzegtermijn heb ik vast Bellen uit je abonnement gehaald. De bevestiging zit in je inbox!

Hi @aicha1967, ik heb het gelijk voor je in orde gemaakt. Je kunt de twee TV Boxen retourneren middels de retourpakket dat jouw kant opkomt. je kunt ook een doosje van de super gebruiken of een oude schoenendoos. Dat kan met het adres uit dit topic: retourpakket.
Graag ontvang ik een tweede tv box
Wat verschilt het in prijs met of zonder interactief?
Reputatie 7
Hi @Youssefb85, ik heb vast Bellen en TV (en het extra TV pakket) per 2 februari uit je pakket gehaald. Zie inbox voor de bevestiging. Je ontvangt binnenkort een retourdoos voor de TV Box.

Hi @Pjoxy, daar help ik je graag bij! Ik kan op jouw e-mailadres geen abonnement terugvinden. Zou je daarom je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers via een privébericht kunnen toesturen. Je kunt hiervoor op mijn naam klikken. Dan spreken we daar verder!

Hoi @Jasper176, ik heb het direct voor je in orde gemaakt, zie e-mail. Per 2-2 stopt jouw TV abonnement. De retourdoos komt eind van de maand jouw kant op!

Hoi @bouwesch daar help ik je graag bij, maar ik kan op jouw e-mailadres geen abonnement terugvinden. Zou je daarom je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers via een privébericht kunnen toesturen. Je kunt hiervoor op mijn naam klikken. Dan spreken we daar verder!

Hoi @Smietz, ik zie dat je al contact hebt gehad en dat de wijziging in behandeling is. Alles wordt in orde gemaakt!

Hoi @Sahit, ik help je graag met jouw twee verzoeken! Allereerst de afstandsbediening. Graag probeer ik eerst de stappen uit dit topic: afstandbediening reset. Ik hoop dat deze hiermee direct weer volledig werkt. Helpt het niet, laat het mij dan weten! Je kunt inderdaad de TV Box omruilen (dan krijg je overigens ook een nieuwe afstandsbediening). Dit kost € 5,- per maand meer voor de opnamefunctie. Laat mij weten of je dit wenst!

Hoi @MarlinHooijer, dat regel ik graag voor je! Wil je een TV Box met (€ 10,- extra per maand) of zonder (€ 5,-) opnamefunctie? Wil je ook je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij sturen, dan heb ik alles compleet!
Reputatie 7
Hoi @kaaaa,

Een extra TV Box met opnamefunctie kost € 10,- per maand extra. Eentje zonder opnamefunctie kost € 5,- per maand. Welke zal het worden? 🙂
Hallo,

Wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen. Zouden jullie het vast bellen willen uitzetten? Alvast bedankt!
Is het mogelijk om met de normale box uitzending gemist te kijken? Zo ja dan is de normale box voldoende
Is een 2etv box bij een all in abonnement niet gratis?
Hallo,
Ik wil een 4e interactieve tv box bestellen (zonder opname).
Hi,

Ik wil graag m'n abonnement opzeggen wegens samenwonen. Kan dat via deze weg?
Hallo,

Ik ben mij aan het oriënteren op een nieuwe contract voor internet. Televisie en bellen heb ik niet meer nodig. Ik ben tevreden met glasvezel van T-Mobile, maar ga graag nog wat stappen omhoog qua snelheid.
Hebben jullie een leuk aanbod om te verlengen en te wijzigen?

mvg
Beste T-Mobile,

Ik heb een Interactieve TV Box met harddiskrecorder, maar deze zou ik graag willen opzeggen voor één zonder harddiskrecorder (dit gebruik ik nooit). Kunnen jullie dit regelen?
Goedemiddag medewerker(s) van T-mobile,

Graag zou ik vast bellen uit mijn alles in 1 abonnement willen opzeggen, daar ik geen gebruik maak van de vaste lijn.

Ik hoor graag hoe verder, bedankt!
Hallo,

Ik wil graag het vast bellen stopzetten. Kan dit per datum dat de korting verloopt?
Reputatie 7
Hoi @MarlinHooijer,

Bedankt voor de gegevens. De TV Box is onderweg! 🙂
Why are you trying to withdraw 57.5 EUR for the January if I removed my TV and calls on 6 of December?
Goedenavond,

Graag zou ik mijn TV abonnement willen opzeggen. Ik gebruik de box nauwelijks. Internet wil ik wel behouden.

Groeten,
Hallo,

Ik zou graag 1 TV Box minder willen en opzeggen van vast bellen want dat gebruik ik uiteindelijk niet.

mvg,

Wouter
Hoi! Afgelopen jaar in mei heb ik mobile thuis contract afgesloten. Toen was het financieel gezien, een mooie deal. Helaas zit de periode met korting er nu al tijdje op en ben ik genoodzaakt om de tv af te sluiten en indien die nog open staat ook de vaste telefoonlijn. Kan dat via dit forum gewijzigd worden dat ik enkel internet behoud?

Vriendelijke groetjes milou

Reageer