Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

@Exavere Dat kan zeker, ik heb het TV pakket stopgezet met een maand opzegtermijn per 11-11-2019.
 

@HilleG Ik heb TV + Bellen voor je stopgezet per 13-11-2019 (de datum waarop de korting afloopt).
 

@Moad87 Goed om te horen dat je T-Mobile Thuis overweegt, alvast van harte welkom! 🙂 Je kan TV en Bellen stopzetten wanneer je wil, we houden een maand opzegtermijn voor aan. Je ontvangt de eerste 6 maanden een extra korting met Alles-in-één, als je er geen gebruik van maakt dan kan je dus het beste in maand 5 even contact met ons opnemen om het in maand 6 stop te laten zetten.
 

@HikariMisako Done :)
 

@Niicky Zo te zien is het de 15de uiteindelijk wel gelukt, top!
 

@Glassertje Uiteraard! Voor jou loopt de korting op 08-11-2019 af dus ik heb dit aangehouden als datum.

 

Beste Brian,

de incasso voor de overgang is net geweest alleen het bedrag is hoger dan het zou moeten zijn. Kan jij checken wat er fout is gegaan? Bij voorbaat dank!

Hoi @the_menace,

 

Oei, dat is wat minder om te lezen! Is het gelukt om een nieuwe aanvraag te plaatsen? Mocht je tijd hebben dan kun je ook altijd langsgaan in één van onze T-Shops. Mijn collega's helpen je daar met liefde en je krijgt hier direct je simkaart mee. Geef je even een gil als je mijn hulp nodig hebt?

Ik bedoel dat ik vaste telefonie wil toevoegen aan mijn tmobile thuis abonnement die ik al heb

Reputatie 4
Badge

Hoi @the_menace,

 

Oei, dat is wat minder om te lezen! Is het gelukt om een nieuwe aanvraag te plaatsen? Mocht je tijd hebben dan kun je ook altijd langsgaan in één van onze T-Shops. Mijn collega's helpen je daar met liefde en je krijgt hier direct je simkaart mee. Geef je even een gil als je mijn hulp nodig hebt?

Een van de voordelen van T-Mobile Thuis is dat je altijd jouw abonnement kunt aanpassen. Dit kun je voor veel aanpassingen gemakkelijk zelf doen via jouw My T-Mobile Thuis account, in andere gevallen helpen wij je graag met jouw wijziging, laat dan gerust een berichtje achter in dit topic!

Wat kun je zelf wijzigen?
Via jouw My T-Mobile Thuis account kun je online zelf:

  • Jouw T-Mobile Thuis abonnement bekijken
  • TV-pakketten aan- of uitzetten
  • Jouw Bellen pakket aanpassen
  • TV Boxen toevoegen of verwijderen
  • Jouw internetsnelheid een tandje sneller of juist langzamer zetten

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

Wat wijzigen wij voor jou?
Om jouw vast Bellen en/of TV pakket aan of uit te zetten, kun je in dit topic terecht. Heb je geen HDMI aansluiting op je TV? Laat het ons ook weten. Meld ons in dit topic wat je aangepast wilt hebben in jouw abonnement en wij gaan er mee aan de slag voor je! :)

Contract verlengen/opzeggen
Loopt jouw T-Mobile Thuis abonnement bijna af? Dan kun je bij ons verlengen. Voor jou hebben we een speciaal verlengingsaanbod. Benieuwd? Wij vertellen je deze graag via Facebook , Twitter of telefonisch via telefoonnummer 0800 0092.

Kom je er niet uit? Geen probleem, plaats in dit topic een berichtje. Wij helpen je!

Hallo,

 

Ik wil graag vaste telefonie toevoegen aan mijn abonnement.

Ahh OK. Dank voor jouw reactie Sander.

SimOnly is niet gelukt; koerier was weg toen ik bij de receptie van mijn werk was. Pakket is terug naar TMNL.

Reputatie 7

Hoi  @the_menace,

 

Ziggo Sport Totaal is de eerste maand € 7,50. Daarna is het € 15,- per maand. Vandaar! 

 

Ik zie dat het gelukt is met de sim-only. Bedankt en welkom bij T-Mobile: het best geteste netwerk van Nederland! Je ontvangt binnenkort je Klantvoordelen. :sunglasses:

Vraag; waarom is Ziggo Totaal voor nieuwe klanten €7,50 en voor mij als bestaande klant €15/maand?

Het abonnement Uit&Thuis is toch gericht op klantvoordeel bij combineren van Mobiel en Thuis. Dat is buiten het zenderpakket om. Wat kost dit zenderpakket nu? Die nieuwe prijs klinkt mij beter 😉

@the_menace Even aanvullend op je vraag: “ik heb alles al staan/draaien. Puur internet snelheid configureren op mijn abonnement is alles toch?!” → In principe heb je daar gelijk in

Via klantenservice vernomen dat aansluitkosten voor een wijziging van abonnement niet van toepassing zijn. Snelheid van internet verhoogd zonder kosten.

Van 750Mbit voor €50 met €10 korting naar 1Gbit voor €40. 👍

Reputatie 7
Badge +16

@adidicted Ooh ik was iets te voorbarig: je hebt het al geregeld zie ik. Goed dat je zo proactief hebt gehandeld en tegelijkertijd sorry dat ik je zolang liet wachten!

Reputatie 7
Badge +16

@the_menace Even aanvullend op je vraag: “ik heb alles al staan/draaien. Puur internet snelheid configureren op mijn abonnement is alles toch?!” → In principe heb je daar gelijk in, alleen omdat Uit & Thuis een nieuwe abonnementsvorm betreft, ga je een nieuw jaarcontract aan bij Thuis en afhankelijk van welke abonnementsvorm je neemt, een een- of tweejarig Mobiel contract. Je kunt jouw snelheid los daarvan natuurlijk op elk gewenst moment aanpassen via de My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen. Veel succes met de keuze!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi@adidicted Ga ik meteen voor je regelen! Houd wel rekening met een maand opzegtermijn. TV en vast Bellen zullen daarom vanaf 14 december geen onderdeel meer zijn van jouw abonnement. Mocht je straks weer willen genieten van Interactieve TV en/of vast Bellen, dan ben je altijd welkom om het te activeren natuurlijk. Check straks ook jouw My T-Mobile Thuis account: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen. Daar kun je al een hoop zelf regelen. Handig toch! :smile:

 

@PvhE Graag ontvang ik je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privéberichtje. Dan maak ik het vervolgens zo snel mogelijk voor je in orde!

 

@the_menace Wat gaaf dat je gebruik wilt maken van de Uit & Thuis aanbieding! Daar wil ik je graag bij helpen. Wat je het beste kunt doen, is bellen met 0800-7123. We doen onze vaste klanten namelijk graag een persoonlijk aanbod. Ik weet zeker dat mijn enthousiaste collega's je met alle liefde voorzien van het best passende aanbod. 😉 Als we iets anders voor je kunnen doen, laat je me het dan weten? We staan altijd voor je klaar. Veel succes en alvast veel plezier met je nieuwe abonnement straks!

 

 

Is het mogelijk om in te gaan op de aanbieding T-Mobile Thuis & Mobiel?

  • ik heb al glasvezel 750Mb met internet/tv/vast bellen
  • met extra pakketten Ziggo Totaal + Internationaal
  • wil graag een KPN prepaid nummer overzetten naar postpaid T-Mobile mobiel sim-only

Waarom wordt er voor het Thuis abonnement nog 50% aansluitkosten gerekend?

ik heb alles al staan/draaien. Puur internet snelheid configureren op mijn abonnement is alles toch?!

 

Dank voor jullie reactie,

Dennis

Ik wil Vast Bellen uitzetten, graag hoor ik even. Alvast bedankt

Ik wil TV en Bellen graag uitzetten. Kunt u dat voor mij regelen? Bij voorbaat dank.

Reputatie 4

Hi @Stickeric, ik heb het meteen voor je gecheckt! Als je voor Internet Fast (Thuis) en Unlimited (mobiel) kies, dan betaal je inderdaad € 25,00 + € 25,00 voor Internet Thuis (exclusief kosten Interactieve TV en vast Bellen) en mobiel. Let wel op:  als je voor Internet Fast kiest, krijg je max. 100 Mbps. Je hebt momenteel 200 Mbps. Indien je het verlies van snelheid niet erg vind, dan kun je kiezen voor Internet Fast + Unlimited om te genieten van deze mooie prijzen!

 

Hoi @anton71, ik wil je graag helpen om vast Bellen uit te zetten! Stuur mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam). Hier mee mag ik in je gegevens neuzen én de wijziging voor je doorvoeren!

 

Hi @momrashan, ik heb het direct voor je gecheckt en ik zie dat de wijziging netjes is doorgevoerd. Je nu geniet van 1000 Mbps!

 

Hey there @NestorHR, I’ve canceled Interactive TV and Landline for you. With a month’s notice, the subscription on Interactive TV and Landline will end per 30 November. To keep your house tidy, we’d like to receive our TV Box back from you. If you want to know how you can return this device, please check out this topic (Dutch). One quick tip: keep the receipt. Feel free to contact me again if you need any assistance with the translation. I’m happy to help!

 

Voor jullie @Gebruiker thuis, @zschuschen@mkersbergen en @beznic, heb ik jullie abonnement gewijzigd. Met een maandopzegtermijn wordt Vast Bellen stopzet. Op je tweede vraag @mkersbergen, begrijp ik het goed dat je Uit & Thuis bedoeld? De eerste zes maanden korting geldt voor de eerste zes maanden en deze zijn nu om. Als je Uit & Thuis activeert, dan verlies je niet de bestaande korting op de TV Box.

 

 @MargoR  ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met één van mijn collega’s. Vast Bellen is stopgezet.

 

Ook voor @Ziya heb ik de wijziging doorgevoerd. Per 5 december stopt Interactive TV en vast Bellen voor jou. De wijziging kun je terugvinden door in te loggen op My T-Mobile Thuis. Ook ontvang je per e-mail een bevestiging hiervan. Wil je alvast weten hoe je de TV Box moet retourneren? Check dan dit topic.

 

Mijn excuses aan @DaveAshleyMax , ik heb je bericht niet gezien dat vast Bellen niet meer aan hoeft. De wijziging heb ik al doorgevoerd. Deze wijziging kan ik niet annuleren. Máár geen zorgen, ik zet het meteen weer uit zodra dit kan!

Hallo,

 

Ik maak geen gebruik vast bellen. Ik wil dit opzeggen per eerst volgende mogelijkheid.

 

Bedankt

Reputatie 1

Hoi,

Ik maak geen gebruik van vast bellen en wil graag deze dienst opzeggen. Kunnen jullie dit voor mij regelen?

Beste T-mobile,

Twee vraagjes:

  1. Ik wil graag mijn vast bellen stopzetten per de eerstvolgende mogelijkheid (na de kortingsperiode) omdat ik er geen gebruik van maak. 
  1. Als ik nog overstap naar het nieuwe abonnement; raak ik dan de (vaste) korting kwijt die ik heb op het tweede tv kastje en de reeds geldende korting voor 6 maanden? Want dan is het niet erg voordelig.

 

Hi, ik heb 5,5 maanden terug een abonnement afgesloten met internet, tv en vast bellen. Dit vanwege de korting de eerste zes maanden. Ik wil nu graag tv en vast bellen stopzetten omdat de kortingsperiode bijna is verlopen. Kunnen jullie me daar bij helpen? Graag stopzetten per einde van de 6 maanden (kortingsperiode) bedankt

Beste,

Ik wil het vast bellen uit mijn abonnement opzeggen, hoe doe ik dit

Groet Margo

Beste, ik wil graag vast bellen aanzetten. Kunnen jullie dit aanpassen? Alvast bedankt.

Is al niet meer nodig. Bedankt. 

Goedendag,

Graag wil ik de onderdeel vast bellen in mijn pakket per eerst mogelijke datum stopzetten.

 

Alvast bedankt.

Ik wil het vast bellen uit mijn abonnement opzeggen.

hoe doe ik dit?

 

Mvg G

Margo

Beste, ik wil graag vast bellen aanzetten. Kunnen jullie dit aanpassen? Alvast bedankt.

Hi,

I want to cancel my interactive TV and fixed call subscription because I only use the Internet.

Thanks in advance.

Reageer