Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Reputatie 2

Goedemorgen,

Graag het vast bellen in mijn pakket stopzetten

Alvast bedankt,

Ik wil graag Vast Bellen Start toevoegen aan mijn abonnement.

Beste,

 

Kan bij mij het vast bellen worden stopgezet?

Bvd,
Wouter

Reputatie 7

Hey @Wouterkuhl,

Momenteel bieden we geen snelheden aan van 500 Mbps en 200 Mbps. Het is daarom jammer genoeg ook niet mogelijk om gebruik te maken van het Uit & Thuis voordeel bij die snelheden. Belangrijk om te weten is dat wanneer je overgaat naar 100 Mbps, je dus (voorlopig) niet meer terug kunt keren naar een 500 Mbps pakket.

Hoi ​​​​@ezow123 & @stevb,

Ik heb zojuist het vast Bellen pakket uit jullie abonnement gehaald. Jullie ontvangen zo meteen een e-mail met de bevestiging. :relaxed:

Goedemiddag! Zouden jullie vast bellen willen stopzetten bij mijn abonnement? Alvast bedankt!

Reputatie 3

allereerst de beste wensen.

 

Ik wil bij deze graag verzoek indienen om ’vast bellen’ op te zeggen van mijn thuis abonnement.

 

Alvast bedankt.

Goedemiddag,

Ik wil graag gebruik maken van de t mobile uit en thuis korting, maar ik kan alleen kiezen tussen 50 of 100 Mb/s, terwijl wij nu 500 Mb/s hebben.
Is het mogelijk om de uit en thuis korting te krijgen zonder in snelheid achteruit te gaan?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

@redouan_thebest1 Wat goed dat je al zo proactief gehandeld hebt en het via de klantenservice geregeld hebt! Als ik hiernaast nog iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar op de Community! :smile:

 

@m.kost Het is geregeld! Vanaf 27 januari (maand opzegtermijn) zul je enkel nog Internet ontvangen. Mocht je het later weer willen toevoegen, dan kun je dit via My T-Mobile Thuis weer toevoegen: thuismy/t-mobile.nl. Mag ik je verzoeken om de TV Box aan ons te retourneren? Hoe je dit doet, staat beschreven in de e-mail die net verstuurd is. :wink:

 

@Wouzzie.w Het is gelukt! Vanaf 21 januari aanstaande (maand opzegtermijn teruggerekend naar de datum waarop je het eerst doorgaf) zal vast Bellen niet langer onderdeel uitmaken van jouw abonnement. Geef onze klantenservice (0800-0092) een belletje indien je dit later toch weer wilt gebruiken. :smile:

 

@Imke86 Ook bij jou is het gelukt: vanaf 29 januari aanstaande zal vast Bellen stopgezet zijn. Geef onze klantenservice (0800-0092) een belletje indien je dit later toch weer wilt gebruiken. :smile:

 

Een fijne jaarwisseling en een prachtig, voorspoedig 2020 toegewenst allemaal! Namens ons hele Community team. :grin:

Hallo, 

Graag wil ik vast bellen uit mijn abonnement stopzetten. Hopelijk kan dit zo geregeld worden. 

Reputatie 1

Hi mods,

 

Even voor de zekerheid (en ik het anders zelf ook ga vergeten); maar hebben jullie mijn berichtje van vorige week gezien? Ik wil graag vast bellen uit mijn abonnement halen.

Alvast bedankt!

Goedemiddag,

 

Wij willen graag het TV gedeelte van ons abonnement stopzetten, en alleen nog gebruik maken van internet. Zouden jullie dit voor ons willen doen?

 

Dank jullie wel.

 

gr,

Hallo, 

 

Ik wil graag vast bellen en tv uit mijn abonnement halen, ik wil alleen nog gebruik maken van het internet. Zouden jullie dit voor mij kunnen doen?

 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

Reputatie 7

@Jaxz Je TV pakket stopt per 27-01-2020!

@emptyal Ik heb voor jou Bellen en TV ook stopgezet per 27-01-2010. Je maandbedrag voor internet heb ik aangepast naar € 30,- per maand. Let op, hierdoor kan er een herberekening van je maandbedrag plaats vinden waardoor je komende factuur hoger uitvalt. Maar geen zorgen, dit is gewoon een correctie omdat je een maand in het voren betaalt en wordt de volgende maand weer recht getrokken. :wink:

@Siskooo Dat kan zeker! Ik heb alleen jouw klantgegevens niet. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer? Dan pas ik het voor je aan! En jij uiteraard ook fijne feestdagen! :slight_smile:

@dummymcdummdumm Voor jou heb ik het ook aangepast per 27-01-2020.

 

hallo

ik wil graag de interactieve tv uit mijn abonnement halen. Ik wil alleen internet overhouden

Hoi,

Ik wil graag vast bellen en tv uit mijn abonnement halen, ik wil alleen nog gebruik maken van het internet. Zouden jullie dit voor mij kunnen doen?

 

ennuh fijne feestdagen natuurlijk :)

Hoi,

ik wil graag vast bellen en interactieve televisie uitzetten. Internet wil ik graag blijven houden. Kunnen jullie me hierbij helpen?

Verder zag ik net dat dezelfde internet-verbinding (glasvezel met 50MBit) nu 30€ pm aangeboden wordt ipv 32.50€ wat ik op dit moment betaal. Kan ik gebruik maken van de nieuwe prijzen?

Alvast bedankt en groet,
Malte

Hallo, 

 

Ik wil graag Interactieve TV + Interactieve TV Box uit mijn abonnement halen, ik wil alleen nog gebruik maken van het internet. Zouden jullie dit voor mij kunnen regelen?

 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

Dennis

Reputatie 7

@Maannaro Goed om te horen dat het gelukt is, veel kijkplezier!

@Arno71 Ik heb TV en Bellen stopgezet per 02-01-2020. :slight_smile:

@LukeUtrVastB Excuses, zo te zien hebben we jouw bericht over het hoofd gezien. Ik heb bij deze je Bellen pakket stopgezet!

@87rob87 Dat kan zeker! Als je mij even een privébericht wil sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer dan pas ik het graag voor je aan.

 

 

 

Goedemiddag,

Ik zou graag mijn TV Box zonder harddisk om willen ruilen voor een TV Box met harddisk, zodat ik op kan nemen.

Heb vanmiddag via my T-Mobile de TV Box zonder harddisk al opgezegd, maar kan nu niet de TV Box met harddisk bestellen omdat er een bestelling actief is van de opzegging van de TV Box zonder harddisk.

Is het mogelijk de boxen om te ruilen, zodat ik niet zonder kom te zitten?

Gr. Martin

Helpdesk T-Mobile gebeld hierover en het is inmiddels opgelost.

Mijn korting van het eerste half-jaar verloopt bijna. Kunnen jullie het vast-bellen stopzetten wanneer mijn kortingsperiode is verlopen? Alvast bedankt. Gr Rob

Beste T-Mobile  moderator(s),

 

Ik heb 14 dagen geleden gevraagd om mijn vaste telefonie uit mijn abonnement te halen maar heb nog geen reactie mogen ontvangen.

Kan iemand daar even naar kijken en alsnog de vaste verbinding uitschakelen en mijn maandelijks betaal-bedrag aanpassen?

 

Alvast bedankt.

Hallo Mods

 

Ik wil graag, na beëindiging van de kortingsperiode, TV en Vast bellen stopzetten.

Alvast bedankt.

Gr. Arno

Goedemiddag,

Ik zou graag mijn TV Box zonder harddisk om willen ruilen voor een TV Box met harddisk, zodat ik op kan nemen.

Heb vanmiddag via my T-Mobile de TV Box zonder harddisk al opgezegd, maar kan nu niet de TV Box met harddisk bestellen omdat er een bestelling actief is van de opzegging van de TV Box zonder harddisk.

Is het mogelijk de boxen om te ruilen, zodat ik niet zonder kom te zitten?

Gr. Martin

Reputatie 7

Hey @royelbers & @FQR,

Ik heb zojuist jullie vast Bellen pakket uitgezet. De e-mail met de bevestiging volgt! :wink:

Reputatie 1

Ik wil ook graag het Vast Bellen uit ons abonnement halen, ook hier gebruiken we het eigenlijk niet meer. 

Alvast bedankt!

 

Reageer