Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Reputatie 7

Hi @Vesper, k maak het graag voor je in orde! Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht sturen?

Ik wil ook graag mijn vast bellen stoppen.  Werd met een pakket geleverd, maar was nooit nodig.  Alvast bedankt.

Reputatie 7

Hey @PHN & @anna222,

Ik heb zojuist jullie verzoeken verwerkt! Op 3 januari stopt jullie vast Bellen pakket. :relaxed:

Ik wil graag vaste telefonie uitschakelen in mijn t-mobile abonnement. Deze was onderdeel van een voordeelpakket bij het aanschaffen van de aansluiting. Ik gebruik het niet en wil het daarom uitzetten. Verder ben ik erg tevreden met t-mobile. 

Mvg, 

Paul


Ik heb ook dit probleem. Hoe kan ik vaste telefonie uitzetten?

Ik wil graag vaste telefonie uitschakelen in mijn t-mobile abonnement. Deze was onderdeel van een voordeelpakket bij het aanschaffen van de aansluiting. Ik gebruik het niet en wil het daarom uitzetten. Verder ben ik erg tevreden met t-mobile. 

Mvg, 

Paul

Reputatie 7
Badge +16

@Erik Ned Het is gelukt! Vanaf 3 januari aanstaande zal vast Bellen uit je abonnement zijn. Let wel op dat jouw vaste telefoonnummer bij ons dan verdwijnt. Veel plezier met jouw abonnement. :smile:

Hallo,

Ik zou graag vast bellen uit mijn pakket willen halen. Ik heb het destijds alleen maar aangevinkt vanwege de korting de eerste zes maanden maar deze zijn inmiddels voorbij. Scheelt toch weer 2,50. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

@Awesomesaurus Gelukkig heb je het al kunnen regelen met een andere collega, zij heeft het voor je stopgezet per 28 december aanstaande (maand opzegtermijn). Laat je het ons weten, als we nog iets voor je kunnen doen? Veel plezier met jouw abonnement! :smile:

 

 

@Ozer Hi there! There’s definitely a way to add TV and some extra sports channels to your subscription. I’ll do it straight away, however: there’s a pretty big possibility that renewing your contract might make the situation more appealing (price-wise). Can I request that you dial 0800-0419? ? I’m sure my enthusiastic colleagues will lovingly provide you with the best fitting offer. 😉 If we can do something else for you, will you let me know? I'd be more than happy to assist you further! Good luck and have fun with your new subscription later!

 

 

@ErwinvdVen Het is gelukt! Vanaf 1 januari aanstaande (mooie datum!) zal vast Bellen uit je abonnement zijn. Let wel op dat jouw vaste telefoonnummer bij ons dan verdwijnt. Veel plezier met jouw abonnement. :smile:

 

 

@Morrigan Dat is zeker mogelijk! Vanwege een schaarste aan TV Boxen kunnen nieuwe klanten deze momenteel niet bijbestellen, maar eentje omruilen voor reeds bestaande klanten is geen enkel probleem. Je gaat dan € 5,- per maand meer betalen. Wil je dat ik dit voor je in orde maak? 

Is het mogelijk om een gewone tv box om te ruilen voor eentje met de mogelijkheid tot opnemen? En welke extra kosten zijn daar dan aan verbonden?

Graag zou ik Vast Bellen willen uitzetten, aangezien wij dit nooit gebruiken (enkel afgesloten voor de korting tijdens de eerste 6 maanden).

Hi,

I want to add TV subscription on top of the home internet subscription I already have. 

I also want  FoxSports Eredivisie and Ziggo Totaal in the package.. Please let me know if there’s a way to add it without calling..

 

Thanks,

Ozer.

Hallo,

Ik zou graag mijn t-mobile Thuis TV abonnement uit willen zetten en alleen het internet behouden.

 

Kan iemand mij hierbij helpen?

Reputatie 7

@Michiel1980 In jouw geval is het misschien voordeliger om te verlengen. Hiervoor kan je het beste even telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0419, dan neemt één van mijn collega's graag de mogelijkheden met je door!

@Minoezje Ik heb voor jou Bellen en TV uitgezet per 17-01, dat is de laatste dag van de 6 maanden korting die je ontvangt. :slight_smile:

Hoi

 

Ik wil graag het bellen en interactieve tv uitzetten, er wordt alleen gebruik gemaakt van het internet

Hallo, ik wil graag alleen internet fast  blijven gebruiken en niet meer interactieve tv en bellen. Mijn abonnement loopt nog tot 23-1-2020  hoe moet ik dit aanpassen?

 

mvg michiel

Reputatie 3

@Sander 

Bedankt voor het meedenken, maar laat het annuleren dan maar zitten inderdaad. Ik had dat denk ik verkeerd begrepen, en dacht die tweede TV box er sowieso gratis bij zat, ongeacht het bellen.

Reputatie 7

Hoi @jerrydon, ik heb vast Bellen per 23-12 uitgezet, bevestiging zit in je inbox. NB: als je overgaat naar Unlimited krijg je nog eens € 10 extra korting op je abonnement! Wellicht iets om in overweging te nemen. 

 

Hi @Safiradiamond, ik heb vast Bellen uit je pakket gehaald per 26-12. Zie inbox!

 

Hi @Baudewyn, ik maak het graag voor je in orde, maar ik adviseer het niet. Je ontvangt namelijk € 5,- korting op je tweede TV Box omdat je een Alles-in-één pakket (inclusief vast Bellen à € 2,50) hebt. Haal ik vast Bellen eruit, dan verlies je ook die korting. Effectief ben je dan € 2,50 duurder uit. 

Reputatie 3

Goedenavond,

Ik zou hierbij mijn vaste telefoon uit mijn alles in 1 pakket willen stopzetten,

Wij zijn inmiddels volledig overgestapt op het mobiel bellen van T-Mobile, en gebruiken de vaste lijn niet meer.

 

Alvast hartelijke dank voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,

Baudewijn

Hoi!

 

Ik heb ongeveer 2 weken geleden een T-Mobile thuis abonnement afgesloten voor Internet, TV en Bellen. Maar maak geen gebruik van het 2,50 vast bellen en zou graag alleen mijn belbundel willen opzeggen als dat mogelijk is. 
 

 

Bedankt

@Jason 
Helemaal duidelijk, raar dat het dan niet op de gewone site staat, maar maakt verder niet uit.
Zou je voor mij nog wel Bellen uit willen zetten op het Thuis abonnement?

Dank je alvast

Reputatie 7
Badge +16

@fadime Bildircin Super! Het is geregeld, vanaf 30 november aanstaande kun je onbeperkt naar Vast en Mobiel binnen Nederland bellen met jouw vaste telefoon. :wink: Veel plezier met je abonnement. Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag. Vandaag zit ik tot 22:00 voor je klaar op de Community!

Graag dan €15,00 per maand met onbeperkt vast en mobiel

Reputatie 7
Badge +16

@fadime Bildircin Wat gaaf dat je gebruik wilt maken van vast Bellen! Graag zet ik dit voor je aan, zodat je straks lekker kunt bellen met de vaste telefoon. Weet je al welke vast Bellen pakket je wilt gebruiken? We hebben drie soorten:

 

-Vast Bellen Start: € 2,50 per maand → je betaalt € 0,13 per minuut naar vast en mobiel.

-Unlimited Vast Bellen: € 10,- per maand → Onbeperkt bellen naar vaste nummers in NL.

-Unlimited Vast Bellen Plus: € 15,- per maand → Onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers in NL.

 

@HilleG Vast bellen en Interactieve TV is correct uit je pakket gehaald (vanaf 13 november), maar deze loopt inderdaad op jouw factuur door gedurende de hele maand. Dit komt omdat je abonnement halverwege oktober is aangepast en deze verrekening op de eerstvolgende factuur in mindering wordt gebracht (factuur van december).

 

@jerrydon Die € 40,- is het maandbedrag voor alleen Internet. Interactieve TV komt daar dan nog bij (€ 15,- per maand). :smile:

 

@Miesss Graag maak ik dit voor je in orde! Houd wel rekening met een opzegtermijn van 1 maand. Vast Bellen zal daarom vanaf 25 december niet meer onderdeel zijn van jouw pakket. :wink:

Hoi,

Ik wil graag vast bellen uitzetten in mijn T-mobile thuis abonnement. Hoe kan ik dit doen?

Hoi ik heb een vraagje over mijn T-mobile thuis abonnement.
 

Als ik kijk wat ik momenteel betaal voor het thuis abonnement (€ 57,50 per maand) en als ik het zelfde abonnement via de site selecteer kom ik (na 3 maanden natuurlijk de korting is niet van toepassing omdat ik al gebruik heb gemaakt van de korting) uit op een bedrag van € 40,-

Waardoor is dat verschil zo groot, of is er ergens iets fout gegaan?

Ook zou ik graag Bellen helemaal uitzetten, ik maak er toch geen gebruik van.

Reageer