-
-
is een Top Poster
-
12 reacties
Hoi Odido,
Sinds ~ twee weken hebben we en de buren veel last van een haperende internet verbinding.
Daarnaast is het in de avonden en weekenden ook meestal trager. Hebben we eerder gehad bij t-mobile en toen lag het aan de wijkcentrale (reset) en onvoldoende bandbreedte.
Ashley van de klantenservice heeft vandaag al een lijn analyse gedaan; modem, etc. zijn okee bevonden. En zoals met haar besproken hierbij mijn speedtest (die van de buren volgt)
Hi @RiekieMartin en @HJHome, ik wil jullie graag verder helpen zodat we hier een onderzoek voor kunnen opstarten! Zijn er ook al speedtesten uitgevoerd met een bekabelde verbinding? Zouden jullie allebei het modem en de Mediaconverter een powerflip willen geven en vervolgens een bekabelde speedtest willen uitvoeren op het moment dat de problemen spelen? In dit topic kan je vinden hoe je een powerflip uitvoert:
De instructies voor de bekabelde speedtest vind je op onze website:
Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.
Bekijk origineel