[Opgelost) Problemen met de vaste verbinding in verschillende steden

  • 19 February 2024
  • 91 reacties
  • 19419 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16

[19-02-2024/10:16] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in meerdere steden. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

Update 12:00 Er is een monteur op locatie om herstelwerkzaamheden uit te voeren.

Update 14:45 Er is iets misgegaan aan de kant van de netbeheerder en daardoor is een deel van de aansluitingen offline gegaan. We lossen dit zo snel mogelijk op met alle betrokken partijen.

Update 16:15 Er is een netwerkmonteur aangestuurd die op locatie herstelwerkzaamheden gaat uitvoeren net als eerder vanmiddag. De verwachte begintijd ligt in de vroege avond. Excuses voor de langere wachttijd! 

 

Update 18:00 De eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees hier hoe dat gaat.


This topic has been closed for comments

91 reacties

Reputatie 3

Een productieve maandag werken met als gevolg een leeg data bundel 😐

Reputatie 3

Nou, de maandag is nog lang niet voorbij, maar als je na een uurtje storing al door je databundel heen bent kun je misschien wat tips gebruiken om er zuiniger mee om te springen? Bv. Safing Portmaster gebruiken om geen enkel proces toegang tot internet te geven behalve het gewenste. En verder zijn er methodes om de snelheid te vertragen, zodat je Teams/Zoom iets mindere kwaliteit heeft maar wel minder snel MBs verbruikt.

Maar ik snap je punt - storingen zijn bloedirritant.

When do you expect any updates on this? and is my postcode 1091KD affected? 

+1 for amsterdam 1019DV

1093VD ook storing.

De kwetsbaarheid van een mijn doorgevoerd ‘smart home’, laat zich nu zien. 
1019MK Amsterdam 

1094ET ook storing

4571jx ook een netwerkstoring

Ik heb ook problemen met thuis internet, 3816RL Amersfoort

Will clients be notified when the issue has been resolved? 
 

Amsterdam 1095CL

Reputatie 1

1095AT Amsterdam. Internet not working at all from almost 2 hours. Would be nice to have an estimated time for the issue to be fixed

1019hg Amsterdam hier ook geen internet en tv

Reputatie 3

Will clients be notified when the issue has been resolved?

You can count on that NOT to happen. You just have to find out by keeping an eye out in this page or noticing yourself that the line is up again.

Reputatie 3

De kwetsbaarheid van een mijn doorgevoerd ‘smart home’, laat zich nu zien. 

Je geeft je huisdieren te eten van een afstand? 😜

Een smart home is leuk maar je moet er zeker geen kritieke processen mee willen aansturen.

 

Reputatie 7
Badge +14

Will clients be notified when the issue has been resolved? 
 

Amsterdam 1095CL

Ja uiteraard kan je het straks hier ook lezen.

 

Reputatie 1

Hier in berkel en rodenrijs 2652gd  ook geen internet! Het is de eerste dag van de vakantie en nu 2 pubers in de stress of de wereld vergaat ;-) 

Ik hoop het snel opgelost word

[19-02-2024/10:16] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in meerdere steden. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Geen internet  in Amsterdam Oost 1095HR.

Geld nog niet eens terug van de vorige storing en nu weer geen internet. Goed bezig, jongens 👍🏻

+1 1093GM Amsterdam 

Will clients be notified when the issue has been resolved? 
 

Amsterdam 1095CL

Ja uiteraard kan je het straks hier ook lezen.

 

Yeah, like how they let us know that it’s down 😂

Reputatie 3

Als je ook vindt dat Odido pro-actief de kwaliteit van hun internetverbindingen zou moeten monitoren, laat dan ajb een reactie achter op https://community.odido.nl/bekabeld-internet-492/automatisering-storingsmeldingen-362367?postid=1770310#post1770310

Reputatie 1

Is er geen status page waar je kan inschrijven voor updates van de storing? Dan hoef ik niet elke keer de deze pagina te verversen. 
 

voorkeur een update via whatsapp of sms. Er zijn genoeg diensten die dit soort services aanbieden. 
 

ow een update over de huidige status zou ook fijn zijn

Reputatie 3

Is er geen status page waar je kan inschrijven voor updates van de storing? Dan hoef ik niet elke keer de deze pagina te verversen. 
 

voorkeur een update via whatsapp of sms. Er zijn genoeg diensten die dit soort services aanbieden. 

Maar voor zover ik weet geen enkele internetprovider?

Reputatie 1

Is er geen status page waar je kan inschrijven voor updates van de storing? Dan hoef ik niet elke keer de deze pagina te verversen. 
 

voorkeur een update via whatsapp of sms. Er zijn genoeg diensten die dit soort services aanbieden. 

Maar voor zover ik weet geen enkele internetprovider?

Dan betekent nog niet dat het een goed idee is. En er moet iemand de eerste zijn 

De kwetsbaarheid van een mijn doorgevoerd ‘smart home’, laat zich nu zien. 
1019MK Amsterdam 

Haha. On the same boat here. There was also a power outage in my city, and now all the (smart) lights in my house are glowing like the summer sun when the power was back and now there's no internet to switch then off 🥲

 

I live in Gouda 2806JS by the way, and the internet is down. 

1019LJ Amsterdam ook storing😥!