[Opgelost) Problemen met de vaste verbinding in verschillende steden

  • 19 February 2024
  • 91 reacties
  • 19419 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16

[19-02-2024/10:16] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in meerdere steden. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

Update 12:00 Er is een monteur op locatie om herstelwerkzaamheden uit te voeren.

Update 14:45 Er is iets misgegaan aan de kant van de netbeheerder en daardoor is een deel van de aansluitingen offline gegaan. We lossen dit zo snel mogelijk op met alle betrokken partijen.

Update 16:15 Er is een netwerkmonteur aangestuurd die op locatie herstelwerkzaamheden gaat uitvoeren net als eerder vanmiddag. De verwachte begintijd ligt in de vroege avond. Excuses voor de langere wachttijd! 

 

Update 18:00 De eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees hier hoe dat gaat.


This topic has been closed for comments

91 reacties

Reputatie 4

Update 18:00 - De eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen zijn verholpen! Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees hier hoe dat gaat.

Reputatie 3

@Jacob van Odido Helaas ondanks alle harde resets nog geen internet bij mij.

Update 18:00 - De eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen zijn verholpen! Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees hier hoe dat gaat.

Nou niet dus hoor!! Tenminste niet in Utrecht 3454

Nogsteeds geen internet sinds 10 uur vanmorgen. 4382SX.

 

Bovengenoemde stappen van Jacob uiteraard al uitgevoerd...

Reputatie 3

#radiostilte vanuit @Odido? Storing is nog niet verholpen!

5673 ook (alweer) storing

Reputatie 1

Nope nog steeds niks in Berkel en Rodenrijs 

Amsterdam 1019JT nog steeds geen internet, ook niet na reset. Zo te lezen ben ik niet de enige met dit probleem. 

Ondertussen al 12 uur geen internet en tv.... 

 

Update 18:00 De eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees hier hoe dat gaat.


Nog steeds geen internet… graag een status update. Duurt nu al de hele dag. 

Reputatie 7
Badge +14

Moderators zijn nu naar huis. Morgen weer verder. Wellicht is er een 2e storingsbron. 

Reputatie 3

Nogsteeds geen internet sinds 10 uur vanmorgen. 4382SX.

 

Bovengenoemde stappen van Jacob uiteraard al uitgevoerd...

Wat voor modem heb je? En hoe branden de lampjes op het modem?

Ik heb ook geen internet. 1103bh

apparaat Zyxel 

ben al voor de 3e keer bezig met een reset. Nog steeds geen resultaat 

Reputatie 1

Sinds gisterenavond 22:00 geen glasvezel internet.

Het wereldbolletje op de router Zyxel is rood. De rest brand groen.

Alles al geprobeerd, resetten, stekkers er uit. Zonder resultaat. Al 2 keer de Odido gebeld. Moet afwachten. Nou ik heb hier 2 pubers waarbij op dit moment hun wereld instort.

oh ik woon vlakbij rotterdam  2652gd

Mag ondertussen toch wel verwachten dat er op zijn minst 2 dagen niet in rekening worden gebracht?

 

Ik zit al 17 uur zonder internet en tv.

 

Reset door van netstroom te halen is al meerdere keren uitgevoerd en daadwerkelijke reset dmv reset knop op de modem/router ook.

 

Update 18:00 De eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees hier hoe dat gaat.


Nog steeds geen internet… graag een status update. Duurt nu al de hele dag. 

Nog steeds een rood lampje… is er een update voor vandaag? Bedankt…