Beantwoord

T-Mobile Thuis abonnement niet zichtbaar



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

42 reacties

Goedemiddag,

Als ik probeer te inloggen bij Thuis Mobile, gaat het direct naar T Mobile; dus geen toegang meer naar Thuis abbo (?).

Waar kan ik dan mijn facturen downloaden voor Thuis?
Alvast bedankt

Dit werkt helaas niet. Ik heb de facturen nodig voor de aangifte omzetbelasting. Is er inmiddels een oplossing voorhanden? 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Jacques1980,

Goed dat je om hulp roept, dit valt zeker op te lossen! Ik wilde meteen aan jouw My T-Mobile Thuis account sleutelen, alleen merkte ik dat je jouw thuis voor T-Mobile abonnement nog niet hebt gekoppeld aan jouw Community account. Zou je mij daarom in een privébericht de volgende gegevens toe kunnen sturen:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Zodra ik meer weet kan ik snel orde voor je op zaken stellen!

Reputatie 1

Ik heb hetzelfde probleem.

De workaround met veranderen wachtwoord geprobeerd, maar werkt niet.

Nog steeds geen t-mobile-thuis informatie zichtbaar. Ook geen knop om te kiezen

Reputatie 7

Hoi @T-Pool,

We zijn bezig om één inlogpagina te maken voor zowel jouw mobiele omgeving als jouw thuis omgeving. Dit kan ervoor zorgen dat het inloggen bij thuis niet helemaal soepel verloopt.

Maak je gebruik van een wachtwoord manager die automatisch jouw inloggegevens invult, dan wil ik je vragen of je je gebruikersnaam en wachtwoord behorende bij jouw T-Mobile Thuis omgeving handmatig wil invoeren. De kans is groot dat je hierna zonder problemen kunt inloggen in jouw T-Mobile Thuis omgeving. Proberen in te loggen via een incognitovenster kan ook helpen.

 

Reputatie 7

Hi @Haco1958, heel goed dat je dit aangeeft! Ik ga ervoor zorgen dat jouw gegevens worden doorgezet naar de technische dienst. Zou je hiervoor kunnen aangeven hoe je probeert in te loggen? Is dat via de App of via de browser van de laptop of telefoon/tablet? Mocht jij het via de webbrowser proberen, kan je dan laten weten welke browser dit is? Gebruik je daarnaast ook een password manager (worden de gebruikersnaam en het wachtwoord automatisch ingevuld)? Ik hoor het graag, zodat ik dit voor je kan doorzetten! 

Reputatie 1

Hi @Haco1958, heel goed dat je dit aangeeft! Ik ga ervoor zorgen dat jouw gegevens worden doorgezet naar de technische dienst. Zou je hiervoor kunnen aangeven hoe je probeert in te loggen? Is dat via de App of via de browser van de laptop of telefoon/tablet? Mocht jij het via de webbrowser proberen, kan je dan laten weten welke browser dit is? Gebruik je daarnaast ook een password manager (worden de gebruikersnaam en het wachtwoord automatisch ingevuld)? Ik hoor het graag, zodat ik dit voor je kan doorzetten! 

Hallo Lisa,

Ik log dan in met de browser op de laptop (Google Chrome). Ik gebruik normaal wel een pw manager, maar heb ook geprobeerd handmatig naam en pw in te vullen. Het effect is daarbij hetzelfde.

Reputatie 2

Nou ik heb nu al zoveel geprobeerd, dat ik nu door de bomen het bos niet mee kan zien, oude 

wachtwoord, nieuwe wachtwoord, tig wachtwoorden.

Maar ik krijg het niet voor elkaar.

op de PC zie ik alleen de gegevens van mijn internet thuis,

en op mijn mobiel in de App zie ik alleen de gegevens van mijn mobiel abbo.

We leven verdorie in 2022, is het dan nog niet mogelijk dat er door jullie 1 App en of 1 inlog kan 

worden gemaakt waar je gewoon zonder al die poes pas gedoe gelijk al je gegevens kan bekijken

van je thuis abbo en van je mobiele abbo, en zeg niet dat dat al bestaat, want ja dat zal wel, maar 

dan moet je eerst langs allerlei slingerpaadjes en omwegen om dat voor elkaar te kunnen krijgen. 

En de uitleg die je word gegeven via de chat is ook erg summier, en voor mij behoorlijk onduidelijk. 

 

 

Reputatie 7

Hi @Haco1958, merci voor deze mega snelle aanvulling! Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien of zie je echt enkel alleen jouw mobiele abonnement(en)? Heb je ook al geklikt op ‘inloggegevens vergeten'? Tot slot wil ik nog weten dat wanneer jij het e-mailadres gebruikt om in beide My's in te loggen of je dan kan aangeven voor welke abonnementen jij dezelfde gebruikersnaam hanteert? Alvast bedankt!

Hi @KLEINE DONDER, ik wil ook heel graag al jouw gegevens doorzetten naar onze technische dienst! Weet dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te fixen, want ik ben het helemaal met je eens dat dit zonder problemen hoort te werken. Excuses hiervoor en heel erg bedankt voor de moeite van alle tips die jij tot nu toe hebt uitgevoerd. Als je enkel nog op de onderstaande vragen terug kan komen, dan speel ik dit door naar de techneuten en komt de eindfix zo hopelijk sneller aan het licht:

  • Via welke webbrowser probeer jij in te loggen op jouw PC?
  • Gebruik je daarnaast ook een password manager (worden de gebruikersnaam en het wachtwoord automatisch ingevuld)?
  • Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien of zie je echt enkel alleen jouw mobiele abonnement(en) in de App en het Thuis abonnement op de PC zonder foutmeldingen?
Reputatie 2

Hi @Haco1958, merci voor deze mega snelle aanvulling! Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien of zie je echt enkel alleen jouw mobiele abonnement(en)? Heb je ook al geklikt op ‘inloggegevens vergeten'? Tot slot wil ik nog weten dat wanneer jij het e-mailadres gebruikt om in beide My's in te loggen of je dan kan aangeven voor welke abonnementen jij dezelfde gebruikersnaam hanteert? Alvast bedankt!

Hi @KLEINE DONDER, ik wil ook heel graag al jouw gegevens doorzetten naar onze technische dienst! Weet dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te fixen, want ik ben het helemaal met je eens dat dit zonder problemen hoort te werken. Excuses hiervoor en heel erg bedankt voor de moeite van alle tips die jij tot nu toe hebt uitgevoerd. Als je enkel nog op de onderstaande vragen terug kan komen, dan speel ik dit door naar de techneuten en komt de eindfix zo hopelijk sneller aan het licht:

  • Via welke webbrowser probeer jij in te loggen op jouw PC?
  • Gebruik je daarnaast ook een password manager (worden de gebruikersnaam en het wachtwoord automatisch ingevuld)?
  • Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien of zie je echt enkel alleen jouw mobiele abonnement(en) in de App en het Thuis abonnement op de PC zonder foutmeldingen?

Hallo Lisa, 

Ik gebruik de webbrowser Google Chrome, en ja mijn wachtwoorden worden onder Chrome opgeslagen.

En nee ik krijg geen foutmelding te zien, en Ja ik zie alleen mijn mobiele abb in de App,  en op de PC zie ik alleen maar mijn Thuis abbo, en ook zonder foutmeldingen. 

 

Reputatie 7

Hi @KLEINE DONDER, check - helemaal helder! 💪 Super dat je dit gelijk kon doorspelen, want zojuist heb ik al deze informatie doorgezet naar mijn collega's. 

Hoi @T-Pool,

We zijn bezig om één inlogpagina te maken voor zowel jouw mobiele omgeving als jouw thuis omgeving. Dit kan ervoor zorgen dat het inloggen bij thuis niet helemaal soepel verloopt.

Maak je gebruik van een wachtwoord manager die automatisch jouw inloggegevens invult, dan wil ik je vragen of je je gebruikersnaam en wachtwoord behorende bij jouw T-Mobile Thuis omgeving handmatig wil invoeren. De kans is groot dat je hierna zonder problemen kunt inloggen in jouw T-Mobile Thuis omgeving. Proberen in te loggen via een incognitovenster kan ook helpen.

 

Dag Boris,

Bedankt voor uw hulp maar Thuis/mobile bestaat niet meer als website - dus heb gewoon als optie om in te loggen bij T-mobile en het is hetzelfde email adres voor beide Tmobile/Thuis mobile
Dus werkt niet voor mij

Goedenavond, ik zit met precies hetzelfde probleem. Ik vind alleen mijn mobiele abbo terug in het overzicht. Ik heb al een keer het ww aangepast maar dat haalt niks uit. Op zich een mooi idee om alle diensten en gegevens op een platform te zetten maar het gaat niet 😊 ..,

Hoe is dit op te lossen?

Reputatie 1

Hi @Haco1958, merci voor deze mega snelle aanvulling! Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien of zie je echt enkel alleen jouw mobiele abonnement(en)? Heb je ook al geklikt op ‘inloggegevens vergeten'? Tot slot wil ik nog weten dat wanneer jij het e-mailadres gebruikt om in beide My's in te loggen of je dan kan aangeven voor welke abonnementen jij dezelfde gebruikersnaam hanteert? Alvast bedankt!

Hi @KLEINE DONDER, ik wil ook heel graag al jouw gegevens doorzetten naar onze technische dienst! Weet dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te fixen, want ik ben het helemaal met je eens dat dit zonder problemen hoort te werken. Excuses hiervoor en heel erg bedankt voor de moeite van alle tips die jij tot nu toe hebt uitgevoerd. Als je enkel nog op de onderstaande vragen terug kan komen, dan speel ik dit door naar de techneuten en komt de eindfix zo hopelijk sneller aan het licht:

  • Via welke webbrowser probeer jij in te loggen op jouw PC?
  • Gebruik je daarnaast ook een password manager (worden de gebruikersnaam en het wachtwoord automatisch ingevuld)?
  • Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien of zie je echt enkel alleen jouw mobiele abonnement(en) in de App en het Thuis abonnement op de PC zonder foutmeldingen?

Hallo Lisa,

Ik kreeg nooit foutmeldingen. Ik had mijn ww handmatig al wel gewijzigd (zonder effect), maar nog niet via “inloggegevens vergeten”. Dat heb ik nu inmiddels wel gedaan.
Het gekke daarbij is dat ik eerst alleen mijn mobiele abo's zag, en nu alleen mijn thuis abo.
Ook vreemd is dat als ik nu, ingelogd’ naar jullie homepage ga (t-mobile.nl) ik dan weliswaar op mijn accountnaam rechts boven kan klikken, maar ik niet meer het uitrolmenu te zien krijg dat ik eerst wel zag (en waar je keuzes kunt maken). Ik zie als ik ‘mouse-over’ alleen een soort wybertje zichtbaar worden, maar klikken daarop doet niets.

Reputatie 1

Hi @Haco1958, merci voor deze mega snelle aanvulling! Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien of zie je echt enkel alleen jouw mobiele abonnement(en)? Heb je ook al geklikt op ‘inloggegevens vergeten'? Tot slot wil ik nog weten dat wanneer jij het e-mailadres gebruikt om in beide My's in te loggen of je dan kan aangeven voor welke abonnementen jij dezelfde gebruikersnaam hanteert? Alvast bedankt!

Hi @KLEINE DONDER, ik wil ook heel graag al jouw gegevens doorzetten naar onze technische dienst! Weet dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te fixen, want ik ben het helemaal met je eens dat dit zonder problemen hoort te werken. Excuses hiervoor en heel erg bedankt voor de moeite van alle tips die jij tot nu toe hebt uitgevoerd. Als je enkel nog op de onderstaande vragen terug kan komen, dan speel ik dit door naar de techneuten en komt de eindfix zo hopelijk sneller aan het licht:

  • Via welke webbrowser probeer jij in te loggen op jouw PC?
  • Gebruik je daarnaast ook een password manager (worden de gebruikersnaam en het wachtwoord automatisch ingevuld)?
  • Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien of zie je echt enkel alleen jouw mobiele abonnement(en) in de App en het Thuis abonnement op de PC zonder foutmeldingen?

Hallo Lisa,

Ik kreeg nooit foutmeldingen. Ik had mijn ww handmatig al wel gewijzigd (zonder effect), maar nog niet via “inloggegevens vergeten”. Dat heb ik nu inmiddels wel gedaan.
Het gekke daarbij is dat ik eerst alleen mijn mobiele abo's zag, en nu alleen mijn thuis abo.
Ook vreemd is dat als ik nu, ingelogd’ naar jullie homepage ga (t-mobile.nl) ik dan weliswaar op mijn accountnaam rechts boven kan klikken, maar ik niet meer het uitrolmenu te zien krijg dat ik eerst wel zag (en waar je keuzes kunt maken). Ik zie als ik ‘mouse-over’ alleen een soort wybertje zichtbaar worden, maar klikken daarop doet niets.

Even een aanvulling nog: ik zie nu dat ik nadat ik “inloggegevens vergeten” klikte, twee mailtjes heb gehad. Een van “T-Mobile Service <service@t-mobile.nl>”, en een van “Klantenservice T-Mobile Thuis <no-reply@t-mobilethuis.nl>”. Met die laatste ben ik verder gegaan.

Reputatie 7

Hi @Haco1958, heel erg bedankt dat je gelijk aan de slag bent gegaan met deze tip! 😊 Ik had alleen gehoopt dat dit het probleem zou aanpakken, dus zojuist heb ik al deze aanvullende informatie doorgezet naar onze technische dienst. Fingers crossed dat jullie snel merken dat dit issue is verholpen. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @T-Pool, ik heb het wachtwoord voor My T-Mobile Thuis gewijzigd zodat je ook op die omgeving los kunt inloggen. Gebruik daarvoor deze inlogpagina: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Het gewijzigde wachtwoord en jouw gebruikersnaam stuur ik nu per privébericht zodat je het direct zelf kunt aanpassen in Mijn Gegevens.

Mocht ook dit niet helpen, dan kun je het beste afwachten totdat de migraties naar de nieuwe inlogomgeving afgerond zijn - daar komen we spoedig op terug!