Beantwoord

traag tot geen internet in de avonduren

  • 13 December 2022
  • 29 reacties
  • 592 Bekeken


Toon eerste reactie

29 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @AnT12, super dat je dit hebt weten te ontdekken en bedankt voor de uitgebreide meetgegevens! Ik ga dit meteen toevoegen aan het onderzoek wat ik voor je heb lopen. Inmiddels zijn we weer in overleg met de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL. Tot dusver heb ik daar nog geen verdere update over. Ik houd het voor je in de gaten en ik hoop dat ik je snel meer kan vertellen!

Reputatie 7
Badge +2

Het is inderdaad misgegaan met het overstapdossier @AnT12, maar geen zorgen ik zal er zeker voor zorgen dat je verbinding de 23e wordt opgezegd. Ik laat het in goede banen voor je begeleiden!

Reputatie 1

Hi Cal,

Er is mij beloofd vanuit de klantenservice dat er gisteren gebeld zou worden door KPN. Jij zou er gisteren achteraan gaan. Ik heb nog steeds niks vernomen van KPN of iemand van jullie.

Reputatie 1

Ook vanavond  is het een grote ramp.

 

Reageer