F.A.Q.

Alles over betalen en je factuur van Internet, TV en Vast Bellen van Odido

  • 22 November 2017
  • 382 reacties
  • 62847 Bekeken
Alles over betalen en je factuur van Internet, TV en Vast Bellen van Odido

Toon eerste reactie

382 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @sebastiaanvgo, het is gelukt: vanaf volgende maand zal jouw nieuwe incassodatum rond de 30e van de maand zijn. Een mooie avond toegewenst!

Hi T-Mobile, 

Zouden jullie de incasso voor mij kunnen verplaatsen naar de 30ste? 

Alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @JorikC, je kunt in dit geval de SMS negeren. Het te vergoeden bedrag wordt inderdaad verrekend met de factuur van september en daardoor op nul gezet. 

Top dat je ernaar vraagt, maar het loopt in dit geval helemaal picobello! 

Reputatie 2

Beste T-Mobile,

Ik kreeg vandaag een sms’je dat er nog een factuur open staat, maar deze staat gecrediteerd in een volgende factuur. Komt dit vanzelf goed, of moet T-Mobile nog iets in de administratie doen om dit te voorkomen dat de openstaande factuur extra kosten gaat veroorzaken? (Het gaat over de T-Mobile Thuis service)

Groeten,
Jorik

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Sam1986,

Komt voor de bakker! Houd er graag rekening mee dat deze verandering pas volgende maand in zal gaan. Daarna regelen wij dit elke keer rond de 30ste van de maand. Hele mooie zondag nog gewenst! :smile:

Beste, 

Graag wil ik mijn incassodatum wijzigen naar de 30ste.

Groet, Samantha

Reputatie 1

Hi @8mile Ik geef je graag meer duidelijkheid!

Wat betreft je factuur van T-Mobile Thuis, je hebt netjes de € 30,- korting ontvangen zoals afgesproken en deze vind je terug op je factuur. Je startfactuur valt vaak wat hoger uit omdat je een maand in het voren betaalt. In dit geval een deel van juli en de hele maand augustus. Je vindt je facturen terug op My T-Mobile ThuisIk heb ook meteen je incassodatum nagekeken en deze aangepast naar rond de 25ste. Je factuur voor september zal nog rond de 20ste afgeschreven maar daarna zal het elke maand rond de 25ste zijn.

Je verrekening van Tele 2 kan ik niet voor je inzien, ondanks dat we onder hetzelfde bedrijf vallen zijn de systemen (nog) gescheiden. Hiervoor kan je dus het beste nog even contact overnemen met de collega’s van Tele 2 of dit nakijken op Mijn Tele 2. Als je nog andere vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Ik heb dit al met Tmobile telefonisch geregeld. m.a.w TMoblile heeft telefonisch al aangegeven dat de datum verzet kan worden. Er wordt 5 euro of meer van mij weggescheven zonder dat dit tevoren is vermeld.  Bizar dat dit soort van liegen over kosten  en stelen van geld blijkbaar gewoon kan. Lang leve de bananenrepubliek!  In ieder geval ben ik na afloop van dit contract meteen weg en kom ook nooit meer terug. Ik laat mij in het vervolg beter informeren ook.  

Reputatie 7

Hi @8mile Ik geef je graag meer duidelijkheid!

Wat betreft je factuur van T-Mobile Thuis, je hebt netjes de € 30,- korting ontvangen zoals afgesproken en deze vind je terug op je factuur. Je startfactuur valt vaak wat hoger uit omdat je een maand in het voren betaalt. In dit geval een deel van juli en de hele maand augustus. Je vindt je facturen terug op My T-Mobile ThuisIk heb ook meteen je incassodatum nagekeken en deze aangepast naar rond de 25ste. Je factuur voor september zal nog rond de 20ste afgeschreven maar daarna zal het elke maand rond de 25ste zijn.

Je verrekening van Tele 2 kan ik niet voor je inzien, ondanks dat we onder hetzelfde bedrijf vallen zijn de systemen (nog) gescheiden. Hiervoor kan je dus het beste nog even contact overnemen met de collega’s van Tele 2 of dit nakijken op Mijn Tele 2. Als je nog andere vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Reputatie 1

hallo. Ik heb twee problemen na overstap naar T-mobile.  

  • Ik kom van TELE-2 die stelden dat ik 13 euro terug zou krijgen van hun na overgang (te veel betaald). Vervolgens incasseerde T-Mobile €56. Ik kan die bedragen niet plaatsen. Abo is €32,50 Volgens het contract zou ik een korting krijgen van 30 euro op activatiekosten van 30 euro.  Ook zou er sprake zijn van een vloeiende overgang...komt bij dat TELE-2 en T-Mobile hetzelfde bedrijf zijn dus er is geeneens sprake van een overgang!
  • ik ben ook niet happy met incasso datum dat was 24e en is nu 20e. Ik wil dat dit enkele dagen later wordt afgeschreven.
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @sannepit, het is geregeld: vanaf september zal jouw incassodatum verplaatst zijn naar rond de 25e. Een prachtig weekend toegewenst! 😄🌞

Ik wil graag mijn incasso datum aanpassen naar 25e 

Reputatie 7

Hi @sanne002, dat kan zeker! De optie voor de 28ste hebben we niet maar wel voor de 30ste. Ik heb de datum voor je aangepast, je volgende factuur voor september zal nog rond de oude datum verschijnen maar daarna ontvang je hem maandelijks rond de 30ste! 

Goedemorgen,

 

ik zou graag mijn incasso datum van mijn T-Mobile thuis abo willen aanpassen van 20 naar 28 indien mogelijk. 
 

mvg,

 

sanne Trimbos 

Reputatie 7

Hey @Ellen1108,

Dit wil ik graag voor je doen, maar nu zie ik dat je ons op 6 augustus gaat verlaten. :disappointed:  De wijziging van de incassodatum zal dan ook niet meer tijdig verwerkt worden. Ik hoop dat het voor de laatste maand niet voor ongemakken gaat zorgen. 

Hallo,

Ik wil graag mn incassodatum veranderen. Graag naar de 25ste van de maand. 

 

Mvg Ellen

Reputatie 7

Hey @Kimberlyg92,

Dat klopt als een bus! Vanaf juli kun je wederom een normale factuur verwachten. :relaxed:

@Jason  bedankt voor de reactie. Dat houdt dus in dat ik een rekening krijg over een periode van 2 maanden en een paar dagen? :)

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Kimberlyg92, normaal gesproken wordt jouw factuur elke maand rond de 24e afgeschreven inderdaad. Omdat we de eerste factuur echter altijd pas na anderhalve maand (in sommige gevallen nog iets later) in rekening brengen, zal dit wat later zijn. Je kunt jouwe eerste rekening verwachten vanaf 24 juni aanstaande.

Alles staat verder helemaal correct qua instellingen en dergelijke, geen zorgen dus! 😄👍

@Waqqas ja alles is geactiveerd. Instellingen enz. Kan ik ook instellen. Misschien dat het op de 30e staat?

Reputatie 7
Badge +15

@Kimberlyg92 

Staat in het overzicht wel alles geactiveerd en kan je bijvoorbeeld de instellingen voor wifi wijzigen?

@Waqqas  mijn rekeningnummer staat goed, maar er staat nog steeds geen rekening online en ik vraag me af wanneer deze online komt, zodat ik iets kan betalen

Reputatie 7
Badge +15

@Kimberlyg92 

Klopt het rekeningnummer in je T-Mobile thuis account? Indien er een openstaande bedrag in je account staat betaal deze dan zodat er geen verdere maatregelen worden genomen.

Rekeningnummer zie je onder het kopje mijn gegevens > betaalgegevens & factuurinstellingen.

Controleer ook meteen of de factuur automatisch geïncasseerd wordt.

Goede avond,

Kan iemand inzien wanneer mijn eerste rekening komt? 24 april is alles aangesloten en 2 weken terug kreeg ik een mail dat het rond de 24e afgeschreven zou worden , maar ik heb nog niks ontvangen.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MaartenZeeland!

Jouw wens breng ik heel graag tot vervulling! Ik heb de incassodatum verzet zodat deze voortaan rond de 30e plaats zal vinden. Houd er graag wel rekening mee dat ons systeem hier pas volgende maand rekening mee houdt. De incasso van deze maand zal dus nog rond de gebruikelijke datum plaatsvinden (of heeft in jouw geval al plaatsgevonden). :wink: Super zondag nog gewenst!
 

Reputatie 2

Mijn automatische incasso komt vaak rond de 20e, en dat komt soms slecht uit. daarom wil ik vragen of ik dan naar de 25e of 30e mag, dan is mijn salaris altijd wel binnen.

Reageer